אסטרטגיה מרצה מהמם!!! איך מגלים זאת לעולם?

סופר ומונה

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
עריכה תורנית
יש לי קרוב משפחה, ידען ענק, הן במרחבי התורה והן במרחבי ההיסטוריה.
מטבעו הוא פה מפיק מרגליות, יודע לדבר היטב ולרתק קהל (גם בלי מצגות).
יש לו גם תעודה מקורס מרצים של ערכים (הגיע בו למקום ראשון בשותפות עם עוד חניך).

מהי הדרך הכי טובה לשלב אותו בעולם המרצים?

(כי הקונפליקט הוא גדול: המפרסמים תרים אחר מפורסמים בכדי למשוך קהל, השאלה היא איזה מסלול צריך לעבור מלא מפורסם למפורסם? יש למישהו ניסיון בתחום?)

הא, ניסיתי דרך מאגר המרצים, ולא הלך.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
אולי שינסה :
מחנות ונופשים
סמינרים לבנות
קירובים למינהם.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עוד רעיון: ראיון במגזינים .
וכתבות שיווקיות ממומנות לעיתונים.
לבנות יש את מאגר היחץ הגדול.
לא יודעת מה לגברים. מה שבטוח שעליו להיות מזוהה עם אנשי ההשקפה והחינוך .

אפילו שילך ללמוד אצל מישהו מוכר(נגיד הרב בויאר) ויגיד שהוא תלמיד שלו.
 

בתוכנית-מרחב אונליין

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
המון ס"ד צריך.
צריך פרסום של פלייר רציני. צריך להתחיל הרצאות בסמינרים ובאירועים קטנים בסכום סמלי.
מכירה כמה שעשו את דרכם....
להכניס הרצאות שלו לקול הלשון, גם אם אין קהל...
ליצור קשר עם ערכים.
 

ראפ

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
באיזה תחום הוא רוצה להרצות קירוב, מוסר, הנחיית אירועים
 

חרש עץ

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מוזיקה ונגינה
כתיבה ספרותית
אני מציע לו להפגש עם יועץ שיווקי עם קבלות שמבין בתחום של מרצים,
הוא צריך לבנות אסטרטגיה.
ב2 מילים - שיחשוב מה יכול להיות נקודת הבידול שלו שתתאים לצרכי השוק, ולבנות הרצאה על הנושא הזה. למשל - יש לו עצמו סיפור חיים מרתק? שיבנה הרצאה קבועה שבה יציג את סיפור חייו.
יש לו ידע פרקטי גדול בחינוך? שיבנה הרצאה שמבוססת על זה.
הוא שימש רב גדול מהדור הקודם? וכו' וכו'.
יש לו כשרון מיוחד כמו זיכרון צילומי או הבנה מוסיקלית? לבנות הרצאה שתדגיש את זה, למשל מלאה ציטטות או משלבת שירים.
יש לו כמה דברים ייחודיים? שיחבר אותם ויקבל נקודת בידול חזקה מאד.
אין לו משהו מיוחד מידי? שינסה בכל זאת להצליח כשילוב של כמה דברים.
כמובן גם את זה צריך לבנות נכון שיווקית, לנתח את קהל היעד, מה ואיך הם רוצים לשמוע, וכו' וכו'.
ואז לעשות קמפיין על ההרצאה הספציפית הזו, להכין מצגת ממותגת, להקליט ולהסריט, לבנות נהלים, מסע ליד, מחירון, תחזית עסקית וכו'.
ואז לדוגמא:
1. לפנות למתנ"סים בשכונות חרדיות שיבוא להרצות בבין הזמנים
2. לפנות לישיבות ולסמינרים להרצות בקעמפים וכדומה
3. לפנות לארגוני קירוב
4. לפנות למארגני נופש בבתי מלון
5. וכו'
לבנות תסריטי שיחה של פניה לכל אחד מסוגי הגופים (הכוללת טקטיקה (למשל האם עדיף שהוא יתקשר או שיתקשר 'תלמיד של הרב' וכדומה, האם להתקשר או לקבוע פגישה וכו') מודל הצגה עצמית, הצגת התועלות, עילה לסגירת עסקה מידית וכו'), וכמובן לכל אחד מהגופים לשלוח מיידי במייל קישורים להרצאה, קישורים להרצאות אחרות, דף מידע או עדיף אתר שמספר את הסיפור שלו וכו' וכו', הכולל מחירון עם הנחה מיוחדת לרגל ההשקה/שבוע הספר/סיפור אחר, וכו'.
אם קהל היעד משתמש ברשתות חברתיות - להסריט קטע מכל הרצאה ולהעלות לדף הפייסבוק, להסריט מקצועי באולפן קטעים קצרים נבחרים ולקדם בתשלום, וכו' וכו'.
לבנות רשימת תפוצה של המשתתפים בכל ההרצאות, לדאוג לכך שהם יצטרפו לרשימת התפוצה על ידי עילה כלשהי - למשל הגרלה בין הנרשמים על הספר של המרצה/הקורס האינטרנטי החדש שעומד לצאת לאור וכדומה, וכל שבוע שיכתוב או יקליט או יסריט משהו חזק וקולע על פרשת השבוע שמותאם לאסטרטגיה הכללית שלו מבחינת חזון וערכים, כמובן לתת אפשרות להצטרף לרשימת התפוצה דרך האתר וכו', את התכנים כולם להעלות למדור באתר, לערוץ יוטיוב וכו' וכו'.
בקיצור - צריך לבנות מותג.
בהצלחה.

נ.ב. הכותב לומד יעוץ אסטרטגי ומקבל קהל חינם לסטאז' על בסיס מקום פנוי.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
אני מציע לו להפגש עם יועץ שיווקי עם קבלות שמבין בתחום של מרצים,
הוא צריך לבנות אסטרטגיה.
ב2 מילים - שיחשוב מה יכול להיות נקודת הבידול שלו שתתאים לצרכי השוק, ולבנות הרצאה על הנושא הזה. למשל - יש לו עצמו סיפור חיים מרתק? שיבנה הרצאה קבועה שבה יציג את סיפור חייו.
יש לו ידע פרקטי גדול בחינוך? שיבנה הרצאה שמבוססת על זה.
הוא שימש רב גדול מהדור הקודם? וכו' וכו'.
יש לו כשרון מיוחד כמו זיכרון צילומי או הבנה מוסיקלית? לבנות הרצאה שתדגיש את זה, למשל מלאה ציטטות או משלבת שירים.
יש לו כמה דברים ייחודיים? שיחבר אותם ויקבל נקודת בידול חזקה מאד.
אין לו משהו מיוחד מידי? שינסה בכל זאת להצליח כשילוב של כמה דברים.
כמובן גם את זה צריך לבנות נכון שיווקית, לנתח את קהל היעד, מה ואיך הם רוצים לשמוע, וכו' וכו'.
ואז לעשות קמפיין על ההרצאה הספציפית הזו, להכין מצגת ממותגת, להקליט ולהסריט, לבנות נהלים, מסע ליד, מחירון, תחזית עסקית וכו'.
ואז לדוגמא:
1. לפנות למתנ"סים בשכונות חרדיות שיבוא להרצות בבין הזמנים
2. לפנות לישיבות ולסמינרים להרצות בקעמפים וכדומה
3. לפנות לארגוני קירוב
4. לפנות למארגני נופש בבתי מלון
5. וכו'
לבנות תסריטי שיחה של פניה לכל אחד מסוגי הגופים (הכוללת טקטיקה (למשל האם עדיף שהוא יתקשר או שיתקשר 'תלמיד של הרב' וכדומה, האם להתקשר או לקבוע פגישה וכו') מודל הצגה עצמית, הצגת התועלות, עילה לסגירת עסקה מידית וכו'), וכמובן לכל אחד מהגופים לשלוח מיידי במייל קישורים להרצאה, קישורים להרצאות אחרות, דף מידע או עדיף אתר שמספר את הסיפור שלו וכו' וכו', הכולל מחירון עם הנחה מיוחדת לרגל ההשקה/שבוע הספר/סיפור אחר, וכו'.
אם קהל היעד משתמש ברשתות חברתיות - להסריט קטע מכל הרצאה ולהעלות לדף הפייסבוק, להסריט מקצועי באולפן קטעים קצרים נבחרים ולקדם בתשלום, וכו' וכו'.
לבנות רשימת תפוצה של המשתתפים בכל ההרצאות, לדאוג לכך שהם יצטרפו לרשימת התפוצה על ידי עילה כלשהי - למשל הגרלה בין הנרשמים על הספר של המרצה/הקורס האינטרנטי החדש שעומד לצאת לאור וכדומה, וכל שבוע שיכתוב או יקליט או יסריט משהו חזק וקולע על פרשת השבוע שמותאם לאסטרטגיה הכללית שלו מבחינת חזון וערכים, כמובן לתת אפשרות להצטרף לרשימת התפוצה דרך האתר וכו', את התכנים כולם להעלות למדור באתר, לערוץ יוטיוב וכו' וכו'.
בקיצור - צריך לבנות מותג.
בהצלחה.

נ.ב. הכותב לומד יעוץ אסטרטגי ומקבל קהל חינם לסטאז' על בסיס מקום פנוי.
נשמע מענין ומחכים,
היכן אתם לומדים?
 

סופר ומונה

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
עריכה תורנית
תודה רבה רבה לכל המציעים על כל העזרה. זה באמת חשוב מאוד, כי שוק המרצים רווי מאוד. אגב, חרש עץ, מדובר במומחה יחיד מסוגו בארכאולוגיה יהודית ובאתרי ארץ ישראל וההיסטוריה שמאחוריהם
 

מנסה לעזור

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
גם אני יכול להכניס אותו לכמה אירועים,
כמובן במידה ויתאים,
הבעיה היא כמו ש'חרש עץ' כתב - שאנחנו לא יודעים מה ומי הוא.

אולי כדאי שתעלו קטעו וידיאו או לפחות אודיו קצר שלו.
 

מנטור

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
לפנות למרצים גדולים שמהווים מודל חיכוי ישירות ולהתייעץ אתם על התחום
זה מכפיל כוח ומקצר דרך
1, מקבלים את הדרך האמיתית לכניסה לתחום
2. בדרך כלל יפנו אליך הרצאות בזמנים שהם תפוסים וזה קורה הרבה יש ימים בשנה שמועדים להרצאות וכולם תפוסים
3.מקבלים בדרך הרבה טיפים מקצועיים
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
תודה רבה רבה לכל המציעים על כל העזרה. זה באמת חשוב מאוד, כי שוק המרצים רווי מאוד. אגב, חרש עץ, מדובר במומחה יחיד מסוגו בארכאולוגיה יהודית ובאתרי ארץ ישראל וההיסטוריה שמאחוריהם
אז אולי שיעשה הדרכת טיולים בבין הזמנים למשפחות חרדיות? אפילו לחוצניקים ושיסריט את זה.
 

אחד פלוס

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
כתיבה ספרותית
השאלה האמיתית והנכונה מה הוא מוכן לעשוץ? באיזה מעמד הוא נמצא ומה הוא מאפשר לעצמו לעשות כדי להיחשף ?
רעיונות כלים יש מספיק
 

קופי 100

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
המלצה שלי, שיסריט סדרה של הרצאות ויעלה ליוטיוב. ל"קול הלשון" לאתר "ביננו" ואם אפ]שר גם להידברות. כל מי שמחפש הרצאות או מרצים מגיע בסוף למקומות הללו.
המציאות מוכיחה שהיום ניתן לצבור פופולאריות גבוהה גם בציבור החרדי דרך המדיה הדיגטלית בלי שאף אחד ראה מעולם אם בכלל יש לך מכנסיים...:)
 

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה