בקשה מצטרפים חדשים בחג | פורום חרדי

מצב
הנושא נעול.

Niños

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לא קראתי הכל...
אבל הרבה פעמים כשאצלינו קיץ בארגנטינה. ואנו בעיצומו של יום שישי, שש שעות הפרש. הילדים לא חזרו מהבית ספר. העוזרת הלכה כבר, ואני מוכנה ויושבת עם כוס קפה ונכנסת לפרוג.

היה מובן לי שכולם יודעים שאני כותבת מחו"ל כי מכירם אותי בחכמת נשים. ואני מאמינה שיש עוד כמה כאלה.
 

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

בראשית-2

משתמש מקצוען
מאז ומתמיד, היה בולט בכל פינה באשכולות כאן השקפות מאוד מוזרות לברליות, והצדקה לכל דבר האסור, באמתלות שונות ומשונות, וקיצוניות לפתיחות וזלזול לכל מיני פרומקייטן, וזה לא היה כל פלא בעיני, שארגונים ששופכים מליונים בכל המישורים, בכדי להלחם בחרדים, אם זה בבתי משפט, ואם זה במוסדות החרדים, ארגונים של רפורמים ופמיניסטים ועוד עשרת המכות, שלא יכניסו כמה מהזן ההוא, לתוך האתרים החרדים, כשהם יודעים שאנחנו גם תמיד נמצא במקרה הכי גרוע, איך לדון אותם לכף זכות,
לכן, כשאתם רואים אשכול, ודיונים, ופתאום, יש כל מיני צדדים שבכלל לא מובן לכם, איך חרדים חושבים כך, תדעו, שיש בדיון גם חילונים ועוד,

דוגמה אחד שאני מעיז להעלות לכאן, ולא יבולע לי, על אף שיש עשרות אם לא מאות, זה סגנון הזמרים, שמאוד מבוקשים, באגף השירה, ולא אמשיך, לפרט וד"ל
הופההה הלכת רחוק מדי
כמו שאמרו פה לפני מותר לאנשים לחשוב אחרת
וגם בציבור שלנו י שמגוון של דעות
אני לא חושבת שלמישהו חילוני יהי מה ה לעשות כאן
הוא לא יבין חצי מהקודים החרדים שמדוברים פה
סתם הערה לגבי הקונספירציה של החילונים מנסים לחלן אותנו
אני ממ שלא חושבת שזה כ"כ מעסיק אותם
לחלן אותנו...אני חושבת שיש להם דברים יותר מעניינים לעשות...
 

Honey36

משתמש מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צריך לפנות לניהול האתר
 

ניהול האתר

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום גולד
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
שנה טובה לכולם :)
בוא נסכם את הדברים בצורה הכי פשוטה
האתר כמו הרבה מאד אתרי אינטרנט פתוח בשבת (הנושא לובן בעבר עם מורי הוראה), הודעות שנכתבות משום מה בשבת (על ידי משתמשים נכרים או לא שתו"מ או על ידי תושבי חו"ל) נמחקות מיד בצאת השבת. במידה ומצאתם שם משתמש שנרשם בשבת אנא דווחו עליו ונחסום אותו.
חשוב לזכור, פרוג הינו אתר חרדי אולם הוא אינטרנט, גם אינטרנט מסונן אינו מקום לבילוי ובידור ולפיכך יש להיזהר ולהישמר מתופעות שליליות שעלולות להימצא בו (בדומה לחובת הזהירות במייל). אנו עושים מעל ומעבר ליכולתנו על מנת לשמר את המקום הזה כמקום נקי, מקצועי וראוי אך האחריות מוטלת בעיקר על המשתמשים.
לא הייתי נסחף לקונספירציות על ה'קרן החדשה', 'מסיון' וכדו' ישנם הרבה דרכים לאלו שחפצים לקלקל ולהדיח וחובת הזהירות הינה בכל מקום.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה