מי שמתמצא בבתי כנסת

"סטודיו ליכטשנטיין "

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
במסגרת תרגולי למידול בתי כנסת,נתקלתי בקשיים מספר. אם תוכלו - המומחים, לעזור לי מנסיונכם - אודה לכם מאד.
* ארון קודש - האם בונים אותו מתחילה, או שיש מודלים בסיסיים שיוכלו לעזור.
* הפרוכת - מה עושים איתה?
* ספסלים ושולחנות - האם יש מאיפה לקחת ?
* עיטורים דקורטביים על ארון הקדש- באיזו שיטה כדאי לעשות זאת ?
תודה רבה
 

רחלי זכאי

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
ארון קודש- ממדלים מהתחלה, מתוכנית או מתמונה.
פרוכת- להכין מודל של פרוכת בצורה גלית,ולשים עליו חומר קטיפה עם טקסטורה של פרוכת, חשוב שיהיה follof.
ספסלים ושולחנות- גם למדל לפני תמונה וגדלים נכונים, לפעמים אפשר למצוא באתרים של ריהוט לבתי כנסת מידות.
עיטורים- אם לא מחפשים משהו ספסיפי, יש מודלים של עיטורים שאפשר לשחק ולשנות אותם, אם צריך משהו מסוים אז זה או למדל באמצעות: extrude line ו chamfer בצורה כלשהי, או לייבא line מאילוס' (אם אין ברירה! לא כ"כ מומלץ) יש עוד שיטות אבל זה בגדול...
בקיצור, אין דרך קיצור צריך לעבוד!
בהצלחה.
 

Studio RAYZ

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
כל מה שכתבו מעלי מדויק ביותר. אני אוסיף עוד טיפה. מה שבד"כ אנחנו עושים זה מורידים מודלים מאתרים מחו"ל, שלהם אין מודלים של בתי כנסת וכדו' לכן צריך להכין הכל מהתחלה.
חשוב להוסיף שלגבי ספספלים, שולחנות, סטנדרים וספריות מומלץ להשקיע (בלי קשר לפרוייקט הנוכחי אפילו אם זה לא משתלם כרגע מבחינת המחיר) ולהכין מודלים טובים ככל היותר, כי מה שיקרה זה שלכמעט לכל פרויקט בית כנסת תוכלי להשתמש במודלים האלה, אולי לשפץ טיפה פה טיפה שם. לכן חשוב להשקיע במודל ובחומרים.
לגבי ארון קודש, אם זה לא משהו מאוד מסובך תתפלאי אבל זה דווקא די פשוט, בונים את הצורה הכללית, נכנסים ל-3dsky ויש שם המון עיטורים, פרופילים וכו' שאפשר להדביק על הארון. לפעמים תוכלי למצוא מודלים שם שיכולים לתת נקודת פתיחה, אבל לא כדאי להסתמך על זה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה