עזרה מכתב מנהלת האולם מאנגליה

עקיבא1

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
נמחק האשכול. יש למישהו את המכתב המחמיא שכתב מנהל האולם של הסיום באנגליה?
 

ayys

משתמש מקצוען
נמחק האשכול. יש למישהו את המכתב המחמיא שכתב מנהל האולם של הסיום באנגליה?
IMG-20200109-WA0011.jpg
 

sherit

משתמש פעיל
צילום מקצועי
קי סיירט, מנהלת אצטדיון הארנה בלונדון, פרסמה מכתב לקהילות היהודיות בבריטניה, בו היא מביעה את התרגשותה הרבה מטקס סיום הש"ס שנערך במקום והיא גם תוהה מדוע הוא נערך רק אחת לשבע שנים.

"לכבוד קבוצת הסיום" היא כותבת, "עכשיו השעה 2 בלילה והגעתי הביתה אחרי הסיום. בשם כל הצוות שלנו אני רוצה להביע את הרגשות שלנו לגבי האפשרות שלנו להיות חלק מהסיום, זה גאווה והנאה".

"כשקבלנו את ההודעה בחודש יולי האחרון, שאנחנו נעשה את הערב של הסיום" מספרת בקי, "לא ידעתי למה לצפות, מה זה הערב הזה, איזה סוג של ערב, ומה באמת הולך לקרות?"

"התחלנו לעבוד עם הקבוצה שלנו כדי לקבל את הזווית הנכונה לגבי הערב, אבל שום דבר לא הכין אותנו לדבר הבא" היא מתארת בהתרגשות.

"6748 כרטיסים עברו בסורק של הכניסה, וזה היה בלי הכניסה של מתחם ה-VIP של הרבנים, וכמובן כל המתנדבים שלכם והצוות שלכם. כמה נקודות שגרמו לנו "לעוף לגמרי".

בקי סיירט מונה בהתרגשות את הרושם שלה מהאירוע וההבדל בין סיום הש"ס שנערך במקום, לאירוע חול:

1. אנחנו נותנים אפשרות לאורחים שלנו לשמור להם על חפצים לא שגרתיים - מסוכנים שאנחנו אוסרים להכניס לתוך המקום, (כשהם יוצאים הם מקבלים את החפצים בחזרה). בדרך כלל אנחנו שומרים בין 700-1000 חפצים, הפעם לא שמרנו אפילו אחד.

2. אני נמצאת 28 חודשים כמנהלת המקום, תמיד היו לנו אירועים ובעיות מצד האורחים, שיכרות, או התנהגות בלתי הולמת. הפעם לא היה לנו אירוע אחד לא תקין. ואני ניהלתי מעל 300 אירועים.

3. כל אחד מהמשתתפים הודה לנו בסיום הערב, עד שזה היה נראה שכולם קיבלו הוראה להודות לנו.

אני מאוכזבת שהסיום קורה רק פעם בשבע שנים. הערב הזה היה תענוג לכולנו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה