מסיבות גמר כתה ח'

אמא מותק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
כתבת ארוך ויפה אבל כמה דברים אני רוצה להדגיש
ראשית מדובר ב-2 כיתות בלבד סה"כ כ-60 בנות
המורה דחתה את הבת במשך שבוע וחצי שזה הרבה זמן
לאמא ולבת אין ציפיות גרנדיוזיות כלל
ילדה טובה ,צנועה , לא %100 בלימודים אבל לא הרבה פחות 90 % גם מספיק
הילדה התמודדה על כל דבר אפשרי כי היא פשוט רצתה להיות חלק והמורה התעלמה ממנה לחלוטין כאלו היא אויר
יפה שהיא המשיכה להתמודד זו כבר גדלות !!
הבנות שנבחרו לתפקידים כמו ראשי וסולו הם בנות רחוקות מלהיות כשרוניות בדרמה ובסולו
אבל לכל בת מגיעה לפחות משהו
זה לא הצגה שעולה " בבימה " ולא בבית לסניג ולא שחקניות של טלי אברהמי
עושים הופעה להורים ומשלבים את כל הבנות יחד !!! אין כאן תחרות כישרונות

יש לציין שהילדה רוקדת מקסים , מציגה יפה מאד ילדה חייכנית וחיננית
פשוט המורה היא טפוס שאוהב להציק - כנראה אין לה מידות טובות אני אומרת כנראה אבל יש לה מידות רעות
יש לי ניסיון עם המורה הזאת עם בת קודמת שם היא לא הציקה לה אבל לבנות אחרות כן
אמרתי גם קודם הבת פשוט מהמת אבל אני בטוחה שזה יושב לה בלב עמוק
 

אמא מותק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני חושבת שאפשר לסכם את הנושא הזה
כשיש מידות טובות
וכשיודעים שמדובר בנפשות צעירות
הכול יכול להראות אחרת
עברתי הרבה מסיבות בחיים שלי מכתה א' ועד יב' וכן מסיבות של הבנות ברוך ה'
הכול תלוי איך מתנהגים איזה מסר המורה מעבירה
שום דבר לא יכול להיות שווה - זה ברור וכולם מבינים זאת
אבל אם יש "ואהבת לרעך כמוך" ומה ששנוי עליך לא תעשה לחבריך ועוד עוד
איך אומרים אם אין יראת שמים במקום ו....
 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
@אביגילח זה ממש כואב מה שאת אומרת.
תגידי לבת שלך שלא נורא, העיקר היא התקבלה לסמינר טוב ועוד מעט היא תשכח מהמורה הזאת.

וכן, תגידי לה שלפעמים הגלגל מתהפך, מנסיון שלי.
לא הייתי אהודת המורות (לפעמים בצדק ולפעמים...)
ואח"כ בכ"כ הרבה צמתים בחיים פגשתי את אותן המורות שנהנו להתעמר בי, מהצד המבקש והמתחנן.
(זכורה לרע מורה שבכיתה י"א לא נתנה לי להכינס לשיעורים שלה עד שלא ארכוש את ספרה. בכלל לא השתמשו בספר ויכולתי בקלות להביא מבת דודה שלמדה שנה מעלי אלא שהיא התעקשה שמי שלא קנתה השנה חדש, שלא תיכנס לשיעור.
אז לא נכנסתי.
כשהגיעה העבודה בסוף המחצית הגשתי עבודה לתפארת. כזאת שיכלה לבייש את כל הבנות שישבו בכיתה מחצית שלה...
היא לא יכלה לבלוע את העלבון וסרבה לתת לי ציון.
כל השנה היא התעללה בי בצורה מחרידה ולא היה לי הרבה מה לעשות.
כמה שנים אח"כ היא הגיעה למקום בו אני עובדת והיתה צריכה טובה מסוימת. העובדת שתחתי הפנתה אותה אלי אולי אני אוכל לעזור לה.
המסכנה רק ראתה שזאת אני, תפסה את הרגליים ויצאה מהמקום....)
 

במת ההפקות

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אולי הגיע הזמן לשנות חשיבה
למצא תחליף להצגות גמר האלו,
אין לי רעיון איזה תחליף
אבל המסיבות האלו לא נותנות שום דבר ערכי לילדות
הן בקושי מבינות את המילים ואת המסר (אם יש )
אל תקחי לנו את הפרנסה....:rolleyes:
 

TGSh

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לא קראתי הכל אבל בתור משהי שהציגה תפקיד לא קטן ועברה מסיבות... גם בלי תפקיד משמעותי
וחשבתי שאחרי שהצגתי בבי"ס בטח בתיכון אני גם... ולא!! ממש לא!!
אבל היום בתור מורה ראיתי גם מקומות אחרים...
שעושים הצגות בהם כולן מרגישות בנוח ואין מסיבה מפוצצת!! אלא מסיבה כיפיית שגומרת את בי"ס עם טעם טוב.
אז קצת סנגוריה לא תזיק...
ובכל דבר שיעשו המורות תמיד יהיה מישהו שלא יעריך מספיק או יחשוב רע
אבל מה לעשות? החיים נותנים לנו גם כאפות
וכיתה ח' זו רק תחילת הדרך אז...
ואני לא מצדיקה שום התנהגות ... רק שאת העולם לא נצליח לתקן הלוואי את עצמנו
ותמיד אפשר להתרסק או לצמוח וזה תלוי באמון שהבת מקבלת על הכח שיש לה להתמודד עם האכזבה. כמה שהיא קשה.
ואצלי בכיתה הדבר שאני הכי זוכרת והכי חזק זה הפרגון האמיתי והחם שהגיע דוקא מכיוון הבנות האחרות ללא יוצאת מן הכלל !!
אז אם לא יגיע שינוי מהמורות אולי מהתלמידות...
 

אמא מותק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
את ממש צודקת שעושים את זה בכיף אז יש גם זכרונות טובים
ברור שהם בתחילת הדרך וגם מצד אחד בסגירת בית ספר יסודי
הפרגון של הבנות ודאי חשוב אבל שמורה מציקה באופן קבוע אז התדמית של הבת יורדת אוטמוטית
גם אם הבנות לא מחבבות את המורה במיוחד
הפוך הבת מתנהגת בצורה מדהימה !
המורה הזאת תמיד תמצא קרבן
 

מטבע הדברים

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
זוית ראיה של מאמנת..
ללא הכרות אישית עם הבנות ובלי כוונה להפלות . אני רוצה לעשות את תפקידי בשל ימות . ממני מצפים להופעה מושלמת ולכן אני משתדלת לבחור לתפקידים את הבנות שלהן כשרון והן מתאימות לתפקיד מבחינת הכישורים. לאחר מכן מעבירה את הרשימה למורה ומתפללת שלא תעשה יותר מידי שינויים.... במהלך השנים עוד לא נתקלתי במורה אחת שרצתה להתעלל בבת.. ומ נסיון בת שאין לה את הכישורים המתאימים מתעקשת ולכן מקבלת תפקיד עושה לעצמה בושות בסופו של דבר.. כמו העורב שהתפאר בנוצות של זמיר...
מה שכן קרה לא פעם שלאחר שעות של דיונים ומחשבה שכל בת תצא מרוצה תמיד יש את האמהות שיתקשרו ויתלוננו ויצעקו וילחיצו ורק בגללן יורד בסוף לבנות אחרות... ועוד משו.. לבת מרוצה כנראה שיש אמא תומכת ומרוצה . בת מתלוננת כמעט תמיד דה מגיעממהאמא מתלוננת והורסת לבת שלה את כל הכיף של החזרות!!!! אז גם אם יש לך טענות תתקשרי בערב בשקט למורה ואל תשתפי את הבת שלך ב תסכולים והמסמכים שלל!
 

קפפוצצינו

משתמש מקצוען
ומה תאמרו על בת שהמאמנת בחרה
והמנהלת סרבה לאשר את הבחירה??
(כמובן בת טובה מאד)
 

imac100

משתמש מקצוען
בשנים שלי בבית ספר הייתה מאמנת שהייתה ניקראת הכי גדולה בשנים אלו (אולי גם היום? אני לא יודעת) היא הגיע מוכנה וידעה מראש בדיוק את מי היא צריכה לבחור.
ועשו הצגה שלמה שהיא עוברת בכיתות ובוחנת את כל מי שרצתה.
ראו איך היא אפילו לא מסתכלת לכיוון הילדה ובכלל הבנות שנבחרו רובן לא נבחנו בכלל מעניין איך היא ידעה לקחת אותן.

אני בכלל לא מבינה את הרעיון שבמחזור של 250 בנות עושים הצגה עם 20 בנות והשאר בריקוד או מקהלה
 

במת ההפקות

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
זוית ראיה של מאמנת..
ללא הכרות אישית עם הבנות ובלי כוונה להפלות . אני רוצה לעשות את תפקידי בשל ימות . ממני מצפים להופעה מושלמת ולכן אני משתדלת לבחור לתפקידים את הבנות שלהן כשרון והן מתאימות לתפקיד מבחינת הכישורים. לאחר מכן מעבירה את הרשימה למורה ומתפללת שלא תעשה יותר מידי שינויים.... במהלך השנים עוד לא נתקלתי במורה אחת שרצתה להתעלל בבת.. ומ נסיון בת שאין לה את הכישורים המתאימים מתעקשת ולכן מקבלת תפקיד עושה לעצמה בושות בסופו של דבר.. כמו העורב שהתפאר בנוצות של זמיר...
מה שכן קרה לא פעם שלאחר שעות של דיונים ומחשבה שכל בת תצא מרוצה תמיד יש את האמהות שיתקשרו ויתלוננו ויצעקו וילחיצו ורק בגללן יורד בסוף לבנות אחרות... ועוד משו.. לבת מרוצה כנראה שיש אמא תומכת ומרוצה . בת מתלוננת כמעט תמיד דה מגיעממהאמא מתלוננת והורסת לבת שלה את כל הכיף של החזרות!!!! אז גם אם יש לך טענות תתקשרי בערב בשקט למורה ואל תשתפי את הבת שלך ב תסכולים והמסמכים שלל!
וואו כל מילה!!!
 

TGSh

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
את ממש צודקת שעושים את זה בכיף אז יש גם זכרונות טובים
ברור שהם בתחילת הדרך וגם מצד אחד בסגירת בית ספר יסודי
הפרגון של הבנות ודאי חשוב אבל שמורה מציקה באופן קבוע אז התדמית של הבת יורדת אוטמוטית
גם אם הבנות לא מחבבות את המורה במיוחד
הפוך הבת מתנהגת בצורה מדהימה !
המורה הזאת תמיד תמצא קרבן

תראי אני נבחרתי בזכות החברות שלי...!!
שהלכו ונלחמו בשבילי שהמאמנת תבחן אותי שוב
ובאמת שצריכים לנסות להבין את הלחץ של שני הצדדים
ועבודה של מאמנת זה פשוט ללכת על קוצים ולקוות לא להדקר..
לא מהמורות ולא מהתלמידות
ולצערינו יש אנשים שלא עבדו על המידות שלהם
וכמו שאמרתי לתלמידות שלי (שהתלוננו גם הם על משפט שנאמר להם)
יש אנשים שמהם לומדים איך לא להתנהג!
את ההופעה שוכחים
אבל עם בניה אישית כזאת ממשיכים הלאה
ותאמיני לי שזה הרבה יותר משתלם!!!
 

תמי היין

משתמש מקצוען
אני לגמרי המומה מכל ההודעות כאן.
מעולם לא נתקלתי בתופעות כאלה!!

אימנתי השנה שתי מסיבות גמר, ובשני בתי הספר, המורות (והמנהלת) כל הזמן רק שיגעו אותי להוסיף עוד ועוד תפקידים כדי לתת לעוד בנות ביטוי במסיבה. וזה אחרי שכל אחת כבר הופיעה 3 פעמים על הבמה...
אמרתי להן שאני כבר מיובשת - מה עוד אפשר להכניס למקהלה אחת? כמה תפקידים? אבל הן לא ויתרו- לכל הבנות שנדמה היה להן ש"נפלו בין הכסאות" הן הוסיפו עוד משהו. עוד סולו בתנועה, עוד כלי נגינה דמה וכו'
והתפקידים במחזמר? שום ייחוס. מה פתאום? מאיפה הרעיון?
אני לא יודעת איפה אתן גרות, ועדיף שלא אדע-
אבל שאתן תדענה, שיש בתי ספר אחרים, שדואגים לבנות, שכולן תהיינה שמחות ומרוצות במידת האפשר!! וזה עובד שם בענק! הבנות מבסוטות והתקופה זכורה להן כחוויה אדירה!

(גם בענין הסולניות, לדוג', אין אופציה בעולם שאני אבחר מישהי שלא מתאימה ב-100% לשיר על הבמה- [אצלי הסולניות שרות באמת, לא בהקלטת אולפן], אבל תמיד תמיד אני בוחנת את כ-----ל הבנות שרוצות להבחן. גם אם מדובר על 150 בנות לבחון- כווווולן. אח"כ מסננת ובוחרת את מי שבאמת מתאימה,
ואגב, שום פרוטקציה בעולם לא תעזור! אימנתי כבר המון פעמים אחייניות/בנות דודות, ומעולם לא בחרתי אותן לסולו כי זה לא התאים. נקודה.)
 

אמא מותק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
כל הכבוד !!!!!!!!!!!!!
הלוואי ויתנהגו ככה כולם
הרי מדובר בנפשות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה