מי המנהל פה?

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ההצעה שלי להנהלת הפורום ולהנהלת הקהילה, שתענה על כל הצדדים שהוזכרו.
לשנות את שם הקהילה ל:
"קהילת הפרסומאים והקופירייטינג
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
ההצעה שלי להנהלת הפורום ולהנהלת הקהילה, שתענה על כל הצדדים שהוזכרו.
לשנות את שם הקהילה ל:
"קהילת הפרסומאים והקופירייטינג
וואלה! זה רעיון!
למי צריך לפנות כדי להזיז את זה?
 

דודי אברהם

איש של מיקוד מסרים.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לתייג את המנהלים...
גם אם הם עוברים בחשאיות על הפורום בתיוג הם מקבלים התראה.

אני ספציפית לא יודע עדיין איך עושים את זה :eek:
 

גרפולוג

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
לתייג את המנהלים...
גם אם הם עוברים בחשאיות על הפורום בתיוג הם מקבלים התראה.

אני ספציפית לא יודע עדיין איך עושים את זה :eek:
איתור שמות המנהלים גלוי. בדף ההצטרפות לקהילות מופיעים שמות המנהלים לכל קהילה.
את התיוג עצמו נראה שאתם יודעים לעשות (@XXXL )
.
הענין הוא אם הם מתחברים ורואים את ההתראות...
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
יתכן שצריך לסנן, ויתכן שכדאי לתת למתחילים לחשוב-על-המקצוע- להיות כאן
לא בזה נעוצה סיבת השינה כאן.
כשפורום פעיל היטב, לא מפריעים לו ארחי פרחי.
מנסיון עם פורומים דומים, חלקם בניהולי, רק אתגרים מצליחים להוציא את החלזונות החוצה.

ומחאה אישית:

ההשוואה לאחינו החילונים לא עושה טוב לאף אחד. היא מכלילה בצורה לא נעימה ומשאירה אותנו סתומי פיות, כי מי יתווכח עם החכם שמכיר את כל המגזרים?
אז כנראה שאין אחד כזה. כי הקביעה הזו היא טעות שמשחירה את פני רבים וטובים (ואולי רק רבות וטובות???) שלא איבדו את צלם האנוש שלהם במעוף אל פסגת הפרסום הנשאפת.



באמת מחילה אם הייתה כאן נימה מזלזלת בציבור
אבל היא לא הייתה

להיפך
קודם כל יאיר וייס הוא באמת קופירייטר חוצה מגזרים הוא מכיר לעומק גם את הפרסום החרדי כבר שנים רבות הוא מהראשונים שהתחברו לראש החרדי ותשאלו את חיים דיקמן למה הוא האחראי פרסום בפרוג.

הוא הסביר שבמשרד מכונות כביסה אף אחד לא מרגיש באיזו השראה עילאית
משא''כ במשרדי פרסום שיש עונג מהיצירה והפידבקיםץ
רק שבמגזר הכללי הקופירייטר והאסטרטג לא מרגיש מלך העובדים הישראליים
כי אין לו מורל למרות שהוא גאון ובעל חוש הומור
כי הציבור לא מאמין לו ומרגיש שהוא רק רוצה להוציא ממנו עוד פעם כסף
אז הצופים שלו אומרים לעצמם
נו מה עכשיו פיברקו לי בפרסומת...

לא כן אצל החרדים
שאנשים מפדבקים את הפירסומאים
תשאל כל בחור בפוניבז' מי מנהל את אפיקים או את גל
וכולם ידעו בגרווה וירגישו שהם מדברים על איזה תחום טמיר ונעלם
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הייתי שמחה לשמוע מה דעתו ומה דעת החברים הפעילים כאן, להגביל את הכתיבה פה לחברי קהילה בלבד.
גם ככה הפורום ישנוני מעט, אין סיבה להפוך אותו ללוח מודעות לכל הרוצה לפרסם בלוג הגיגים שהיגג בלילה או משחת שיניים שפיתח בעצמו.
מה אומרים? זה נשמע הגיוני, לא?
בלי תנאים, בלי תקופת צינון או חניכה, רק חברות בקהילה.

הייתי שמחה לשמוע את דעתם של החברים הפעילים, מבניהם:
@כוכב מבריק @שיילה @לוגיקה @גרפולוג @XXXL @אהוב @קופי 100 @פרספכתיבה @shoshi @park @לללי @פוזי @אלי אלימלך @דוד ריזל @סתם @איציק כרמי @לאה בלוי

שאפסיק לכתוב כאן הגיגים?
 
נערך לאחרונה ב:

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ה

זה איום?
הגיגים שעומדים בתקנון הפורום, אין איתם בעיה
להיפך, רצוי שתף

אם יש תוכן איכותי, אין בעיה שיהיה אינטרס מאחוריו. למשל לי יש אינטרס שיעשו לייק ואשמין. לההוא יש אינטרס שיעברו לבלוג שלו.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
תוכן איכותי
חלק מאיכות התוכן היא לדעת לתת אותו במקום הנכון ובהקשר המתאים.
בעיניי כל תוכן שאינו שייך במישרין לתחום הפרסום, ומועלה בפורום זה, לא נחשב כתוכן איכותי.
לא רואה בעיה בתוכן שמשרת אינטרסים של מעלה התוכן, כל עוד הוא משרת גם את האינטרסים של הפורום כאן.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה