מי מכיר את המודל של יאיר וייס ?

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
שאלות מקרבות ומרחיקות שמביאים לחשיבה קרייטיבית,
במקרה של מודעה ללקוח אמיתי, אני לא מסתדר עם הלוגיקה, איך אני בוחר שאלות מקרבות ומרחיקות.


מודעה על מכירת כיפות לילדי החלאקה לקראת ל"ג בעומר.


מסר עיקרי: ילדי החלאקה יוכלו לקנות אצלנו מגוון מוצרים במחירים זולים.

כיפה מקושטת, כיפה אמריקאית מקורית, ציצית עם הכשר על הקשירה. ציציות צמר לגיל 3, קסקט.


מסר משני: חדש ! ציציות לילדים עם פתילים עבים.



שאלות מקרבות:

למה לקנות אצלנו ? כי יש לנו את כל מה שאתם צריכים לחלאקה

למה עכשיו ? כי עומדים לפני ל"ג בעומר


שאלות מרחקות:

למה לא לקנות אצלנו ? כי לא אכפת לשלם יקר

למה לא עכשיו ? התארגנתי מראש וקניתי הכל


משהו פה לא מסתדר לי, תוכלו בבקשה לעזור לי ?
 

itzuvim

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שופט/ת באתגר דריבל
למדתי אצל יאיר וייס, ולא שמעתי על המודל הזה.
אשמח להחכים.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה לא ה- מודל של יאיר,
המודל שלו בנוי משמונת השלבים

רק בשנה האחרונה הוא מזכיר גם את החלק שהוא קורא לו
מי אתה למה אני למה עכשיו.
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לא מכירה את המודל
אבל, קצת חידוד במטותא:

מסר עיקרי: ילדי החלאקה יוכלו לקנות אצלנו מגוון מוצרים במחירים זולים.
ילדים לא קונים. תמצא קהל יעד מדוייק יותר
מוצרים זו קטגוריה כללית מידי.
גם "מוצרי חלאקה" עדיין כללי (מוכרים שם שקיות ממתקים עם הדפס "אני בן 3"?)

למה לקנות אצלנו ? כי יש לנו את כל מה שאתם צריכים לחלאקה
למה עכשיו ? כי עומדים לפני ל"ג בעומר
אין פה בידול/יחודיות ללמה אצלנו/למה עכשיו.
ובכלל, ב"למה אצלנו" כדי לדבר על הלקוחות, על התועלת שלהם ולא לספר על עצמינו.
ועדיף בתועלת רגשית.
למה אצלינו? כי אני רוצה לקחת את הילד שלי לקניות, לשתף אותו בבחירה, לראות איך הוא נראה עם כל ה___ עוד בחנות... ולהתחיל להתרגש/ להראות/לספר לו על החלאקה שלו אצל רבי שמעון.
למה עכשיו - זה לא "למה לקנות את המוצר הזה עכשיו" אלא "למה לקנות ממכם עכשיו"
כלומר, אמור להיות כאן ערך ללקוח. - המבצע/המחיר הזול.

למה לא לקנות אצלנו ? כי לא אכפת לשלם יקר
למה לא עכשיו ? התארגנתי מראש וקניתי הכל

למה לא אצלנו - כי אני רוצה לערוך מסע קניות. כי אני מחפשת כיפה עם הדפס מיוחד בהזמנה אישית / ...
למה לא עכשיו - כי מצאתי מחיר יותר זול

הצלחות!
 

BOMERANG

פיתוח אתרים ומיתוג עסקי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שאלות מקרבות ומרחיקות שמביאים לחשיבה קרייטיבית,
במקרה של מודעה ללקוח אמיתי, אני לא מסתדר עם הלוגיקה, איך אני בוחר שאלות מקרבות ומרחיקות.


מודעה על מכירת כיפות לילדי החלאקה לקראת ל"ג בעומר.


מסר עיקרי: ילדי החלאקה יוכלו לקנות אצלנו מגוון מוצרים במחירים זולים.

כיפה מקושטת, כיפה אמריקאית מקורית, ציצית עם הכשר על הקשירה. ציציות צמר לגיל 3, קסקט.


מסר משני: חדש ! ציציות לילדים עם פתילים עבים.



שאלות מקרבות:

למה לקנות אצלנו ? כי יש לנו את כל מה שאתם צריכים לחלאקה

למה עכשיו ? כי עומדים לפני ל"ג בעומר


שאלות מרחקות:

למה לא לקנות אצלנו ? כי לא אכפת לשלם יקר

למה לא עכשיו ? התארגנתי מראש וקניתי הכל


משהו פה לא מסתדר לי, תוכלו בבקשה לעזור לי ?
שאלות מקרבות ומרחקות נבנות אחת על השניה - מתרחקות מהנקודה.
לא שאלות חדשות.
למה לקנות אצלנו? - כי יש לנו מה שצריך לחלאקה.
למה יש לנו מה שצריך לחלאקה? - כי אנחנו מביאים מבחר גדול לכל המגזרים.
וכך להמשיך (אולי עד 4)

כל גם בשלילה.

יכולים להגיע לרעיונות קריאייטיבים בגלל שהנקודה מתרחקת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה