בקשה מרן הגרי"ג שליט"א מדבר על התקופה

ההוראה לליל הסדר מתוך שיחתו של הגרי"ג אדלשטיין שליט"א

עכשיו עוד מעט פסח, ליל הסדר, לליל הסדר אסור להזמין אף אחד, אסור לבוא למקום אחר ואסור גם להזמין, בגלל שזה סכנה, זה מסוכן, כל אחד צריך [להיות] בבית, בגלל שככה הם ההוראות של הרופאים, כל אחד בביתו!
לא ייצא מהבית! סדר עם פחות אנשים זה גם סדר, יש גמרא: אפילו אחד עושה סדר, את ה"מה נשתנה" הוא שואל את עצמו, שואל לעצמו ועונה, עבדים היינו..., רואים שמה שאפשר לעשות סדר וביחידות גם כן!
על כל פנים לא לצאת מהבית, לא לאורחים ולא להתארח אצל מישהו אחר, זה הכל סכנה! זה מסוכן! למעשה יוצא שאין תפילה בציבור, ואין קריאת התורה, [כי] זה הכל סכנה! אי אפשר! הכל סכנה!
אז זה יהיה חטא! תפילה בציבור יהיה חטא! קריאת התורה יהיה חטא!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יְהוָה כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יְהוָה וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה