מחשב נייד להקלטות

ישיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
D I G I T A L
שלום,
אני לא מוזיקאי גדול, אבל לפעמים אני מנגן באורגן ומקליט לתוך מחשב. אני מקליט ערוץ על ערוץ, כך שיש צורך לשמוע מה שהוקלט, ולנגן איתו את הערוץ הבא.
אני עובד במחשב נייד. במחשבים (ניידים) ישנים היתה כניסת מיקרופון או קו נכנס, מה שאפשר הקלטה טובה, וכמעט בלי דיליי. הבעיה היא שבמחשבים החדשים (שאני מעוניין לקנות אחד כזה) - פשוט אין דבר כזה! אין כניסת מיקרופון נפרדת. לכל היותר יש שקע משולב.
ממעט ניסיוני, שקע משולה, גם אם הוא מפוצל במפצל - יש דיליי גדול למדיי בהקלטה, מה שלא מאפשר הקלטה ראוייה ערוץ על ערוץ.
כנ"ל גם מניסיוני בחיבור כניסות usb (כרטיס קול חיצוני).
כרגע אני בשלב של רכישת מחשב (נייד בדווקא), ולא מוצא פיתרון לעניין.
האם מישהו כאן יכול לתת רעיון או עצה בעניין? האם יש כרטיסי קול חיצוניים שמתחברים בsub ויכולים להכניס קו ללא דיליי משמעותי?
אודה מאוד על תשובות.
 

דוד רוט

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
כל כרטיס קול מקצועי נותן לך לכוון את אורך הדיליי (Latency) בשביל לקבל מינימום דיליי בהקלטה ומקסימום מהירות במיקס בד"כ זה נמצא בפנאל מיוחד שנפתח דרך הגדרות הdevice בתוכנה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה