מאמרים מחשב גיימינג ולגרפיקה בזול

מעבדת מחשבים

משתמש חדש
רבים מאיתנו חיפשו לא פעם אחת מחשב שיענה על דרישותיהם בצורה נכונה. פורום פרוג עוזר לנו המון פעמים בכיוון וקניית הכלים הנכונים לנו. אנסה לעזור ולהסביר בכל הנוגע לקניית מחשב גיימינג או לגרפיקה. מחשבים אלו נמצאים באותה הקטגוריה לרוב, מכיוון שברובם נשתמש באותם מפרטים, כרטיסי מסך חזקים ומעבד עוצמתי. במחשבי גיימינג נוכל תמיד להשתדרג עם השנים בכל הנושא של נפח אחסון. במחשב לגרפיקה עדיף תמיד בעת הרכישה להוסיף נפח גדול, שיוכל לספק לנו אחסון לכל התמונות, סרטוני וידאו אותם אנו אוגרים במטרה לערוך או בסיום העריכה.

קיימים בשוק הישראלי מגוון רחב של חברות למחשבי גיימינג ולגרפיקה. יש לציין כי מחשב נייח באשר הוא, מורכב מחברות שונות בתוכו ולא רק מחברה אחת. גם במחשבי מותג כאשר מצוין על האריזה LENOVO, DELL, HP וכולי, תמיד בפנים יהיו מספר של יצרניות אשר סיפקו את הרכיבים עבור המחשב.

מחשב לגיימינג וגרפיקה לשימוש בסיסי כגון, תוכנת PHOTOSHOP, ILUSTRATOR, MOVIE MAKER ינוע לרוב סביב המחיר שלך 2000 שקלים ומעלה. חשוב לבדוק תמיד שהמערכת שמגיע עם המחשב הנה מקורית, דבר הכרחי במחשבי גיימינג וגרפיקה כאשר רוצים גם לבצע עדכוני מערכת. עדכוני מערכת תורמים בעיקר ליציבות ותקינות המחשב, כמו כן גם בעדכון דרייברים הפותרים המון תקלות עתידיות מחשבי גיימינג ובמחשבי גרפיקה.

מחשבי גרפיקה כולל מחשבי גיימינג לשימוש חזק יותר ינועו סביב המחיר של 4000 שקלים ומעלה, אשר מריצים בקלות את כל התוכנות לגרפיקה וגיימינג, אך פחות מתאימים לתל ממד. עריכת וידאו בשימוש סביר.

מחשבים חזקים לגיימינג וגם גרפיקה יותר ינועו סביב המחיר של 7000 שקלים ומעלה. אשר מסוגלים להריץ כל תוכנה לעריכת מוסיקה, תמונות, סרטים ותלת ממד גם בתוכנה SOLIDWORKS.

בגיימינג או גרפיקה, לכל שאלה או בקשה למפרט מחשב מקצועי ומוזל אפשר לחפש בגוגל מולגן מחשבים.
url

%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%94.jpg

  1. חשוב לבדוק את שנות האחריות המצוינות לפני הרכישה.
  2. לוודא את התוכנות אותם אנו מקבלים, מערכת הפעלה, תוכנות עריכה או משחקים כאשר מדובר במחשב גיימינג
  3. מעבד מבוסס INTEL או AMD לפי שיקולכם הכספי
  4. לוודא יציאות מכרטיס המסך
לברר היטב כי המחשב גיימינג וגרפיקה תואם לתוכנות אשר אנו מעוניינים לעבוד איתם.

גוף הקירור גם הוא חשוב, קיימים בשוק הישראלי מגוון רחב של גופי קירור. הפשוטים שבינהם יכילו גוף מתכתי פשוט, הפופולארי במיוחד במחשבים הביתיים או המשרדיים. מחשבים אשר לא צורכים כמות גדולה של חשמל מספק הכח וביצועיהם נמוכים ובכך גם פחות מתחממים. לכן, אפשרי להתקין בהם גופי קירור פשוטים יותר.
חסרון נוסף בגופי קירור פשוטים הוא בעיקר באבק המצטבר בהם ועם הזמן סותם את מעבר האווויר והסירקולציה אשר תפקידו לצנן את צלעות הקירור והמעבד לבסוף.
לכן, אנו ממליצים דווקא להשתמש בקירור נוזלי מחברה מוכרת כמו Antec Kuhler H2O K120. גוף קירור זה הוא גם הזול בחבורה וגם מאוד אפקטיבי ומקצועי. בעל מאוורר אחד לרדיאטור בתוספת תאורת לד כחולה.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה