מקצבים של קורג pa600

נריה נ.

משתמש חדש
בגלל שאין היום מדריך מפורט בעברית על קורג pa600 נגעתי בכמה כפתורים ושמתי בטעות מקצב אחד על השני, מה שאומר שהמקצב הקודם נעלם. וזה היה פסנתר בסיסי, וצליל של גיטרה שמאוד אהבתי.. ואני חייב אותם.
אז... איך מחזירים, או איך מפרמטים את האורגן, מישהו יודע??
תודה רבה!!
 

נתנאל 1

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
אם זה היה שמור בתוך מקצב, אתה יכול לנסות להעלות אותו בחזרה מהסט ש(אמור להיות) שמור לך בזיכרון של האורגן או מאיפה שהבאת את זה, אתה נכנס למדיה ושם לתוך הסט עד שאתה מגיע למקצב עצמו ומעלה אותו ספציפית לאותו מקום שהוא היה בו

אם לא עשית שינויים באורגן אתה יכול פשוט להעלות מחדש את כל הסט של המקצבים והצלילים אבל זה בעצם מאפס את זה לאיך שזה היה כשהעלית אותם בפעם הראשונה (אם לא שמרת אף פעם את הסט ששינית בתוך האורגן)
 

אייזיק

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מענין לענין-
שמרתי סט מסוים אחרי שינויים בזיכרון האורגן, ואח''כ כשאני עובר לסט אחר ורוצה להחזיר את הסט הקודם - זה חוזר בלי השינויים ששמרתי, מה עושים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה