מערכת שבניתי להתרשמותכם ולפירגונכם....

chaim1989

משתמש צעיר
D I G I T A L
לא זה פשוט תפיסה שונה במקום לעשות חיבורים מסורתיים לשרת יש כל הזמן socket פתוח לתקשורת ללא בקשות post get וכ'ו
 

Nahum

משתמש צעיר
D I G I T A L
נכתב ע"י chaim1989;1700914:
המערכת פה מובנית DB יש יעדים יש רשימות תורמים יש בלי סוף מידע בdb מה, האגדה של להחזיק DB בזיכרון במחלקות ומערכים היא יפה אבל תחליף לdb גדול ? זה לא. (לפחות בעיני) וכבר הבעתי את דעתי לרבי magicode

אין חולק שחייבים לשמור את המידע בDB. זה פשוט וברור. השאלה היא אם לשלוף את הנתונים בזמן אמת מהDB או מהסוקטים (במקביל לשמירת המידע בDB למקרים מסוימים)

במערכת שלך - כמו שs976 כתב - יש רק יוזר אחד (המסך הראשי) ולכן זה לא קריטי. תחשוב אבל מה קורה אם יש לך אלפי משתמשים מחוברים בו זמנית?

יצא לי לפתח אפליקציות dual screen של עשרות אלפי משתמשים (תוכניות טמבליזיה פופולריות) אחת מהם רצה בימים אלו ממש.
אני משתמש באמצעות סוקטים (דרך השירות PubNub) להעברת המידע והצגתו, כשבמקביל אני שומר את המידע בDB למקרה של יוזר חדש שאמור לקבל את המידע או למקרה של קריסה ח"ו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה