שיתוף מיתוג מותאם למספר פרויקטים

נא לענות רק אחרי קריאת הפוסט- האם צדקו הלקוחות של קפוא-קפוא כשבחרו בלוגו הרבוע במקום העגול הקליגרפי?

  • ברור. עם כל הכבוד – הלוגו העגול מצועצע ולא משדר עוצמה, מה גם שהם בכלל לא חנות לממכר גלידה

  • פספוס. הפסידו לוגו מושך ומגרה, לא נורא - יעבור...

  • בכלל היו צריכים להמשיך עם הראשון (הצבעוני עם הברוקולי ותות), אסור לפסול סתם

  • תהיה בריא, מה אתה לוקח ללב, ולמי זה בכלל משנה, עשית עבודה, הלקוח מרוצה, כל השאר בונוס.

  • סיבכת. אין לי דעה בעניין, אבל מסקרן אותי לראות את התוצאות (בלתי הפיך!)


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
לאחרונה עשיתי מספר פרויקטים, לא באמת חשבתי שזה יעניין מישהו, מנסה...
מה כוונתי ב"מיתוג מתואם"?
ובכן, עם הזמן למדתי בדרך הקשה, שמיתוג צריך להיות לא רק יפה (אפילו מאד), אלא בעיקר תואם: לאופי העסק, לאופי הקהל אליו הוא פונה - רק לא לאופי של הגרפיקאי... (ובסופו של דבר גם להחלטת הלקוח...)
גיליתי את אגד, נכון?!
בואו אחרי...



פרויקט מספר 1 – מיתוג מגזין

ידידי, "המפיק" @רבנים (מי אמר "רבנן ותלמידהון"), הפיק לאחרונה מגזין לנשים ברכסים.
אחת ה'בעיות' לעבוד עם ידידי זה, שהכל צריך להיות מושלם, מהצד זה נחמד ולכאורה כולם מרווחים, כשזה פוגש אותך פנים מול פנים – זה מאתגר ומחייב, לא נורא גם זה עובר עם הגיל (תכל'ס, בסוף הכל שווה)
בעיה נוספת בהפקת מגזין לנשים, היא שחוץ מנשותינו - אנחנו גברים... לכן בין היתר ניסיתי את כוחי לשאול את חכמת ההמונים (או ה"המונות") - כאן בפרוג.
שאלתי על תוכן שיעניין נשים, לא אכזבו, ראו כאן:


גם ביקשתי אם מישהו יוכל להציע שם גדול (לפני שפנינו למומחים), גם זה היה כאן:


היו שם רעיונות מעולים, אחד מהם ממש מצא חן בעינינו (רעיון של @שרית קובל ), לא התאפקתי והכנתי סקיצה אפשרית.
שוטטי ברחבי הרשת, והגעתי לקליגרפיות מדהימות מעשי ידי האמן גיא טמם, לקחתי דוגמא אחת, עשיתי על פיה אותיות (חלקם הופיעו שם, כמובן שבוקטור עברו שיפוץ רחב), וזה מה יצא:

תאמרנה-min.jpg


אממ'ה, שאלתי קולגות ואנשים חכמים - שמעזים לומר גם דברים פחות נחמדים, לכולם כאחד זה היה נראה כמשהו תורני, הקליגרפיה בכלל הוסיפה פן חסידי, ספק עלון או גליון מעמיק לחג... (גברים, אין מה לעשות). כך שעם כל האהבה הגדולה ליצירה – נאלצתי לוותר.

המשכנו לחשוב חזק חזק (גם המשכנו לשאול), עד שעלה הרעיון "רגעים", (אמא שלי סיפרה פעם שלימדו אותה שצריך למצוא שם שאפשר להשתמש בו בהטיות שונות בפרסום, כך סיגריות "מור" [הרבה – באנגלית] השם שימש סלוגן בפרסומים בהרבה הטיות).

ניסיתי להימנע ככל הניתן מקליגרפיה או פונטים מסולסלים (הגם שרשימת הפונטים של @איתמר נתן הם ראשונים אצלי ברשימה - כידוע), הלכתי על "מטריצה" עם קצת נגיעות, עיגולי פינות והתאמות אישיות, ויצא העגל הזה:

סקיצות רגעים.jpg


העיגולים מנסים לבטאות "רגע ממעגל השעון"..

אחרי מספר ויראציות, זה מה שיצא בסוף:

Layer <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>,5x-min (3).jpg


ציור המים הופיע אחר שיטוטי ברשת, כשחפרתי קצת עמוק יותר, התברר שזו אמנית מ"יקנעם עלית", לא פחות (אני לא מרכסים, אבל מודע לעובדה שקו 996 עובר דרך יקנעם). אין ספק שתרומתה מפארת את המגזין ביופי אחר. תעברו על העמודים שלה, לא תשבעו...



התבקשתי בנוסף לעצב את עמודי הפתיחה על הכתבה עם המשגיח, ניצלתי את העובדה שיש ברשותי תמונה שאין לאף אחד... תמונה שצילמתי יחד עם חבר, כשידענו שרבי דב הולך לבדו למקווה ביום שישי ועובר דרך הצריף העתיק.

עשיתי לו באמצעות אקשן מתאים התאמה לצבעי מים, וזו התוצאה:

Layer <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>,5x-min-min.jpg


אממ'ה, גם פה צדקה העורכת, אם מספרים על אשתו וכו', אז צריך להביא אותו על רקע הבית או בתוכו, בלי קשר לישיבה...
מה שיצא בסוף – תוכלו לראות במגזין.

המגזין (מתוכנן להיות דו-שנתית) מחולק הפעם חינם בכל הדלתות ברכסים.
האמת, עזבו את הקנקן, התוכן מעניין ועל רמה.

על העיצוב והעימוד אחראי כמובן @רבנים - גם עם עזרה גדולה בפורום, כמו באשכולות הגרידים של @EPaP


פרויקט מספר 2 – מיתוג לוגו לעסק לממכר פירות קפואים


הבטחתי לשתף. הנה אני כאן.
המדובר בקרובי משפחה, (יש שיאמרו טעות לעבוד עם קרובי משפחה, לדעתי לא תמיד לשלול, מה גם שהם אנשים מיוחדים וטובים מאד וכו' וכו').
לקרובים עסק לממכר פירות קפואים, התחיל בקטן, השיגו מחירים ברצפה, גדלו, מפעילים סוכנים שמוכרים במחירים שלהם בפריסה וכו'.

ערב אחד אני מקבל מהם מייל עם לוגו (אם אפשר לקרוא לזה כך), לצדו הסבר שהם החליטו למתג את החברה בע"מ, ופנו לגרפיקאית וזה מה יצא, הם שואלים: מה לשנות?
עניתי: את הגרפיקאית...
(אז לא ידעתי את זהות הגרפיקאית שנחשבת לגדולה במשפחה. מאז הייתי ילד, עמדתי נפעם מרחוק לראות עבודות שלה במחשב, היה זה הפעם האחרונה עד גיל 19 בערך שראיתי משהו מבית אדובי...).
ובכל אופן, יצא משהו לא מוצלח מדי (אולי כן, לשיפוטכם)

WhatsApp Image 2020-06-23 at 16.54.50.jpeg


ניסיתי לתת הסבר על "לוגו" וכו'. (כמי שקרא את הספר המופלא של @חיים בניסטי – ומרגיש "מייבין").
במקביל הם ניסו להסביר מה חשוב להם שהלוגו יבטא. אולי "תות" מפה, "ביס" מפה, "ברוקולי" מפה (כבר התחלתי להבין את הגרפיקאית).

החלטתי שאני יוצא לסדרת חינוך. אני אשקיע בלוגו כמו שצריך, ויראו מי כאן בעל הבית... (לא לפני שהיה עליהם לשלם לגרפיקאית את מלוא הסכום שסוכם עמה, זה שהם לא אוהבים את הסגנון זה ענין שהיו צריכים לבדוק קודם לכן, כל תוצאה אחרת – עולה למזמין).

הסברתי להם מה זה לוגו, ושזה חלון הראווה לעסק שלהם וכו', וביקשתי מאד אם לא אכפת להם לשנות את השם, זה היה נשמע לי פחות מתאים לאופי ה"שייקי".
לא כ"כ רצו, הצעתי שאפתח אשכול בפרוג, הם יוכלו לעקוב אחר ה"הלוך ילך". כך קם לו האשכול הנהדר הזה:


בסוף, הם הסבירו שהכל נכון, אבל אנחנו לא עוד מכירה קטנה בסמטה, אנחנו משהו גדול, ואת זה צריך להסביר בלוגו, בדיוק כמו "תנובה" "אסם" שלא ימתגו את עצמם עם ה"קצפות" האלו.
ובכן, אמר-אמר, וברוך שאמר!

ניגשתי למלאכה. קודם כל התעקשתי על וקטור טהור, בלי תלות באפקטים וכו'. שנית ביקשתי מהם שיביאו ערמה של השראות של לוגיים שאהבו מרחבי הרשת (כיוונתי אותם עם רעיונות, כמו שייק גלידה וכו'), כוונתי גם הייתי שיקבלו מושגים, ויזנחו את הביסים בברוקולי.
במקביל שוטטתי גם כן, אספתי השראות מפה ומשם. רציתי שעם השם המאתגר – לפחות יהיה משהו מגרה במיוחד, חיפשתי לוגיים של חברות וחנויות "גלידה" ושייקים (באנגלית כמובן), ראיתי שהרבה מהם בנויים על קליגרפיה מגרה.
בין היתר נתקלתי בזה:


חשבתי לעשות משהו בסגנון, לקח קצת זמן (מה גם ששרטוט ידני הוא לא הצד החזק שלי, ודאי לא הכתב-חרטומים), ולכן כל התהליך היה ממוחשב.
בסוף הייתי די מרוצה מהתוצאה – לא לפני שקיבלתי מהם פידבק ש"יש פה פוטנציאל"...

Layer 2-min (2).jpg


או-אז קיבלתי מייל שאומר בערך ככה: "זה יפה מאד, אבל נראה שוב כמו "מכירונת של גלידה", ואנחנו קצת יותר גדולים מזה" (!).
הסתכלתי על הלוגו שוב, ולראשונה הסכמתי איתם לגמרי. זה אולי יפה, מושקע ומגרה – אבל לא נראה או משקף "משהו גדול".

התחלתי לחשוב על משהו ריבועי, קר כקרח, עדיף משהו מיושן משנות השמונים.
נזכרתי בפונט "פלשתינה" של עודד עזר:


(כדאי ליוצרים לעבור מפעם בפעם על פונטים מיצרנים בוטיק – ברמה כמובן), הפונט ממש 'מדבר' שנות החמישים (ואיזה שם בחרו לפונט, שיהיו בריאים).
התחלתי משהו, והיה נראה כיוון טוב.
שלחתי להם מראש לראות אם זה לפחות בכיוון (שלא אעבוד שוב לחינם), קיבלתי צהלות שמחה: הלא זה הלוגו קיווינו ראינו...
לפחות הבנתי שאני בכיוון (מבחינתם, כי אחרים העירו בצדק שזה נראה כמו לוגו לקפה טורקי, או בית קפה רטרו ב'מחנה יהודה'... הלקוח מצדו טען שאם אפל יכולים להשתמש בתפוח, הוא יכול להשתמש במחשב...).
הבעיה הייתה שזה היה מדי מרובע, הוא עבר עיגול דחוף, וגם עלים למעלה, שלפחות ייראה פירותי.
היה נראה נחמד, אבל עדיין פזלו למרובע. ניסיתי את כוחי להסביר על לוגו וכו'. ושיתנו מקום גם ל"מומחים בתחומם" לחוות דעה, ולא רק לקרובי משפחה וחברים...
הצעתי שאקבל כל שינוי – ולו שתבא מבעל מקצוע מומחה. הלקוח החליט לפנות לא פחות אל חיים בניסטי!
שלח לו מוקאפ עם שני הלוגיים:

קפוא קפוא (2)-min.jpg


תשובתו הייתה: אם הלוגו אמור לשמש בעיקר על קרטונים עדיף את המרובע + העלה של העגול.

כך קם לו הלוגו הזה:

קפוא קפוא (2)-min (1).jpg


אהבתם? – הצביעו בסקר למעלה.

(לא יודע מה הסיפור, הלקוחות חטפו סחרחורת, כנראה התרגשו מההשקה, והתחילו לחלק השבוע תותים חינם... לא סיפרתי כלום).



פרויקט מספר 3 – "המפיק"

היה זה לפני כמה שנים, חשבנו יחד על שם, אז עלה השם שמיודענו @איתמר נתן בחר לעצמו "המעצב"...
הלא אם הוא "ה"מעצב, למה לא יהא רבינו "המפיק"?!
כי תכל'ס, @רבנים עושה הרבה דברים, נכון שהוא גם מעמד, אבל הוא גם מו"ל וגם וגם וגם – לזה גם קוראים 'הפקה', האמינו לי, אין כמוהו בהפקה (ולא רק).
ניסיתי לעשות משהו עם פונט רבוע (בית דפוס וכו'), לא כ"כ הלך, אז לקחתי את הפונט "פריהיסטוריק" של @אליהו פריד http://www.fontype.co.il/fonts-archive/?font-search=פריהיסטוריק&x=0&y=0

עשיתי לו גילוח מפה ומפה – ויצא הדבר הזה. ה' הוא היודע ועד לאן הוא עוד יכול היה להתגלח...

עכשיו הגיע הזמן לשים משהו מעל. הסתבכתי. וכשאני מסתבך – אוהו, זה יכול להגמר רע מאד, בפרט לאור העובדה שהוא אף פעם לא נגמר...
התחיל ב... (אויש', מי שכנע אותי לפתוח את הניירות המקומטים מהפח....) --- מגירה של מדפסת... המשיך ב"תיקייה" של מחשב... אל תשאלו.. (חבל שהאשכול לא מוגבל ב-9 תמונות. למה-זה-מה-זה מעליב...):

סקיצות המפיק.png


עד שהגיע הרעיון לשלב שמש בזריחה (יעני "יוצא לאור"...), נכון שרוב העולם רואה בזה שקיעה, יען זריחה מי כאן ראה בחייו...
נעשו עוד כמה נסיונות כושלים (בפרט הנסיון לשלב תלת מימד -גליון, עם דו מימד -שמש), נכון שלא כולם יבינו את הפואנטה מהאייקון, אבל נראה לי נסלח.
עכשיו זה אוחז כאן, נראה לאן זה יתפתח, מה אתם רואים כאן, ומה דעתכם, יש כיוון?!

Layer <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>



ביקורות, הערות תגובות או קובלנות, כאן בהודעות למטה.
אם זה ממש מעליב, אז במייל: deybaer בג'ימייל...
 

אריאל לוק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
:eek:
וואו, עבודות מקסימות! ישר לתיקיית השראה!
תובנות כל כך נכונות ומלמדות. אין כמו ללמוד מניסיון, תודה!
כשקראתי ממש עברתי יחד איתך מה"וואו! איך הקליקרפיה הזאת יפה!" ל"האמת שזה באמת נראה כמו עלון תורני..." וכו'.
בכל שלושת העבודות - כל כך מסכים עם התוצאה הסופית!
ושוב תודה;)
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פיייייייייי
הבנתי שאתה שומר בבטן אבל לא ידעתי אם זה מגובה...
עכשיו אני מבין שזה מגובה וחצי.
עבודות מדהימות אחת אחת.
ברור שיותר אהבתי את ההווה אמינא מהמסקנא אבל כן, יש גם לקוחות וצרכים וכו'.

ההבחנה לגבי המגזין לא בטוח שנכונה כי לדעתי הוא כן מתאים לנשים אבל באמת לקהל יותר מזרחיסטי וגם סתם 'רוחניים'
ופחות לנשות רכסים והסביבה. הן יודעות מה זה תורה ולכן מחפשות משהו שיפנה אליהן כנשים ופחות משהו שיצהיר רוחניות. משהו כזה...

קפוא קפוא ההווה אמינא פצצה. גם המסקנה עושה את העבודה יפה מאוד.
בכללי שמים לב שגם בלי העניין של הטכניקה המעולה שלך יש פה תפיסה מאוד מוצקה של פשוט עיצוב טוב ומאוזן.

המפיק פצצה. הייתי לוקח אותך. ושואל גם מי עיצב את הלוגו.

כיף שאתה פה איתנו.
 

שרה שרם צילומותק

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
ואווו וו
הלוגויים יפים האהבתי את הקפוא קפוא ...
וממש יפה ההסבר
תודה
 

מימד נוסף

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
מדהים אחד אחד. התאכזבתי כל כך שה"תאמרנה" לא יצא לפועל, אהבתי אותו כל כך... אבל באמת בתוצאה הסופית של המגזין יותר מתאימה... (אולי בכל זאת תוציא איזה קונטרס תורני עם המילה הזו? :)

כשראיתי את הפונט פלשתינה למעלה הכרתי אותו מיד (חובב פונטים מושבע שכמוני...), אבל הייתי בטוח שלא מעודד עזר. מה התברר לי? עודד עזר פיתח את הפונט יחד עם מיכל סהר ("הגילדה"), ושניהם מוכרים את הפונט כל אחד באתרו הוא... והנה קישור שתוכלו להיווכח בזה בעצמכם... למתעניינים לכאורה בגילדה זול יותר... SPOILER]
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
את תוצאות הסקר צריך ללמוד בפקולטה למדעי מצב הרוח.
אנשים בחרו בלי לראות קודם תוצאות, ולא הייתה להם כל אפשרות לשנות את הצבעתם, החלוקה מוזרה קצת...

טוב, נתחיל בתגובת הלקוחות של "קפוא קפוא".
לטענתם התגלה חסר כלשהו בגלגול העניינים, והוא שבין סקיצה לסקיצה של הלוגו הקליגרפי, 'זרקתי' להם משהו בסגנון הרבוע, ותמיד ניסו לחזור אליו.. לדבריהם, הנטייה שלי להגזים ביצירתיות ולא לזרום טבעי אם דברים פשטניים, הביאה אותי לטרוח לשווא..
לטענתם עוד: "הלקוחות מחמיאים על הלוגו החדש, גם הלקוחות הפרטיים וגם הסיטונאים".
מי אני שאתווכח. כולם היו בני... ;)

:eek:
וואו, עבודות מקסימות! ישר לתיקיית השראה!
תובנות כל כך נכונות ומלמדות. אין כמו ללמוד מניסיון, תודה!
כשקראתי ממש עברתי יחד איתך מה"וואו! איך הקליקרפיה הזאת יפה!" ל"האמת שזה באמת נראה כמו עלון תורני..." וכו'.
בכל שלושת העבודות - כל כך מסכים עם התוצאה הסופית!
ושוב תודה;)
תודה רבה.

פיייייייייי
הבנתי שאתה שומר בבטן אבל לא ידעתי אם זה מגובה...
עכשיו אני מבין שזה מגובה וחצי.
עבודות מדהימות אחת אחת.
ברור שיותר אהבתי את ההווה אמינא מהמסקנא אבל כן, יש גם לקוחות וצרכים וכו'.

ההבחנה לגבי המגזין לא בטוח שנכונה כי לדעתי הוא כן מתאים לנשים אבל באמת לקהל יותר מזרחיסטי וגם סתם 'רוחניים'
ופחות לנשות רכסים והסביבה. הן יודעות מה זה תורה ולכן מחפשות משהו שיפנה אליהן כנשים ופחות משהו שיצהיר רוחניות. משהו כזה...

קפוא קפוא ההווה אמינא פצצה. גם המסקנה עושה את העבודה יפה מאוד.
בכללי שמים לב שגם בלי העניין של הטכניקה המעולה שלך יש פה תפיסה מאוד מוצקה של פשוט עיצוב טוב ומאוזן.

המפיק פצצה. הייתי לוקח אותך. ושואל גם מי עיצב את הלוגו.

כיף שאתה פה איתנו.
פיייייי (מאיפה הבאת את זה...)
לא שומר בבטן, מה שיש יוצא.. (לע"ע לא מחפש ליצור גופנים אם לזה כוונתך, ניסיתי פעם, עד שלמדתי - גם כן בדרך הקשה - שעדיף להשאיר את זה לאחרים, אני אבוא לקצור את השלל...)
מסכים עם ההבחנה לגבי הגליון ברכסים. יהיה מעניין לקבל תגובות של קוראים משם (איך יגיע אלי?! אולי מפה...)

צפה בקובץ המצורף 704757

תשובה ממש מכשילה....;) :p
אבל תכל'ס אין כמו...⁦(✷‿✷)⁩


עיצוב:
⭐⭐⭐⭐⭐
אי אפשר לראות מה כל אחד הצביע, אבל גם אני הייתי צריך להצביע בשביל לראות תוצאות, סימנתי - איך לא - את האחרון. באמת סיבכתי הפעם...

אופססס, לא ידעתי שזה הלקוח שפנה אליי! הייתי בטוח שהמעצב! D:
יצא נדיר!!!
פישששש, לשמוע ממך.
מפרגן מאד.
תודה רבה!
(מה גם שעכשיו הלקוח מבסוט עד הגג, לאמר: גם המומחים הגדולים טוענים כמוני... :D )

סיבכת אותנו קצת......
אבל באמת הלוגו המרובע עם העלים הכי יפה!
מבין שהצבעתם אחרת, וטרחתם לציין זאת.
מעריך...

רבנן ותלמידהון.
ויש תלמידי תלמידהון.
פשוט מדהים אחד אחד.
שכויאע'ך.

פוסט הורס.
אתה גדול בענקים...
אהבתי את העבודות ואת השיתוף!
חזק ואמץ!
מחמם את הלב.
קצת הגזמת. אין דבר.

ואווו וו
הלוגויים יפים האהבתי את הקפוא קפוא ...
וממש יפה ההסבר
תודה
תודה רבה!

--------!-------???-------!-------
אה עה.... ממ.... .....ממממ..
-----ברחתי לקחת עט ודף לנסח תגובה הולמת.....
עדיין מחכים. ;)
(אם הייתי יודע לכתוב בדף ועט, כנראה שלא הייתי מצליח להגיע גם לסוף השורה הראשונה, וגם אם כן, מי היה מבין...)

מדהים אחד אחד. התאכזבתי כל כך שה"תאמרנה" לא יצא לפועל, אהבתי אותו כל כך... אבל באמת בתוצאה הסופית של המגזין יותר מתאימה... (אולי בכל זאת תוציא איזה קונטרס תורני עם המילה הזו? :)

כשראיתי את הפונט פלשתינה למעלה הכרתי אותו מיד (חובב פונטים מושבע שכמוני...), אבל הייתי בטוח שלא מעודד עזר. מה התברר לי? עודד עזר פיתח את הפונט יחד עם מיכל סהר ("הגילדה"), ושניהם מוכרים את הפונט כל אחד באתרו הוא... והנה קישור שתוכלו להיווכח בזה בעצמכם... למתעניינים לכאורה בגילדה זול יותר... SPOILER]
שמח שאהבתם.
יש לי פח גדול עם כלמיני סקיצות שלא יצאו בסוף לפועל, תמיד הייתי בטוח שיום אחד אשלוף את זה ללקוח מזדמן, אבל לא יצא, תמיד מתאים משהו חדש... (חוץ מפעם אחת, לספר רב טובך, הכנתי כמה וכמה סקיצות ללקוח עקשן, כשהוא הגזים, העדפתי לצאת בלי תשלום ובלי נזק... וזכה זה מן ההפקר עם תוספות יפות ונכבדות.)

חדש לי ה"פלשתינה השנייה"...
טוב לדעת! (ותודה שטרחתם לשים קישור וכו').
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
וואו. וואו. וואו.

קודם כל - שאפו ענק על הכתיבה.
קראתי כמה פעמים ובכל פעם צחקתי מחדש. תודה על זה!

היצירות יפיפיות ומוקפות. רואים שטיפו אצלך היא ה-עיצוב, וזה נותן טאצ אחר לכל פרוייקט.

המגזין - העיצוב הראשוני משובח! קצת פחות משדר קיץ ונופש
טוב עשיתם שהחלפתם למשהו אחר, נשי וקליל יותר :)

הכתבה על המשגיח - טיפו מעולה. מעניין לראות כאן את העיצוב הסופי שנכנס למגזין.

קפוא קפוא-
הלוגו בכתב (זה לא קשקוש!) בטח רש שעותתת של עבודה
לפעם ראשונה יצא מצויין וממש מקצועי.
עניתי בסקר שאין לי דעה, אבל אהבתי יותר את הגרסא הרשונה.
לדעתי, עם שינוי של צבעים, הורדת האפקטים ואלמנטים מסויימים וטיפול כלשהו
זה יכול להיות לוגו מוצלח וטוב.
הלוגו הנבחר ג"כ טוב, ב"ה שהלקוחות מרוצים. זה הכי חשוב.

פעם אחרת לפרסם על חלוקת התותים מוקדם, שנרוויח גם אנחנו ;)
("כל פרי עסיס" שיש בהמיה של הטנדר דרוש קצת טיפול, בקטנה)

הלוגו של המפיק - האייקון מצויין, אפילו יותר מהכיתוב. לא לגעת בו.
הפונט עבר כנראה גילוח כ"כ רציני שאיבד מהייחודיות שלו.
אז או לגדל לו זקן בחזרה - או להחליף פונט.

נהנתי מאוד לראות את השיתוף.
שאפו והצלחות!
 

מאה נקודות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מקצוען* (במישור הגרפי) זה שם כולל לאדם שהוא אמן בעל דמיון מפותח ברמות בעל טעם עשיר ומיוחד...
וזה מה שאתה...!
 

ירמיה בן קמון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מדהים מדהים!!
הטיפוגרפיה של "תאמרנה" מעלף.
מה שיצא בסוף ב"קפוא קפוא" מדהים! אשריך! גם קיבלתי המון מאופן התנהלות עם לקוח והאומץ להסביר על החשיבות של מיתוג ולוגו.
אבל... "המפיק", ואני לא מדבר על הסמל (שאע"פ שהוא יפיפה יש לדון על השילוב של השמש והגליון, יש כאן משהו שלא מסתדר בהגיון של העין), אלא על הטיפוגרפיה. זה פשוט הברקה גאונית העיבוד שעשית לפונט הזה. זה פונט שבחיים לא הייתי חושב שאפשר לעשות ממנו דבר כזה!
 

פינגווין Pirsum

פינגווין Pirsum
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
חחחח תקשיב אתה צריך להיות עורך של עיתון יומי....
איזה פוסט מושקעעע ואיזה שיתוף מדהים!!!
אהבתי אחד אחד!!
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
וואו. וואו. וואו.

קודם כל - שאפו ענק על הכתיבה.
קראתי כמה פעמים ובכל פעם צחקתי מחדש. תודה על זה!

היצירות יפיפיות ומוקפות. רואים שטיפו אצלך היא ה-עיצוב, וזה נותן טאצ אחר לכל פרוייקט.

המגזין - העיצוב הראשוני משובח! קצת פחות משדר קיץ ונופש
טוב עשיתם שהחלפתם למשהו אחר, נשי וקליל יותר :)

הכתבה על המשגיח - טיפו מעולה. מעניין לראות כאן את העיצוב הסופי שנכנס למגזין.

קפוא קפוא-
הלוגו בכתב (זה לא קשקוש!) בטח רש שעותתת של עבודה
לפעם ראשונה יצא מצויין וממש מקצועי.
עניתי בסקר שאין לי דעה, אבל אהבתי יותר את הגרסא הרשונה.
לדעתי, עם שינוי של צבעים, הורדת האפקטים ואלמנטים מסויימים וטיפול כלשהו
זה יכול להיות לוגו מוצלח וטוב.
הלוגו הנבחר ג"כ טוב, ב"ה שהלקוחות מרוצים. זה הכי חשוב.

פעם אחרת לפרסם על חלוקת התותים מוקדם, שנרוויח גם אנחנו ;)
("כל פרי עסיס" שיש בהמיה של הטנדר דרוש קצת טיפול, בקטנה)

הלוגו של המפיק - האייקון מצויין, אפילו יותר מהכיתוב. לא לגעת בו.
הפונט עבר כנראה גילוח כ"כ רציני שאיבד מהייחודיות שלו.
אז או לגדל לו זקן בחזרה - או להחליף פונט.

נהנתי מאוד לראות את השיתוף.
שאפו והצלחות!
תודה על כל התשבחות...
טיפוגרפיה אכן תופס אצלי מקום גדול, (כבר מתחיל להשתעשע ברעיון ליצור פונט מ"תאמרנה"... אבל לא נראה לי שזה יבשיל)
את הכתבה על המשגיח אין לי עם הטקסט, מצרף את התמונה לבד, תוכלו לראות את הכיוון, באמת תפיסה יפה.

כתבה הרב דב יפה (1)-min.jpg


"כל פרי עסיס" הוא רק לדוגמא למשלוחים, לא משהו אמיתי. (הבת שלי כבר ביקשה שאכין לה "אווירון" עם הציורים שלה... לא פחות!)

על הלוגו של המפיק, שמח לשמוע סוף-סוף ביקורת (חשבתי שעשיתי את הפתיח של האשכול חוו"ד ולא שיתוף, בהחלט רוצה לשמוע מה דעת המומחים).
הוא אכן ישתנה או ישודרג.

עבודות מדהימות אחת אחת,
כרגיל!!!;)
מחכה לשיתוף הבא:)
תודה רבה.

מקצוען* (במישור הגרפי) זה שם כולל לאדם שהוא אמן בעל דמיון מפותח ברמות בעל טעם עשיר ומיוחד...
וזה מה שאתה...!
פיששששש.
כבר השמנתי!
אני בעל דמיון?! נו נו.
תחזיק חזק, כשמישהי ראתה את "תאמרנה", היא אמרה דבר ראשון להוריד את הציור של המטוס שמתנגש בבנייני התאומים... :eek:
נראה אותך מוצא את זה שם.

מטורף אחד אחד עבודות מדהימות
תודה רבה!

מדהים מדהים!!
הטיפוגרפיה של "תאמרנה" מעלף.
מה שיצא בסוף ב"קפוא קפוא" מדהים! אשריך! גם קיבלתי המון מאופן התנהלות עם לקוח והאומץ להסביר על החשיבות של מיתוג ולוגו.
אבל... "המפיק", ואני לא מדבר על הסמל (שאע"פ שהוא יפיפה יש לדון על השילוב של השמש והגליון, יש כאן משהו שלא מסתדר בהגיון של העין), אלא על הטיפוגרפיה. זה פשוט הברקה גאונית העיבוד שעשית לפונט הזה. זה פונט שבחיים לא הייתי חושב שאפשר לעשות ממנו דבר כזה!
מקבל את הביקורת על האייקון, בדיוק לכן העליתי אותו פה לראות איך הוא נתפס ומתקבל.
עכשיו אני מסתכל על הכיתוב לפני הגילוח, באמת אין קשר בין המצולם לכתבה...

1597574546955.png


הרעיון לפונט הזה הגיע מלוגו שעשיתי בעבר, שם שמתי לב שבגלל רוב המלבנים שאפשר להתאים את האותיות אחת בתוך השניה.


חחחח תקשיב אתה צריך להיות עורך של עיתון יומי....
איזה פוסט מושקעעע ואיזה שיתוף מדהים!!!
אהבתי אחד אחד!!
וווללאלאלל'ה...
הכתיבה זה החלק הכי מהיר פה בעניין.
תודה רבה!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  39  פעמים

לוח מודעות

למעלה