בקשה מצטרפים חדשים בחג | פורום חרדי

מצב
הנושא נעול.

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
חבל שמהרגשה של אדם, יורדים לפסים אישים , לא כתבתי מעבר לדוגמה של זמרים, ובכל אופן, מצא הכותב הזדמנות לפגוע, האם זו לא השפעה ישירות של הקרן החדשה? הם משלמים גם לחרדים מבטן ולידה ומנהלים אורח חיים חרדים לפחות כלפי חוץ.
לא התכוונתי לפגוע חלילה.
אמרתי, ואני מנסה להסביר את דברי בצורה הכי מובנת שאפשר (תעדכן אותי אם לא הצלחתי):
לפעמים אנשים פה לא מסכימים בענייני השקפה. (זכור לי שזה קרה גם בחילוקי דעות שאתה כתבת ואני לא הסכמתי או להיפך. לא אומרת את זה בפגיעה אלא כציון עובדה - חשבנו אחרת. שום דבר בזה לא אמור להעליב.)
ועדיין, זה לא אומר שמישהו מאיתנו הוא שתול של הקרן החדשה או של ארגון מסיונרי או ארגון כלשהו.
פשוט, שני חרדים ושלוש דעות. (על משקל 'שני יהודים שלוש דעות'.)
זה הכל.

נ.ב. הקרן החדשה לא משלמת לי על גלישה בפרוג, אם מישהו חשב :)אני מבזבזת את הזמן שלי פה ללא תמורה בכלל :rolleyes:
 
נערך לאחרונה ב:

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
עדיין לא הגיע הסבר,
אבל משהו שיכול להיות - לפעמים מערכות אוטומטיות שמתממשקות עם אתרים יוצרות משתמשים חדשים לפי הצורך.
אני יודעת את זה מאתרים אחרים.
לא בטוח שזה מה שקרה כאן, אבל נקודה נוספת.
 

גומה

משתמש מקצוען
אבל עם הרבה ידווחו ביחד יתיחסו לזה יותר רציני בהנהלה
לא נראה לי.
אם מישהו מסביר בדיווח זה אמור להיות בסדר.
ההנהלה לא האלה שיזניחו משהו שצריך טיפול.
(שלא כמו חברות שונות שמה שעובד אצלם זה רק מבול פניות).
 

RUSI10

משתמש מקצוען
לא התכוונתי לפגוע חלילה.
אמרתי, ואני מנסה להסביר את דברי בצורה הכי מובנת שאפשר (תעדכן אותי אם לא הצלחתי):
לפעמים אנשים פה לא מסכימים בענייני השקפה. (זכור לי שזה קרה גם בחילוקי דעות שאתה כתבת ואני לא הסכמתי או להיפך. לא אומרת את זה בפגיעה אלא כציון עובדה - חשבנו אחרת. שום דבר בזה לא אמור להעליב.)
ועדיין, זה לא אומר שמישהו מאיתנו הוא שתול של הקרן החדשה או של ארגון מסיונרי או ארגון כלשהו.
פשוט, שני חרדים ושלוש דעות. (על משקל 'שני יהודים שלוש דעות'.)
זה הכל.

נ.ב. הקרן החדשה לא משלמת לי, אם מישהו חשב :)


כן, בכלליות את צודקת, אבל טוב ש @יודע העלה זאת למודעות הכללית.
והנרשמים ההם צריכים להיות קצת נאיביים אם הם נרשמים לאתר חרדי תוך חילול שבת וחג.....(לא עלה על דעתי מעולם לבדוק מתי נרשם כל אחד ומי מופיע ברשימת ...)
 

xyzw

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לדעתי, כשאתם רואים באשכול איך יש חרדים שחושבים אחרת ממכם, לפני שאתם רצים לחשוב שהם שתולים של הקרן החדשה פשוט תבינו שיש אנשים שחושבים אחרת ממכם.
(איכשהו יש לי הרגשה שגם אני אמרתי אי פה ואי שם דעות שלא על דעת כותב השורות, וזאת על אף שורשי החרדיים להפליא והווי החיים החרדי שאני זוכה לחיות מנעורי ועד היום הזה).
יתכן, אבל זה לא קשור למה ש @יודע ציין.
כן, גם אני נתקלתי באשכול שנפתח במאתיים בלילה לפני כמה שבועות, עם קליפ מזעזע מכל בחינה, פלוס המלצה לצפיה בו.
אז כנראה @יודע יודע מה שהוא כותב.

עריכה: מסתייגת בעניין הקרן החדשה, מסכימה רק בעניין גיוון האוכלוסיה.
 

אידישע מאמע

משתמש מקצוען
לא יו
מאז ומתמיד, היה בולט בכל פינה באשכולות כאן השקפות מאוד מוזרות לברליות, והצדקה לכל דבר האסור, באמתלות שונות ומשונות, וקיצוניות לפתיחות וזלזול לכל מיני פרומקייטן, וזה לא היה כל פלא בעיני, שארגונים ששופכים מליונים בכל המישורים, בכדי להלחם בחרדים, אם זה בבתי משפט, ואם זה במוסדות החרדים, ארגונים של רפורמים ופמיניסטים ועוד עשרת המכות, שלא יכניסו כמה מהזן ההוא, לתוך האתרים החרדים, כשהם יודעים שאנחנו גם תמיד נמצא במקרה הכי גרוע, איך לדון אותם לכף זכות,
לכן, כשאתם רואים אשכול, ודיונים, ופתאום, יש כל מיני צדדים שבכלל לא מובן לכם, איך חרדים חושבים כך, תדעו, שיש בדיון גם חילונים ועוד,

דוגמה אחד שאני מעיז להעלות לכאן, ולא יבולע לי, על אף שיש עשרות אם לא מאות, זה סגנון הזמרים, שמאוד מבוקשים, באגף השירה, ולא אמשיך, לפרט וד"ל
ייתכן מאוד שאנתרופולוגים למינהם יתעניינו בפורמים,זה הפורום של החרדים הכי איכותיים נפתח בנטפרי וכו'..גם אני חשבתי פעם שאם ארצה להוכיח לחילונים שאני מכירה את איכות הציבור שלנו הייתי מראה להם את הפורמים. רואים כמה כולם מחוברים באמת לערכים וכמה אנשים ברמה וגם שפה נקיה שלא רואים בשום פורום. ואם מישהו קצת מגיב קשה לשני זה תמיד בהסתייגות ולפעמים גם מתנצל בסוף. יש אתר שנקרא צריך עיון שמועלות בו סוגיות מהעולם הדתי חרדי ושם לפי התגובות והדעות וגם כמדומני במוצהר יש חילונים שמגיבים. כנראה אנחנו מעניינים אותם ומעניין אותם לשמוע את דיוננו מנקודת המבט שלנו.
 

יודע

משתמש פעיל
טענו לו בחיטים והודה לו בשעורים, כשהכותרת זועקת שאנשים נרשמים בראש השנה, עדיין מתייפייפת מקצוען ומצא מקום להמיס ולפרק זעקה שהמון מסכימים איתו, שלא על ויכוחים גרידא היא אשר דברנו, עדיין כולנו יודעים להבדיל בין שלוש דעות ושני אנשים, ברוך הוא וברוך שמו.
יש לא מעט תמימים שמשום מה משוכנעים שכל הניקים, שייכים לאותו בית המדרש, ואותה סמינר, ועל זה, ציינתי, שגם אם חלק גדול מנהלים אורח חיים חרדים, ונהרא נהרא ופשטיה, עדיין יש שותפים לכתיבה אנשים שנרשמים בחג, וגם בין חרדים, יש שוני, ולא צריך לקבל את הכל, כהלכה למשה מסיני, כמו שמנהגי פסח כולם זוכרים את מנהגי האבא, יש עוד מנהגים ומסורות בית אבא.
ואני מקוה שהמקצוען לא יקפוץ שוב ויסביר את עצמו שעדיין יש כמה דעות. ואולי ניהלתי איזה דיאלוג או שיח איתו, סורי, אבל, ממש לא זוכר מה היה בשנת תש"פ.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה