סקירה ממריאים (ולא רק)? אוזניות אפולו אייר בדיוק בשבילכם tronsmart apollo air

לוגיקה

משתמש מקצוען
עיצוב פונטים
הנדסת תוכנה
אני מנסה להזמין את הדגם הזה

וכתוב לי:
O1CN017uFr2G20Ioe3DVqO5_!!6000000006827-2-tps-24-24.png
לא ניתן לשלוח את המוצר הזה לכתובת שלך.
נא לבחור מוצר או כתובת אחרים.

יש פיתרון לזה?
 
נערך לאחרונה ב:

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
אני מנסה להזמין את הדגם הזה

וכתוב לי:
O1CN017uFr2G20Ioe3DVqO5_!!6000000006827-2-tps-24-24.png
לא ניתן לשלוח את המוצר הזה לכתובת שלך.
נא לבחור מוצר או כתובת אחרים.

יש פיתרון לזה?
הדגם אפולו אייר פלוס גם לא במלאי רוב הזמן
 

דוב-ז

משתמש חדש

קניתי את זה אבל לא מרוצה
כל הזמן אומרים לא שומעים תוריד את האוזניות
חשוב לי מאד שישמעו אותי טוב
משהו יודע איך זה בתכלס ??
 

דבר ראשון אמא.

משתמש פעיל
@כותב מוסמך אני מעוניינת להזמין אוזניות של

Tronsmart Apollo​

הזמנתי לפני יותר משנה מקישור שלך את האפולו בולד שלא זמין יותר לצערי
אשמח לקבל קישור ואפשר גם שיווקי ;) לאוזניות הכי טובות שלהם שזמינות כרגע
תודה רבה!
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
@כותב מוסמך אני מעוניינת להזמין אוזניות של

Tronsmart Apollo​

הזמנתי לפני יותר משנה מקישור שלך את האפולו בולד שלא זמין יותר לצערי
אשמח לקבל קישור ואפשר גם שיווקי ;) לאוזניות הכי טובות שלהם שזמינות כרגע
תודה רבה!
לצערי לא זמינות כחצי שנה ויותר
גם האפולו אייר כבר לא זמינות כל כך...
 

דבר ראשון אמא.

משתמש פעיל
לצערי לא זמינות כחצי שנה ויותר
גם האפולו אייר כבר לא זמינות כל כך
אז זה אומר שאין כרגע אצלם אוזניות מומלצות שזמינות לקניה?
יש לך המלצה על משהו אחר?
התרגלתי לרמה אחרת אחרי האפולו בולד... מקווה שיש משהו ברמה דומה...
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
אז זה אומר שאין כרגע אצלם אוזניות מומלצות שזמינות לקניה?
יש לך המלצה על משהו אחר?
התרגלתי לרמה אחרת אחרי האפולו בולד... מקווה שיש משהו ברמה דומה...
יש של אנקר אבל במחיר אחר...
ויש לאדיפייר דגם ניו באדס פרו אבל פחות נוחות מבחינת שימוש
 

כולל חזול דוד

משתמש חדש
יצא לי כעת 79 דולר...
בס"ד
צפה בקובץ המצורף 910367
טרונסמרט אפולו אייר | tronsmart apollo air

נתחיל מהסוף, האוזניות האלה מוסיפות לנו חידוש עיקרי בתחום אחד והוא המחיר, כי הם נותנות כמעט הכל במחיר הוגן ביותר שלא רק אודיופילים מרשים לעצמם להשקיע.

אני מדבר על אפולו אייר, החדשות (נכון לעכשיו, כי יש עוד זוג על הדרך...) שיצאו לא מזמן, ונכנסות אחר כבוד לרשימת האוזניות המכובדת שטרונסמרט הוציאו בשנים האחרונות ולא מפסיקות להימכר, כן כי זה ממכר.

ואת עיקר ההשוואה -המתבקשת נעשה מול אוזניות ה TWS האחרונות שלהם הלא הם
אפולו בולד (ראו סקירה נפרדת) האגדיות, כמעט שנה הם אצלי ועשו קילומטראז' של מאות שעות האזנה לא נמצא להן יורש. האמת - גם לא אלה.

בחזרה לאוזניות החדשות, כדאי שנעסוק בהם, וכדאי לכם לקרוא.

צפה בקובץ המצורף 910369צפה בקובץ המצורף 910371הקונספט שלהם יותר פשוט, ותמיד כשהקונספט פשוט אני רגוע כי אז הכסף מושקע במה שצריך באמת. אין לי עניין לקבל את האריזה בצורה בומבסטית ולשלם על זה, ואכן נקבל אריזה בסיסית ואפילו עיצוב פשטני למדי, אולי בשביל רוח צעירה.

באריזה נקבל פרט לקייס וזוג אוזניות 3 גדלים של סיליקון כאשר הגודל הבינוני כבר יושב על האוזניות, כמובן מומלץ תמיד לבדוק את שלושתם כדי לקבל התאמה מיטבית. בנוסף נקבל כבל טעינה מסוג טייפ סי וחוברת הוראות צבעונית, זהו.

בגב האריזה מופיעות התכונות הרבות שמאפיינות את האוזניות, ונשתדל להנגיש אותם, ולהרגיש לכם אותם אחר נסיון של מספר ימים.

גולת הכותרת של האוזניות כמובן זה סינון הרעשים האקטיבי שהן מצויידות בו, זה מתחיל להפוך לפריט חובה לפחות בעיני היצרנים, והאמת, חוויית המוזיקה היא אחרת כשיש מנגנון שמבטל את רעשי הסביבה, אבל, אף פעם לא נקבל מנגנון שיכול להשתיק את העולם, סך הכל מדובר על השתקת הצלילים הנמוכים יותר כמו רעשי מנועים מזגנים וכדו' אבל דיבורים בסביבה או צפירות וכן הלאה לא יושתקו אלא יונמכו במעט, ממריאים? פריט חובה! תוכלו לשמוע מוזיקה בלי שרעש המנועים יפריע לכם,


! 6 מקרופונים, לא פחות, יעשו את העבודה של סינון הרעשים !

לפי הצהרת היצרן מדובר על הנמכת רעשים בסף של 35 דציבלים, שעל הנייר זה מתחרה עם הטובים בשוק סינון הרעשים כמו האייר פודס ודומיו, בפועל כבר פגשתי כאלה שעושים את זה יותר טוב, אבל בהחלט נקבל כאן פעולת סינון רעשים ברמה מספקת, שתיתן לכם רמת עונג אחרת בשמיעת המוזיקה.

בעת הליכה ברחוב סואן מרכבים כמעט ולא שמעו אותם. ואפשר לומר שרמת סינון הרעשים כאן די דומה לאפולו בולד, וזהו נקודת ציון לשבח חשובה.

מאידך בעת הפעלת מצב סינון הרעשים, היו רעשי רוח בולטים, שלא היו קיימים כלל בעת מצב כבוי, סביר להניח ויש לקוות שזה יתוקן בעדכון גירסה לאוזניות (דרך האפליקציה), ואף רעשי הרוח יושתקו בדומה לאפולו בולד.

כמובן שנקבל כאן את מצב ה"אמביאנט" שישמיע לנו את רעשי הסביבה בכדי שנוכל להמשיך להאזין למוזיקה אף בעת חציית כביש או דיבור עם מישהו אחר, בלא הצורך להפסיק את המוזיקה. הפעולה מתבצעת בצורה נעימה ולא צורמת ונותנת להרגיש את הסביבה ללא שנסתכן באופניים שנכנסות בנו כי לא שמנו לב אליהם.

צפה בקובץ המצורף 910372

יציבות שלטונית, כן בימינו זה חשוב, אז גם כאן נקבל יציבות חיבור מהטובות שפגשתי באוזניות, וזאת למרות או בגלל שהם מצויידות בצ'יפ סנאפדראגון qcc3046 (להבדיל מהאפולו בולד שמצויידות בצ'יפ QCC5124), שנתמך על ידי רוב המכשירים גם הישנים יותר, וסוף סוף אוכל לבשר לכם שמצאתי אוזניות של טרונסמרט שיכלתי לחבר לפלאפון ולנהל איתן שיחות בצורה תקינה לרווחת שני הצדדים, ללא קטיעות וניתוקים.

האוזניות מצויידות בחיבור APTX, ובבלוטוס 5.2 המתקדם ביותר, והתחבר לי מצויין למכשיר שתומך בבלוטוס 4, גם למוזיקה וגם לשיחות. למרות הדור החדש של הבלוטוס הם לא תומכות בחיבור ל2 מכשירים יחד ולדעתי זה חסרון, אפשר לצפות שיחזירו את הפיצ'ר הזה כדי שהחיבור למחשב ולטלפון לא יצריך כל פעם לנתק ולעבור מאחד לשני.

זמן הסוללה של האוזניות מסתכם ב-5 שעות סוללה באוזניות עצמם ועד 20 שעות (סך הכל אחרי טעינה בקייס, שטעינתו עצמו נמשעת שעתיים וחצי), זאת כאשר מצב סינון הרעשים כבוי, זה יחסית קצת למה שמקבלים בדרך כלל אצל טרונסמרט אבל בהחלט מספק, ובהתחשב שהתמורה לכך היא אוזניות קלות מאוד זה שווה בהחלט. לא יצא לי להיתקע עם מחסור לא מתוכנן בסוללה, ובתהחשב בעובדה שב-10 דקות טעינת הקייס נקבל כשעת האזנה זה נתון שגורם לנו לא לחשוש כלל.

עיצוב האוזניה, ויש לשער שכך גם שמה, בא כנגד האייר פודס של אפל - עם רגלית קטנה, ומופיע ב-2 צבעים לבן ושחור מבריקים, בסיס האוזניות הממותג בלוגו החברה לא גדול ומשמש בחזיתו כקונטרול טאצ' לכל הפקודות שמתפעלות את האוזניות, וכמעט הכל אפשר לעשות בלחיצה, או בלחיצות, פירוט תמצאו בחוברת ההוראות.
לדעתי סף הרגישות של הטאצ' מעולה, ומגיב היטב לבקשות, למרות גודלו היחסית קטן, ומבחין היטב אם אני רוצה להגביה ווליום או לעצור את השיר.

עיצוב הקייס הוא אליפסי ושמנמן, בצורה שפחות נוחה להימצאות קבועה בכיס, בחזית מופיעה נורית החיווי של סוללת הקייס, ומאחור יש את מחבר הטעינה טייפ סי, ולחצן חיפוש הבלוטוס.
צפה בקובץ המצורף 910373
לשם שינוי נורית החיווי של מצב הסוללה והחיבור לא ממוקמת באוזניות אלא בתוך הקייס עצמו, כן, על הקייס יש 2 נוריות אחת חיצונית לחיווי מצב הסוללה והטעינה של הקייס עצמו, ונורית פנימית לצד מושב האוזניות לחיווי על מצב הסוללה והטעינה שלהם, ואת תורת החיוויים גם תלמדו מהמאוייר בחוברת.

אבל כל זה העטיפה למה שאתם רוצים לשמוע, אז כן, תשמחו לשמוע שגם באלו נקבל את איכות הסאונד שמאפיינת את טרונסמרט בצלילים נקיים וחדים וברמה גבוהה מאוד, תענוג מושלם וצרוף להאזנה לכל צליל בשיר, וכל צליל לכל הזוויות שלו, כן זה ככה, אתם חייבים לנסות, ובייחוד הבאסים הייחודיים שמופצצים כאן, אזהרת שמיעה למי שלא מתחבר לבסים גבוהים, אמנם השילוב של הצלילים הנמוכים והגבוהים לא מושלם ברמה של האפולו בולד, ולא ייתן את ההרגשה הממכרת של "מוזיקה חיה", אבל עדיין התוצאה מעולה וייחודית, זאת באמצעות דרייברים של 10 מ"מ שמאפשרים את כל הטוב הזה.

גם כאן האוזניות נתמכות בחיבור לאפליקציה ייעודית, שתציג את מצב הסוללה, ותאפשר לשלוט בהגדרות הטאצ' קונטרול, מעבר בין מצבי הסינון, בחירת מצבי אקולייזר (שלטעמי היו ממש לא מוצלחים), והורדת עדכוני גירסה לאוזניות. לא יותר מידי, ולא ברמה שמצריכה חיבור לאפליקציה ומייצרת חיסרון למי שאין חיבור כזה.

צפה בקובץ המצורף 910374אציין שלמרות שהאוזניות תומכות בחיבור טרו ויירלס פלוס המאפשר למכשיר תומך להתחבר ממנו ל-2 האוזניות בנפרד וכך לשדר את המוזיקה בחיבור יותר מהיר ויציב, בפועל לא הצלחתי להתחבר בצורה כזו, אבל למרות זאת לא הרגשתי בעיות בחיבור ובאיכות השמע לעומת האפולו בולד.

האוזניות מצויידות בהגנה מפני גשם ואבק בתקן רשמי ip45


לסיכום? תחזרו להתחלה...
לרכישה?
לחצו כאן!
לאתר היצרן! לחצו כאן!
(קישור שיווקי)


אם יש לכם שאלות או הערות, אשמח לקבל כאן בתגובה או בהודעה פרטית, ואשתדל לענות ככל שביכולתי/ידיעתי.
תתחדשו.


אפולו אייר פלוס | apollo air+

לאחר תקופה שהדגם המשודרג יותר (apollo air+) נמצא אצלי אפשר לקבוע כי הוא גם רמה מעל, ובהחלט מתקרב לאפולו בולד, ויותר מזה, יש לו מעלות משלו שעולות על האפולו בולד, כמו מראה (יש שיאמרו על האפולו בולד שהוא נראה מגושם מידי, באפולו אייר עדין יותר), או איכות השיחות שפשוט מעולה.

במראה החיצוני אין הבדל חוץ מהגוון שבדגם הפלוס מגיע בגוון פנינה ב2 הצבעים שחור ולבן.

בנוסף בדגם הפלוס האוזניות תומכות בטעינה אלחוטית (למי שזה היה קריטי...) כמו כן האוזניות מצויידות בחיישן המזהה אם הוצאתם את האוזניות מהאוזניים ומפסיק את המוזיקה.

וההבדל העיקרי לטעמי הוא באיכות הסאונד, האוזניות מגיעות עם איכות סאונד יותר טובה, אם בדגם הבסיסי היה חסר משהו ב"חיות" של המוזיקה לעומת האפולו בולד, כאן נעשה כבר צעד נוסף ונקבל כאן איכות סאונד כמיטב של טרונסמרט ובשילוב הבאסים המעולים פשוט תרגישו איתם מעולה. שלא לדבר על השילוב של איכות ותוצאת הסאונד עם סינון הרעשים. זהירות.

הפער בין 2 הדגמים הוא כ30 דולר, לדעתי ההפרש מוצדק רק בגלל השיפור באיכות הסאונד, מי שרוכש בעיקר עבור מוזיקה ורוצה להשקיע, זה בהחלט מומלץ, מי שמחפש יותר לשיחות, יכול להסתפק בדגם הבסיס שגם הוא מביא תוצאות מעולות.


לרכישה לחצו כאן!
משהו יכול לעזור איך מחברים את זה?
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
משהו יכול לעזור איך מחברים את זה?
מה פירוש?
פותחים את המכסה מוציאים את האוזניות מחכים כמה שניות עושים חיפוש במכשיר ומתחברים..
אם לא נדלקו האוזניות, מחזירים אותם פותחים את המכסה לוחצים על הכפתור מאחורי (ליד השקע טעינה)
וזה אמור להדליק אותם
 

כולל חזול דוד

משתמש חדש
מה פירוש?
פותחים את המכסה מוציאים את האוזניות מחכים כמה שניות עושים חיפוש במכשיר ומתחברים..
אם לא נדלקו האוזניות, מחזירים אותם פותחים את המכסה לוחצים על הכפתור מאחורי (ליד השקע טעינה)
וזה אמור להדליק אותם
אני לוחץ 2 שניות בכפתור שיוך כמו שכתוב בהוראות והבלוטוס לא מוצא אותם ניסתי מכמה מכשירים
 

למה מה קרה?

משתמש פעיל

המחזק

משתמש מקצוען
D I G I T A L
יש עכשיו את הדגם ace pro במבצע
ניתן להוסיף את הקופון הזה BRBRHOT4 שמוריד 14.5 ש"ח
בנוסף יש כרגע עוד קופונים כללים של עליאקספרס
ק"ש
זה חברה טובה ?
זה איכותי?
כמה מטר זה קולט?
מישהו יודע?
 

Linoy0111

משתמש רשום
אשמח להמלצה על אוזניות בלוטוס שמתחברות גם לטלפון כשר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה