מלל ותמונה

סופר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
בקשו ממני לשבץ מלל ותמונות בקטלוג מוצרים. אם מכניסים יותר מידי מלל צריך להקטין את תמונת המוצר. מה עדיף, יותר פרטים על המוצר, או מנימום פרטים ותמונה גדולה? אשמח מאוד לעזרתכם.
 

kofiko

משתמש רשום
כמה שפחות מלל -ברור שים לב שאנו מוצפים במידע עד כדי שלמדנו להתעלם לכן בא הקריאיטיב לעורר אותך בזווית שונה שלא תצליח להתעלם ולכן אני מסופקת גם על התמונות אלה שתבוא ממקום יצירתי מצחיק או לא שיגרתי
בהצלחה
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קטלוג מוצרים בא להעביר אינפורמציה ולכן אין מקום לקריאייטיב בתמונות המוצרים
חשוב שהמוצרים יהיו מצולמים בצורה מושכת ומעוצבים באופן נקי וברור
בקשר לכתיבת פרטים זה מאד תלוי במוצרים, אבל יש נתונים שדווקא חשוב שיהיו כתובים (אופציות של מכשירים, מידות רהיטים וכד')
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
שתי התשובות הקודמות נכונות.
השאלה באיזה קטלוג מדובר, למי הוא מיועד ומה המטרה שלו.
 

קברניט

משתמש צעיר
אין כלל, אבל בחלוקה גסה, בדרך כלל - אם המטרה של הקטלוג היא בעיקר שיווקית, כמובן שהדגש צריך להיות על להרשים, שזה אומר הרבה תמונה יפה וקצת טקסט חד ומוכר.
אם הקטלוג הוא יותר בכיוון של סיפוק מידע ללקוחות, הצורך הוא יותר במידע מפורט למניעת שאלות וטרטורים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה