מחשב לגרפקאי הצעת מחיר

  • פותח הנושא yhk
  • פורסם בתאריך

Sagi

משתמש רשום
חלק מרכיבים שנמכרים בחנויות זולות, כגון Ksp, אייבורי וכדומה..
נמכרים כמוצרי פרביש (מתוקנים) וחלקם מזוייפים.

באופן אישי, אני ממליץ בעיקר לכם לעבוד עם מערכות מותג.

Dell - Hp - Ibm.
 

Mark

משתמש רשום
אני ממליץ.

בד"כ בלוחות מתוצרת אינטל הכרטיס מסך הוא מספיק חזק לגרפיקה (לא לפרימייר!), היום הזיכרון הנמכר הרבה יותר מהיר, כך שהכרטיס המשולב יכול בהחלט לבצע את העבודה, ולעניות דעתי זה עדיף מכרטיס זול ב-250 שח מחברה לא מוכרת.
כידוע Nvidia ו-ATI לא מייצרות כרטיסי מסך בפועל אלא רק את המעבד וההנדסה של הכרטיס, כשקונים כרטיס צריך לראות מי היצרן שלו, בדיוק כמו שכשקונים מחשב בודקים את כל הרכיבים ולא רק את המעבד.
לענייננו:
על פניו מי שמוכר לוח של אינטל, נותן עליו שרות ל-3 שנים. כמו"כ המקום היחיד שאפשר להשיג לוחות כאלו, הוא אצל היבואן הרשמי של INTEL - איסטרוניקס, מה שאומר שמן הסתם המעבד מגיע ג"כ מהם, כך שהאחריות על המעבד הינה לכל החיים בשונה מיבואנים אחרים.
הדיסקים של WD מצויינים, והיבואן (LIFE) שלהם הוא נותן השרות הטוב ביותר בתחום.
אם קונים מחנות שעובדת עם ספקים גדולים ואמינים, כשמתקלקל משהו לא צריך לחכות שבועיים עד שהחלק יוחלף.
הייתי ממליץ לשדרג את המארז (כן, הקופסה הריקה) למארז של HEC וכדו', עם מאוורר גדול בחזית ע"מ לקרר את הדיסקים הקשיחים.
הייתי ממליץ להשתמש ב-2 דיסקים קשיחים במערך RIAD, זה משדרג מאוד תוכנות שמשתמשות בדיסק, כדוגמת פוטושופ, ובאופן כללי את מערכת ההפעלה (העתקת קבצים וכדו') ליותר מכפול מהירות במצב כתיבה, ולכמעט כפול בקריאה מהדיסק.
עדיף להוסיף כמה שקלים ולקנות בחנות אמינה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה