מפגש כיתה ראשון מאז הסגר- רעיון למשחק /יצירה?

בשעות הקטנות

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
יש לך אולי רעיון לתכנית / משחק חביב לכיתה ו',
למפגש ראשון מאז הסגר...
המפגש נערך בחצר של בית הספר,
והמורה של התלמידות אוהבת עקשן אבל בגבול.

אשמח לכל דבר שיכול לשחרר ולאוורר אותן.
ואם יש לך גם רעיון ליצירה קטנה שנוכל ליצור יחד-
אשמח שתשתפי כאן.
תודה!
 

נקודה אחת

משתמש סופר מקצוען
"שיפודים קוליים"- על חוויות הקורונה בבית ובקו.

לוקחים חפיסת חמצוצים,
חפיסת מרשמלו,
חפיסת במבות,
וופלים מרובעים קטנים
ושיפודים.

מסדרים כל ממתק בצלחת רחבה. (שכל ילדה תתפוס רק את הממתק שלה) מחלקים שיפוד לכל בת.

המורה מכריזה:

מי שיש לה חוויה מתוקה לשתף אותנו מהתקופה יכולה לשפד מרשמלו על השיפוד!!!

שיתופים....

מי שיש לה חוויה חמוצה מהתקופה יכולה לשפד חמצוץ על השיפוד. (ואם יש לי שתיים?)

שיתופים....

מי שרוצה לשתף אותנו בחוויה שקשורה לתפילה בבית- יכולה לקחת סידור (וופל)

שיתופים

מי שיש לה חוויה שתזכר לה להרבה זמן יכולה לקחת במבה שנדבקת לידיים ולוקח הרבה זמן להיפטר ממנה... (טוב, אפשר לחשוב על רעיון מוצלח יותר)

שיתופים

צוחקים נהנים ומתאווררים.

אפשר לשדרג את המשחק כיד ה' הטובה.

תהנו:)
 

בשעות הקטנות

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
@נקודה אחת
התלבטתי אם לתייג אותך בראש ההודעה.
כי מרבית הרעיונות שהצעת פה באשכולות אחרים בצעתי.
אבל לא ידעתי שתפגיזי הפעם משהו מושלם!

תודה!!!
נראה לך צריך גם יצירה משהו? :rolleyes:
או שיש לך רעיון ליצירה לבית
התלמידות שלי ספציפית, חייבות תעסוקה.
 

אדם מן הישוב

משתמש צעיר
פחות עבור מפגש בחוץ, יותר בשביל פינה בכיתה, לכשתחזרו.
כל ילדה קבלה מוטיב אחר מהסתיו והחורף ורשמה בבועה,
הכיתה שלי היא בשבילי...

לדג':
צעיף- כולנו קשורות יחד
כוס תה - מחממת את ליבי
טיפות מים- מחיה אותי
וכן על זו הדרך...
בפינה קטנה תלינו את הכל עם כותרת:
סתיו בלבב.
 

נקודה אחת

משתמש סופר מקצוען
חחחח.... ה' נותן לי רעיונות. ואני אוהבת לשתף.
יצירות זה לא התחום שלי, אבל אספר לך משהו שעשיתי איתן והיה נחמד. אולי יתאים לך. זה סוג של יצירה בכתיבה.

סיפור מהטבע

כולן קמות וצריכות להביא תוך חמש דקות משהו מהטבע... עלה מעניין, אבן חלקה או שרוך נשכח של נעל, לא משנה.

מקבלים דפים.

כל אחת כותבת כותרת על הסיפור ומכניסה שם את ה"גיבור" שלה.

"העלה שנשר אחרון מהעץ" "האבן שהלכה לאיבוד" "השרוך של נתי"

לאחר שהן כותבות כותרת- עליהן להתחיל לכתוב את הסיפור. כשאת מוחאת כף- עליהן להעביר את הדף לחברה שלידן והיא ממשיכה את הסיפור, וכולי וכולי.... עד שגומרים את כל המעגל.

כל ילדה מקבלת את הסיפור שלה מלא במילותיהן של חברותיה לכיתה.

היא צריכה להתאמן להקריא את הסיפור שלה . וכן לסדר אותו קצת.

קוראים את הסיפורים ומתגלגלים מצחוק...

חסרונות: בנות שקשה עליהן הכתיבה מסתבכות. הכתב בטבע יוצא לא מספיק ברור. אולי כדאי להביא בריסטולים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה