מי יכולה לתת לי רעיון דחוף לי למחר

RacheliA

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
צריכה רעיון למחר משהו נחמד וקליל לפורים ראש חודש אדר
כיתה ו'
תודה ☺
 

קפפוצצינו

משתמש מקצוען
להביא מלא סןגי כובעים של תחפושת (או בציור)
וכל בת מתאימה לעצמה או לחברתה כובע
ומסבירה את הבחירה- לפי התכונות
 

ששונית

משתמש מקצוען
נדוש אבל חמוד

בס"ד

המולה נרגשת שוררת בפתח בית הארחה "צהלה ושמחה". מפגש ראשון שעורכת כיתה ו/? לשעבר, אחרי עשרים שנה!! את מימון השהות בבית ההארחה תרמה ??? שכידוע ברך אותה השם בעושר רב ובלב רחב.

בפתח עומדת סמוקת לחיים ונרגשת עד שורשי שערותיה ??? שמקדמת בצווחות התרגשות את פני המגיעות.

כמובן שראשונה פסעה פנימה ??? שנראה כי הדייקנות המפורסמת שלה כלל לא הזקינה, אחריה בצעד נמרץ מגיעה ??? ומתחבקת ומתנשקת ממושכות עם הנמצאות.

הזרם מתגבר, קולות צהלה רמים ביותר נשמעים כש ??? מגיעה, ומעלה מיד זכרונות נשכחים כיד הזכרון הטובה עליה מאז ומעולם. נראה שהזכרונות מרגשים כל כך, עד ש??? הרגשנית דומעת ומוחטת את אפה, כשמי אם לא ??? מספקת לה ברוב נדיבות טישויים למכביר.

??? הצדקת עוברת בין כולן ומחלקת תהילים המחולק, ??? המסורה מחלקת שתיה קרה וחמה ואילו ??? מחלקת הזמנות לבר המצווה של התאומים, איזו התרגשות!

??? מנהלת דרך הפלאפון ביד רמה את ארוחת הערב בביתה, לא קל להשאיר שלוש עשרה ילדים, כן ירבו בלי עין הרע.

סביב ??? יש התקהלות קטנה, נו, מובן, כמה אמהות מנסות להפעיל פרוטקציה להכניס את בנותיהן לבית הספר שלה, והתקהלות נוספת נראית בצד השני של הלובי, שם עומדת ??? אשתו של האדמו"ר משושן ומברכת בדבקות את חברותיה לספסל הלימודים.

??? פורצת לקהל כרוח סערה ומיד כולן מרותקות לסיפוריה המאלפים הניתנים בתאורים צבעוניים במיוחד, ??? המאורגנת מחלקת מפתחות לחדרים ומנסה לזרז את הנשים להכנס לחדריהן, אך לשוא כיוון שההתרגשות עדיין בשיאה, לשם כך היא מגייסת לעזרה את ??? הנמרצת שגוררת למרכז הענינים שולחן, עליו היא מציבה כיסא, מטפסת על המגדל וצועקת בקול ניחר להתפזר לחדרים, תוך כדי ש??? מחזיקה היטב את הכיסא עד שפרקי אצבעותיה מכחילים והיא ממלמלת בפחד נורא "שהשם ישמור, שהשם ישמור."

המאמץ השתלם, הנשים מתחילות להזיז את עצמן לכיוון החדרים, אבל דמות שניצבת בפתח בית ההארחה עוצרת את כולן מלכת. ??? במטפחת שחורה ושאל שיורד על פי מידותיה אומרת במאור פנים שולם עליכם וכולן עונות לה בחיוך נבוך.

כמו תמיד ??? מצילה את המצב, ובחיוך אופייני אומרת וואו כמה שאת נראית צעירה עם זה. חוסר הנעימות מתפוגג, ו ??? נכנסת בדהרה, תוך שהיא מתנצלת שבדיוק היום זה היום שהיא מתנדבת בבית אבות, וזהו דבר שהיא לא מפספסת.

??? לוקחת פיקוד ומתחילה לסחוב את המזוודות לכיוון החדרים וסוף סוף לוקחת כל אחת את מטלטליה ופונה לחדרה. רק ??? עוד מסתובבת בין החדרים למצוא מי איבדה מחברת עם שמות ופרטים של בחורים ובחורות, ברור קצר מעלה שמדובר ב??? השדכנית, שלא בטלה ממלאכתה גם בימי נופש.

לאחר התארגנות בחדרים יורדות החברות לאולם הכינוסים שם עורכים מפגש מסודר ובו כל אחת מדווחת שלושה משפטים על עצמה. ??? כדרכה מאז ומקדם לא שוכחת להודות במילים חמות בשם כולן ל ??? על היוזמה והארגון המושלם וההשקעה הרבה שהביאה את כולן לכאן.

מתברר ש??? היא אשתו של חבר הכנסת מטעם אגודת ישראל, ??? מנהלת רשת של מרפאות טבעוניות, ??? היא לא אחרת מאשר הסופרת הידועה והנערצת שושנת יעקב, ו??? מגדלת בביתה בהתנדבות ילדים אוטיסטים. לאחר שנרגעו הרוחות מהגילויים המפתיעים, הוזמנו כולן לחדר האוכל, שם שמעו דבר תורה מפה מפיק מרגליות מרת ??? שהחדירה בנוכחות אהבת תורה ויראת שמים, ולאחריה הדגימה ??? השפית והתזונאית איך מכינים ארוחת צהריים מזינה ובריאה בעשר דקות. באמצע ההרצאה המרתקת צלצל הפלאפון של ??? שעקב היותה מתנדבת בארגון הצלה, חייבת להיות צמודה לפלאפון 24 שעות, היא ענתה ופרצה בצרחות שמחה: ??? גיסתה ילדה לפני דקות ספורות בת ראשונה אחרי שבעה בנים! השמחה איימה לנפץ את זגוגיות חדר האוכל, לכן נאלצו כולן להסות את פרצי השמחה ולהמשיך להקשיב להרצאה.

בשעה הבאה הרקידה ??? התוססת את המשתתפות עד כלות הכוחות, ואז ישבו כולן ושרו שירי נשמה אל תוך הלילה כש??? מלווה אותן בקול הזמיר שלה.

כולן הלכו לישון יגעות ומרוצות מאירועי היום, יום גדוש מצפה להן מחר. כשכולן שוכנות לבטח במיטות צפה מחשבה דומה בראשן: אין חדש תחת השמש, אלא אם כן עבדת על זה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה