ממלאת מקום - דעי את זכויותיך!

דפית

משתמש מקצוען
אם את ממלאת מקום בבי"ס של החינוך העצמאי/מעיין החינוך התורני יש לך זכויות שכדאי לדעת מראש כי לא כל בתי הספר מיידעים את המ"מ בזכויותיהן. הדברים כאן הם לברור ותמיד כדאי מראש להתקשר לחינוך העצמאי או כל גוף שאת עובדת תחתיו ולוודא שאכן כך החוק, ואציין שתמיד כדאי לדבר עם המזכירה האחראית למנוע אי הבנות ותקלות מביכות גם אם לא נעים לך, בסופו של דבר עלייך לקבל את המגיע לך!
דוגמאות:
ממלאת מקום שעבדה סך מסוים של ימים לפני החגים /חנוכה/ פסח (משתנה לפני כל חג) ויום אחד אחר החג זכאית לקבל את חופשת החג בהתאם לממוצע השעות שעבדה, לכן חשוב לשים לב לעובדה זו ואם לא מזדמן לך לעבוד דאגי לרשום ע"ע שעות בימים הקרובים שאחרי החג.
אם בי"ס סיכם איתך מראש על שיעור/ים שתלמדי באותו היום ובשעת מעשה לא התקיים שיעור מסיבות שלא היו קשורות אלייך אלא לבי"ס את אמורה לדווח ולקבל על השעה הזו.
מ"מ לתקופה ממושכת, בימים שבהם משתחררים כמו ר"ח וצומות זכאית לקבל על השעות אם השתחררו על חשבון המערכת שלה
מ"מ לתקופה (וכדאי לברר זאת מראש) יכולה להביא אישור היעדרות מרופא ('סיק' בלע"ז) על ימים בהם נעדרה מאילוצים שונים (לא חשה בטוב, ילד חולה וכד') ולקבל תמורתם את מלוא השעות בהן הייתה אמורה לעבוד.
דוגמאות נוספות יתקבלו בברכה
 

גיטי 123

משתמש סופר מקצוען
יש עוד זכויות, אבל כפי הידוע לי החינוך העצמאי לא נותן אותן.
ממלאת מקום שעובדת מעל חודשיים אמורה לקבל את השעות כשעות קבועות ולא כמ"מ.

כלומר, כשיש למישהי מילוי מקום של שלושה חודשים של 25 ש"ש לדוגמה, היא אמורה לקבל את כל הזכויות של 25 ש"ש, כולל משרת אם (אם מגיע לה) וכד'.
ולא לפי שעות.
 

~רחלי~

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
מה לגבי מ"מ קבוע של שמונה חודשים? האם אני זכאית לחופשת קיץ ביחס לחודשים שעבדתי?
(משרד החינוך)
 

דפית

משתמש מקצוען
בשעת מילוי מקום כלול גם התשלום לחופשת הקיץ ודמי הבראה ולכן מ"מ לא מקבלת חופש, אך תוכלי לחתום אבטלה, בפרטים איני מתמצאת באופן מדויק אולי מישהי תוכל לעדכן מהו התהליך והנהלים.
 

תמרהלה

משתמש פעיל
מה לגבי מ"מ קבוע של שמונה חודשים? האם אני זכאית לחופשת קיץ ביחס לחודשים שעבדתי?
(משרד החינוך)

כן
אא"כ יש לך בתלוש שורה שרשום שם תוספת קיץ או גמול קיץ
וזה אומר שקבלת את משכורת החופשה במשך השנה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה