דרוש מידע מסתמן | ישראלים יהיו פטורים מויזה לארה״ב (אבל...)

stars

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אתמול הכריז השר לביטחון המולדת בארה"ב, אלחאנדרו מיורקס כי ישראל היא בין ארבע מדינות שנשקלת עבורן הצטרפות לתוכנית פטור מויזה. מיורקס אמר, "יש לנו ארבע מועמדות – ישראל, קפריסין, בולגריה ורומניה. אנחנו מאוד מתמקדים בתוכנית".
בעקבות כך, שרת הפנים איילת שקד עתידה לטוס לארה"ב כדי לקדם את ולהיפגש עם מיורקס ולדון בתוכנית ובצירוף של ישראל אל רשימת המדינות העומדות על הפרק. משמעות הפטור מויזה תאפשר לישראלים שאינם נושאים באזרחות אמריקאית, לטוס לארצות הברית ללא הנפקת אישור ויזה מיוחד עד לתקופת שהות של 90 יום.
תנאי ההצטרפות לתוכנית פטור מויזה לכל מדינה המעוניינת בכך, כולל עמידה בדרישות שונות בתחום הביטחון, אכיפת החוק וההגירה. ממשרדו של מיורקס נמסר בעבר כי בין התנאים נדרש שהמדינה המועמדת לא תחזיק במקרי סירוב ויזה של יותר מ-3% מבין המבקשים, וכן שיתופי פעולה עם הרשויות האמריקאיות בענייני ביטחון ומלחמה בטרור וכן בענייני אכיפת חוק.
יחד עם הבשורה, יש לומר כי לא מדובר במהלך מידי, התוכנית המדוברת עתידה להעביר את המועמדות של ישראל במבחן של כל הפרמטרים הנדרשים מבחינת הרשויות בארה"ב. מי שבסופו של דבר יחליט בנושא יהיה ג'ו ביידן שרק בעוד כשנתיים תגיע ההכרעה לפתחו בתום בירור הרשויות.

מקור
 

ש.ב.א

משתמש סופר מקצוען
נראה לי שכבר לפני שנים דיברו על זה
אבל היו מדי הרבה ישראלים שגרמו שזה לא יקרה...
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
נראה לי שכבר לפני שנים דיברו על זה
אבל היו מדי הרבה ישראלים שגרמו שזה לא יקרה...
יש עכשיו שינוי ענק
עד היום הישראלים דיברו והאמריקאים רק חייכו בנימוס - ולא אשרו..
בפעם הראשונה שהאמריקאים מעלים את ישראל עם רשימה של עוד 3 מדינות
זה החידוש וימים יגידו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה