מכת ערוב בתלת מימד

זריחה

משתמש חדש
מעניין לשמוע תגובות.
 

קבצים מצורפים

  • ערוב01.jpg
    1.1 MB · צפיות: 24

אלף ריש

משתמש רשום
מאד יפה! הרבה השקעה!
רק חסר מאד צל לחיות שישלימו את התלת מימד (הן נראות מודבקות / עומדות באויר)
 

מרגלית10

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
יפה מאוד,
אהבתי את הבנין העתיק, חסר קצת פורפורציה לחיות כמו הפיל הקרוב שהרבה יותר קאן מהפיל הרחוק וכד' גם קצת חשוך לי אולי כדאי להבהיר קצת את השמים
 

kcbv

משתמש צעיר
D I G I T A L
מקסים, מצטרפת לקודמי בנוגע לצל, וגם אני רגישה לדינוזאור.
אפשר להוסיף עוד הבעות פנים של החיות ע"מ להדגיש את הפחד שהיה.
 

kcbv

משתמש צעיר
D I G I T A L
מקסים, מצטרפת לקודמי בנוגע לצל, וגם אני רגישה לדינוזאור.
אפשר להוסיף עוד הבעות פנים של החיות ע"מ להדגיש את הפחד שהיה.
 

MV25

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ממבט ראשון יפה
מצד שני החיות עומדות במסדר ולא נראות טורפות
 

Yahalom3D

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
על הפנים. תאורה, הצללות, רקע, זום, קומפוזיציה, צריך עוד הרבה השקעה., על פניו זה נראה כמו עבודת הדבקה בפוטושופ. סליחה על הכנות.
 

אדריכלית

משתמש רשום
לא טוב!! יש לציין שהתמונה נראית מקבץ תמונות ולא ציור תלת מימדי בכלל!! תמונת הכיפה נראית כרקע שהוסף ברינדור (כמו השמיים) ולא מידול שקשור לחיות, גם החיות עצמן נראות כ"העתק הדבק" ללא קשר לתמונה, לפרופורציה והחשוב ביותר לפרספקטיבה.זה נראה כהדבקות בפוטושופ ולא כמודל מרונדן בתוכנה תלת מימדית. הצל לא יוסיף כי אין מימד כולל ורציף בתמונה בכללותה, לפני כל גישה למידול יש ללמוד את יסודות הפרספקטיבה (הנדסה תיאורית) וכיום עם כל התוכנות, ללא צורך ברישום מוקדם אפילו את זה לא צריך, לכן צר לי, אך התמונה כלל לא עונה על שום קריטריון תלת מימדי ראוי לשמו, מה שכן הרינדרין הוא מוצלח מבחינת צבע וטקסטורה (של החיות בלבד כי השאר לדעתי הוא רקע.) האם אני צודקת?? אם תספר\י לי שהתמונה היא כן מידול שלך, אלמד אותך לפתוח את המבנה כך שהרחוק קטן והקרוב גדול, ככלל בהקשר זה, אוסיף שאין ענין בתמונה, אין לאן לפנות ולהסתכל, אין חיות רחוקות וקרובות, אין סימטאות, בקיצור אין התרחשות דינמית, זה נראה הקפאה סכמתית.
 

2OR

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
נא לשים לב לתאריכים...
 

Yahalom3D

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י אדריכלית;323085:
יסודות הפרספקטיבה (הנדסה תיאורית) .

הנדסה תיאורית זה ההפך מפרספקטיבה. התיאורית מתעסקת בשרטוטים טכניים עם קווים מקבילים, והפרספקטיבה בהמחשה.
 

אדריכלית

משתמש רשום
כנראה אתה לא מכיר איך עושים פרספקטיבה (לא רישום!!) הטכניקה מתבססת על התפתחות של הנדסה תיאורית (היטלים מתוכנית תחתונה ושליחת קוים מ-2 נקודות צידיות או אחת ,תלוי במבט,הקשורות לסרגל מידות, יתכן ואראה לך סכמה, כשיהיה לי זמן ותבין את כוונתי. אגב, לכל האמבוש שקבלתי על עוררות של אשכולות ישנים, ממש ממש סורי, כי לא אחזתי את התאריך, מבטיחה להתיישר עם הקו של החוקים הלא כתובים ולא לבלבל אתכם, לא אחזתי תאריכים, באמת, תוכלו לסלוח לי???
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה