בקשת תפילה מפלס הכינרת תש"פ

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
האם הכנרת הגיעה כבר לשיא השנתי שלה?
9 סנטימטר בלבד חסרים כדי שהכנרת תהיה מלאה עד גדותיה. ברשות המים מעריכים כי העלייה היום של חצי סנטימטר היא העלייה האחרונה השנה לקראת הקיץ

a1f17d49bcf5710d71e3.jpg

אורי שור, רשות המים

מפלס כנרת נמדד הבוקר (שישי), על ידי אנשי רשות המים על 208.89- מ׳. עלייה של חצי ס״מ מאתמול.

כרגע חסר לכנרת מלאה: 9 ס״מ בלבד על פי אנשי רשות המים זה ככל הנראה השיא השנתי לשנה זו לאחר שאנו כבר לקראת סוף חודש אייר והסיכוי לגשם נמוך מאד..

זהו ס״מ אחד פחות מהשיא השנתי שהיה ב-2004, אז המפלס הגיע לרום של 8 ס״מ מהקו האדום העליון.

השנה זכינו לגשמי ברכה רבים ומתחילת עונת הגשמים מפלס הכנרת עלה ב- 3.01 מטר. גם השנה שעברה הייתה ברוכה ומפלס הכנרת עלה בה ב-3.47 מטר.

 

המימד הנוסף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
השבוע הלכנו לחוף מגדלא (עזוב ומיושן) וישבנו על ספסלים צמודי שולחן תחת סככה כמו שיש בכל החופים המטופחים, אבל החידוש היה שכל זה היה בתוך המים של הכנרת: כן אכלנו סנדביצים כשרגלנו טבולים במי הכנרת!
איזה יופי זה לראות כמה העמיקה הכנרת והיא נושקת לסוכת המציל ומטביעה את הסככות, כן ראינו עצים גבוהים בלב הכנרת! (עד שיפלו מעודף מים...)
 
נערך לאחרונה ב:

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
לאחר שנה וחצי השלימה הכנרת עליה של 5.77 מטרים.
כנרת 1705.PNG
 

לייב - מיתוג פרסום ויח"צ

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
ווינט: ‏הגשם אתמול הביא להאטה בקצב ירידת המפלס בכינרת. ביממה האחרונה ירד המפלס בחצי סנטימטר, לעומת סנטימטר מדי יום בשבוע שעבר. מרשות המים נמסר כי הבוקר חסר לכנרת מלאה 14 ס"מ.
 

תלתל הנודד

משתמש צעיר
אתמול היינו במפל הנסתר בכנרת ,לא יאומן א"א להכיר את המקום המפל נשפך ישירות לכנרת
והמדרגות מגיעות עד המים אני יעלה תמונות איך היה שנה שעברה בתאריך זה ואיך השנה,

חובה לנקות שם את כל העצים שגדלו פשוט אין מקום לעשות כלום - איך שמתקרבים למפל, עפים מעוצמת הזרם על העצים שממול. וכשרוצים לעמוד, דורכים על גזעים וענפים.
צריך לדבר על כך עם מישהו. (אולי רון קובי...)
 

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
מפלס קיץ.JPG




עדכון קיץ: מתחילת הקיץ המפלס ירד ב56 ס"מ
 

שלס

משתמש מקצוען
בשנים אחרות המפלס היה יורד אפילו בסנטימטר ליום.
הירידה הקטנה מושפעת מזרימת הנחלים שהיא גבוהה יחסית, כמות השאיבה, וכנראה גם שטח הכנרת במפלס גבוה הוא רחב יותר, אז הירידה מינורית יותר.
 
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה