מידע מישהו יודע מה מקורו של הניגון הזה ('ניגון בין הזמנים')?

השארפער

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מצו"ב ניגון המופיע בדיסק פילהרמונה 1 של מונה רוזנבלום תחת השם 'ניגון בין הזמנים', ומאוד חשוב לי לדעת מה מקורו של הניגון, מישהו אמר לי שמקורו בניגון גויי והוא גיור של משהו, זה מאוד חשוב לי, אם יש למישהו מידע כלשהו על הניגון, אשמח מאוד שיכתוב כאן.

בדרך אגב, מקהלת 'שירה' הוציאו לפני כמה חודשים (בספירת העומר כמדומני) קליפ מדהים עם ביצוע מדהים שלהם ווקאלי לחלוטין לניגון הזה, תעקבו אחרי הביצוע שלהם ואחרי זה ופשוט תעמדו פעורי פה מרמת הדיוק והמקצועיות הווקאלית שלהם, מנסיון - מומלץ ביותר!!!
מחכה לתגובות
בתודה מראש
מצו"ב קישור ליוטיוב לקליפ של שירה
 

קבצים מצורפים

  • 02-ניגון בין הזמנים.mp3
    2.3 MB · צפיות: 63

אינסטרומנט

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אכן ניגון מפורסם של המלחין לירוי אנדרסון ושמו bugler's holiday
הנה גירסה נוספת

לֶרוֹי אנדרסון[1]אנגלית: Leroy Anderson; ‏29 ביוני 1908 - 18 במאי 1975) היה מנצח ומלחין אמריקאי של יצירות קצרות וקלילות של מוזיקה קונצרטנטית, שרבות מהן הושמעו בתזמורת הטיילת של בוסטון בניצוחו של ארתור פידלר. ג'ון ויליאמס תיאר אותו כ"אחד מגדולי האמנים של אמריקה בתחום המוזיקה התזמורתית הקלה."
 

קבצים מצורפים

  • 15 Bugler's Holiday.mp3
    3.4 MB · צפיות: 46

קוד

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
וואו.. אם ויליאמס אומר עליו שהוא ענק, אז הוא כנראה באמת כזה... נראה ששווה מאוד לשמוע אותו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה