מיחזור משכנתא, מה המסלולים המועדפים עכשיו לאחר העלייה בצמוד למדד ובפריי"מ?

ari1980

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הכנסות גבוהות זה טוב.
אני יושב עם לקוחותיי לפגישה של בין 40 דק' לשעתיים, תלוי ברמת סיבוך המקרה, ומשלים פערים בטלפון וכדו' עוד כך וכך זמן שאין לי יכולת כרגע לשער אותו, בשביל ללמוד לעומק איזה תמהיל מתאים להם, ואתה כותב שורה וחצי ושואל מה עוד צריך?
מסכים עם כל מילה. אתה מצד אחד רוצה לחסוך הרבה כסף ובצדק.. אז או שתשב חזק על החומר . באינטרנט בפורומים ותמיד איך העסק עובד . ותבנה לעצמך מה הכי כדאי. סכומים. תקופות. הצמדות וכו'. לא כדאי לך ללכת על בסיס המלצות וחלקי מידע ..
 

אברך.

משתמש מקצוען
הכנסות גבוהות מאוד ללא עבר בעייתי בעו"ש או צק'ים שחזרו וכדומה. הלוואה בין 10 ל15 שנה עם החזר חודשי של כ6000 ש"ח משכנתא של כ700.000 אלף ש"ח, למה אי אפשר לשמוע בערך מלמעלה איזה מסלולים לי כדאי לי לקחת אחרי שהפריים והמדד עלה מאוד לאחרונה, איזה עוד מסלולים יש שיכולים להתאים לי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה