מי המנהל פה?

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
הייתי שמחה לשמוע מה דעתו ומה דעת החברים הפעילים כאן, להגביל את הכתיבה פה לחברי קהילה בלבד.
גם ככה הפורום ישנוני מעט, אין סיבה להפוך אותו ללוח מודעות לכל הרוצה לפרסם בלוג הגיגים שהיגג בלילה או משחת שיניים שפיתח בעצמו.
מה אומרים? זה נשמע הגיוני, לא?
בלי תנאים, בלי תקופת צינון או חניכה, רק חברות בקהילה.

הייתי שמחה לשמוע את דעתם של החברים הפעילים, מבניהם:
@כוכב מבריק @שיילה @לוגיקה @גרפולוג @XXXL @אהוב @קופי 100 @פרספכתיבה @shoshi @park @לללי @פוזי @אלי אלימלך @דוד ריזל @סתם @איציק כרמי @לאה בלוי
 
נערך לאחרונה ב:

הגיג

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
תמהתני. ככה מעוררים פורום ישנוני או ככה מרדימים אותו? :)
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
בעקבות מה החלטת על המהלך?

ואני מופתעת לגלות שאני לא פעילה ולא מהגגת.
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תמהתני. ככה מעוררים פורום ישנוני או ככה מרדימים אותו? :)

כשמפרסמים הגיגים מעניינים יותר או פחות, בכדי לצבור מיילים לצרכי רשימות תפוצה זה ודאי לא מעורר!
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
יש יש! אני בפנים! התרגשתי...
לדעתי אין צורך להגביל, גם ככה אפשר למנות את חברי הפורום על אצבעות ידיים מקוטעות, בשונה בהרבה מהקהילות השכנות השוקקות חיים ועניין.
עזבו ממשחות שיניים למינהן, הן נשארות מיובשות ומיותמות כשהן לא מעוררות את הריר הספציפי...מה אכפת לכם?

נ.ב. לגמרי לא בסדר העוול שנגרם למלפפון.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
גם לוח המודעות שאנו מנסים להתבלט עליו במקצועינו, מלא בזבל...
שזה אומר מה?

וזה שהבור הזה ריק למדי ממים, זה לא סיבה לתת לנחשים ולעקרבים לזחול אליו.
להיפך, זו סיבה לסנן אותו, ובד בבד להכניס בו תוכן כמו שעשתה @shoshi עם האתגר היפה שלה (למה והיכן זה נתקע?), ובאתגרים נוספים.
מי פה המנהל? זה סוד?
אולי הוא יוכל לעזור לנו??

ולכל הנעלבים שלא הופיעו, את הרשימה הרכבתי ע"פ בדיקה של השמות האחרונים שהופיעו באשכול ענווים, ובאשכול ההשראה, ובהודעות אחרונות. מי שלא הופיע - לא הופיע.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
המנהלת היא לאה בלוי יקירתנו
שעסוקה עד מאד עם לקוחות... אולי באמת ניתן להוסיף מנהל נוסף לריענון כוחות עמלניים

קופירייטה
תחת לסנן אנשים, בואי תציעי כאן אתגר אמיתי
אבל כזה שיהיה שווה לפנות עבורו את המקלדות.
אולי זה ייצור סינון בנוסח 'רק החזק שורד' ;)
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
חת לסנן אנשים, בואי תציעי כאן אתגר אמיתי
אבל כזה שיהיה שווה לפנות עבורו את המקלדות.
אולי זה ייצור סינון בנוסח 'רק החזק שורד' ;)
ההצעה הוגנת, אבל בלי ה"תחת ל-", כי זה לא ייצר סינון לטרמפיסטים. זה לא.
אחשוב על משהו,
ובינתיים
@קופי 100 , תורך להעלות משהו... אני רק מזכירה.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני חושב מניסיון
וזה אולי קצת מפתיע
שדוקא הפחות מקצוענים
עלולים לעזור לנו כאן יותר בחוות דעתם הלא מקצועית
כי זה ממש כמו פלנינג
שהם הרי קהל היעד הנבער כביכול
שלא בקי בפילסופים ואמרות כנף
אלא רק מחפש את המוצר
וממילא הביקורת שלו
גם אם היא יותר קטלנית
כי הוא לא מבין כמה עבודה ומקצועיות מונחת באמירה או האסטרטגיה

אבל היא יותר עוזרת לנו כפירסומאים
כשאנו קולטים שקהל היעד לא התחבר למסר.

ובאמת פירסומאי מקצועי באמת
מנסה כמה שיותר לרדת אל העם
במקום לטפס לפסגת ההר
ולהביא אפס תוצאות

איך אמר לי יאיר וייס לפני כמה חודשים
'במגזר הכללי הפרסומאים הרבה פחות עפים על עצמם מאשר במגזר החרדי,
ולהיפך שם בתסריטים וכו' בטלוויזיה ובפייסבוק
הם הרבה פעמים אפילו מתנצלים בתחילת הפרסום כאומרים
סליחה שאני עובד עליך, אבל ת'שמע מה התות שאני הולך לעטוף לך בצלופן.

לא כן אצל הפירסומאים בני המגזר שמאד עפים על עצמם,
ומרגישים גבוהה גבוהה,
ולפעמים מתעלים לענן גבוה שלא נוגע בכלל ללקוחות'
ודברי פי חכם חן.


לכן כמו שכתבתי אני לא פונה בחוות דעת כאן רק למקצועיים התותחים שהוזכרו למעלה, וגם אלו שלא כניק מלפפון, וכולם ברורים כולם גיבורים בלי מנהלים ובלי מפכלי''ם ומבלי רמטכלי''ם
תודה רבה לכל המגיבים תמיד
ושיגיבו בהמשך,
ואני כבר מעלה כאן טיזרים שלי לתגובת כולם, מקצוענים ביותר, וגם כאלו שבדרך...
 
נערך לאחרונה ב:

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
  • אני לא נגד שיהיו כאן כאלה לא מספיק משופשפים בשוק.
  • אני אפילו בעד.
  • אין לי בעיה לתת לכווולם זכות צפייה ולייקים,
  • וגם זכות תגובה לכווול מי שמבקש יפה להצטרף לקהילה.
  • אני אבין ואקבל גם מקרה של מישהו לא מקצועי, שמעלה תוצר פחות מבינוני, כדי לקבל חוות דעת, אם הוא פעיל פה בפורום.
  • כל מה שציינתי לא מפריע לי!
מפריע לי שכל מי שיש לו מוצר למכור, הגיגים לשתף, בלוג לפרסם ודומיהם - מוצא את הפורום כאן כלוח מודעות נח וזמין. הוא לא רוצה חוות דעת, לא שיתופי פעולה, לא לתת לנו חומר השראה. לא להיות פרטנר היום הוא מחר אני.
רק מה הוא רוצה? רק למכור. וללכת מפה.
עקרונית תקנון הפורום לא מאפשר זאת. ואין סיבה שאנחנו נאפשר. פרסום יש אפשרות להעלות בפורום איש לרעהו אחרי אישור של הנהלת פרוג עם/בלי תשלום.
בעיניי, הודעות מסוג זה בפורום כאן אמורות להמחק, ועל נזיפה קלה להשלח למפרסם.
וכמניעה- פשוט להגביל את הרשאת הכתיבה רק לחברי הפורום.
זה במה מקצועית.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
במה מקצועית, אכן, אבל - אולי עדיף לסנן בשיטת הרשימה השחורה.
כרגע, הסינון המוצע הוא בשיטת רשימה לבנה, וזה אכן יכול להוות בעיה בפוריות של הפורום הזה.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
יתכן שצריך לסנן, ויתכן שכדאי לתת למתחילים לחשוב-על-המקצוע- להיות כאן
לא בזה נעוצה סיבת השינה כאן.
כשפורום פעיל היטב, לא מפריעים לו ארחי פרחי.
מנסיון עם פורומים דומים, חלקם בניהולי, רק אתגרים מצליחים להוציא את החלזונות החוצה.

ומחאה אישית:
אצל הפירסומאים בני המגזר שמאד עפים על עצמם
ההשוואה לאחינו החילונים לא עושה טוב לאף אחד. היא מכלילה בצורה לא נעימה ומשאירה אותנו סתומי פיות, כי מי יתווכח עם החכם שמכיר את כל המגזרים?
אז כנראה שאין אחד כזה. כי הקביעה הזו היא טעות שמשחירה את פני רבים וטובים (ואולי רק רבות וטובות???) שלא איבדו את צלם האנוש שלהם במעוף אל פסגת הפרסום הנשאפת.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
וידוי:
אתמול חשבתי מדוע קוירייטה לא אזכרה אותי, והבנתי שיש צדק במעשה החמור:).
באמת לא הייתי שותפה פה יותר מדי.
ואני חושבת שהסיבה לכך נעוצה בכך שאם אני משקיעה אנרגיה וכוחות חשיבה, אני מעדיפה לעשות את זה על לקוח.
מרגישה מתקמצנת להתחיל לחשוב על סלוגן וירטואלי, או על ענוה לראווה.
אם משהו ממילא עלה לי, אני יכולה להיזכר ולכתוב,
אבל לחשוב מראש, קשה לי ל0רגן על משהו באוויר.
חשיבה דורשת ממני מאמץ.

ועוד משהו:
מבחינתי כל משחקי המילים על הסלוגנים -נחמדים ותו לא.
אז מישהו המציא ג'ינגל ובמקום לכתוב ענווים הגיע זמן גאולתכם, כתב: ענבים, הגיע זמן בצירתכם.
אז יופי ותנו כיף..
זה עדין לא מה שמחדד את המח כשצריך לחשוב על בריף אמיתי שלא מחפש רק משחק מילים אלא העברת מסר נכונה.
זה חמוד ומשעשע סתם ככה, אבל לא מרגיש לי התגלמות הפרסום.
ויכול להיות שייך יותר לפורום כתיבה מאשר לפורום פרסום.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אז אולי תשתפי יותר בתוצרים שלך, @מלפפון?

ואת צודקת. אבל, כמו בפורום עיצוב גרפי וציור וכתיבה: כל אתגר, גם אם הוא נעשה למטרת אתגר, משפשף יכולות ומשפר אותם.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
הייתי שמחה לשתף לו לא הייתי מאפילה חיסיון מלא על שמי האמיתי.
אולי יגיע היום בו אחדל לחשוש מהמשטרה החשאית ואחשוף את שמי.

ולא כתבתי שאתגרים הם כלום. להפך!
הם משפשפים ומיטיבים.
הבעיה היא שאני מתאמצת לחשוב על כל עבודה, כך שקשה לי להתאמץ על משו וירטואלי.
אבל אני מודעת לכך שרוב האנשים חושבים יותר בקלות ממני.
אדרבה, אם יהיה אתגר בתחום שלי- יש מצב שאשתתף.
 

IW Studio

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בקשר לפרסומאים שעפים על עצמם...

אם לשפוט לפי הפרסומאים שיצא לי להכיר, אלו היו דווקא חילונים בעיקר מרצים למיתוג ו/או קריאייטיב שלא המעיטו בלשבח את עצמם או פועלם.

כשתלמידה נסתה להוציא איזה קיראייטיב והמרצה הפך את זה לאיזה פיצוץ של קריאיטיב ומול המבטים ההמומים של הסטודנטיות הוא אומר בלא מעט ענוה, "נכון, כי זה אני" (סליחה אם לא ממש דייקתי בנוסח הציטוט)

ואני מכירה גם פרסומאים דתיים ואף חרדי אחד
המסקנה שלי, שכל הפרסומאים עפים על עצמם, יש בזה משהו נחמד, בסה"כ העיסוק העיקרי שלהם הוא שיווק ויפוי המציאות, אבל בגבול הטעם הטוב!

מצד אחד ברור שפרסומאי כמו כל עצמאי צריך לדעת לשווק את עצמו לא חוכמה להיות ענו, "אני פרסומאי, עושה מודעות, תשדירים, באנרים מקווה שהלקוחות מרוצים"
כן לומר "אני פרסומאי הלקוחות שלי נראים מרוצים והקמפיינים שהוצאתי עד כה לרב השיגו את מטרתם בגדול, תוכלו להכנס לאתר ולהתרשם בעצמכם, שלכם קופירייטר שמשתדל כמה שיותר להצליח בעז"ה"
(לא דברתי על עצמי)

ציטוט נוסף מהמרצה שאמר על הקריאייטיב שלו "זה אני":
"מאיפה באים רעיונות? התבוננות, השראה, חשיבה..... מהקב"ה"

אז צריך לזכור בסופו של דבר שגם אם קיבלנו מתנה, כשרון יצירתיות, הקב"ה נתן לנו את זה ככלי להזכיר לנו שעדיין הוא נתן את זה וכל הרעיונות באים בסופו של דבר ממנו"


בהצלחה!

(קופירייטה, בהתחלה חשבתי שיצאת בין השאר נגדי, אחת שמתחילה לגשש את דרכה בתחום, ובסוף נזכרתי שאני כעט כבר גם חברה בקהילה, והבנתי שלא התכוונת אלי ודומי, חזר לי הצבע לפנים)
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שזה אומר מה?

וזה שהבור הזה ריק למדי ממים, זה לא סיבה לתת לנחשים ולעקרבים לזחול אליו.
להיפך, זו סיבה לסנן אותו, ובד בבד להכניס בו תוכן כמו שעשתה @shoshi עם האתגר היפה שלה (למה והיכן זה נתקע?), ובאתגרים נוספים.
מי פה המנהל? זה סוד?
אולי הוא יוכל לעזור לנו??

ולכל הנעלבים שלא הופיעו, את הרשימה הרכבתי ע"פ בדיקה של השמות האחרונים שהופיעו באשכול ענווים, ובאשכול ההשראה, ובהודעות אחרונות. מי שלא הופיע - לא הופיע.
  • אני לא נגד שיהיו כאן כאלה לא מספיק משופשפים בשוק.
  • אני אפילו בעד.
  • אין לי בעיה לתת לכווולם זכות צפייה ולייקים,
  • וגם זכות תגובה לכווול מי שמבקש יפה להצטרף לקהילה.
  • אני אבין ואקבל גם מקרה של מישהו לא מקצועי, שמעלה תוצר פחות מבינוני, כדי לקבל חוות דעת, אם הוא פעיל פה בפורום.
  • כל מה שציינתי לא מפריע לי!
מפריע לי שכל מי שיש לו מוצר למכור, הגיגים לשתף, בלוג לפרסם ודומיהם - מוצא את הפורום כאן כלוח מודעות נח וזמין. הוא לא רוצה חוות דעת, לא שיתופי פעולה, לא לתת לנו חומר השראה. לא להיות פרטנר היום הוא מחר אני.
רק מה הוא רוצה? רק למכור. וללכת מפה.
עקרונית תקנון הפורום לא מאפשר זאת. ואין סיבה שאנחנו נאפשר. פרסום יש אפשרות להעלות בפורום איש לרעהו אחרי אישור של הנהלת פרוג עם/בלי תשלום.
בעיניי, הודעות מסוג זה בפורום כאן אמורות להמחק, ועל נזיפה קלה להשלח למפרסם.
וכמניעה- פשוט להגביל את הרשאת הכתיבה רק לחברי הפורום.
זה במה מקצועית.
וידוי:
אתמול חשבתי מדוע קוירייטה לא אזכרה אותי, והבנתי שיש צדק במעשה החמור:).
באמת לא הייתי שותפה פה יותר מדי.
ואני חושבת שהסיבה לכך נעוצה בכך שאם אני משקיעה אנרגיה וכוחות חשיבה, אני מעדיפה לעשות את זה על לקוח.
מרגישה מתקמצנת להתחיל לחשוב על סלוגן וירטואלי, או על ענוה לראווה.
אם משהו ממילא עלה לי, אני יכולה להיזכר ולכתוב,
אבל לחשוב מראש, קשה לי ל0רגן על משהו באוויר.
חשיבה דורשת ממני מאמץ.

ועוד משהו:
מבחינתי כל משחקי המילים על הסלוגנים -נחמדים ותו לא.
אז מישהו המציא ג'ינגל ובמקום לכתוב ענווים הגיע זמן גאולתכם, כתב: ענבים, הגיע זמן בצירתכם.
אז יופי ותנו כיף..
זה עדין לא מה שמחדד את המח כשצריך לחשוב על בריף אמיתי שלא מחפש רק משחק מילים אלא העברת מסר נכונה.
זה חמוד ומשעשע סתם ככה, אבל לא מרגיש לי התגלמות הפרסום.
ויכול להיות שייך יותר לפורום כתיבה מאשר לפורום פרסום.

בעקבות הפולמוס הגדול,
החלטתי לעשות משו קטן, כאן
בא נראה אם נתחיל להתעורר...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה