בקשת תפילה מחריד! חיים מאיר בן אליעזרה פעסה - בד"ה

משפחת לוי...

משתמש מקצוען
זהירות: אברך מחלים קורונה השתכר בפורים ומאושפז במצב אנוש
21:35 ט״ו באדר תשפ״א 27.02.2021 בנצי לייזרוביץ
האברך הצעיר שנוהג להשתכר בכל שנה בריא לחלוטין וללא מחלות רקע, לאחר שהתשכר בשישי האחרון התמוטט בביתו ועבר החייאה ממושכת. האברך כעת מאושפז במצב אנוש
פורים. אילוסטרציהצילום: פלאש 90
אברך צעיר בן 23 מרמות בירושלים שהחלים מנגיף הקורונה, מאושפז כעת במצב אנוש עם סכנה ממשית לחייו לאחר שהשתכר ביום שישי ובליל שבת התמוטט בבית ועבר החייאה ממושכת.
קרוביו של האברך סיפרו כי מדובר באברך בריא לחלוטין ללא מחלות רקע, האברך השתכר כפי שהיה נוהג בכל חג פורים, ובכל שנה לא הייתה שום בעייה. קרוביו חוששיפ כי האברך שהוא מחלים קורונה, יש חשש כי אחד הסימפטומים של הפוסט קורונה גורם בין היתר לתופעה חמורה של אירוע לב תוך כדי השתכרות/הרעלת אלכוהול.

קול חי
 

לאה 22

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נתפלל בעזה לרפוש
אשמח לדעת ממישו שיודע בוודאות האם האברך עבר חיסון או לא.
 

אוורסט

משתמש מקצוען
הקורונה (בשליחות ה' כמובן) יוצרת קרישי דם קטנים שממשיכים לטייל במחזור הדם גם אחרי ה'החלמה'. הם נתקעים במקומות שונים בגוף ובכך אחראים לרוב תופעות הפוסט קורונה. במקרים מסויימים מצטברים במקום אחד כמה קרישים שגורמים לדום לב ל"ע.
לכו להתחסן!!!
כל מי שהיה חולה מומלץ מאד אחרי שהבריא לעשות בדיקת קרישיות בדם
 

חני בנני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום

שואל ומשיב

משתמש מקצוען
(מעדותו של הפראמדיק אריאל שוסהיים על האירוע הנ"ל)

*" בליל שבת יצאתי למחוסר נושם לאחר שתיית אלכוהול. מדובר גם במחלים קורונה בן 23 בערך נשוי טרי*
*דני וחיים הגיעו והיה מחוסר נושם. אני ואמבולנס מדא הגענו ביחד. ולפתע זה הפך להחייאה.*

*העברנו מהמיטה לסלון ביצענו החייאה של VF קיבל מספר שוקים ומספר תרופות כי היה VF עקשני* *החייאה מסודרת מאורגנת בשיתוף פעולה מלא. הורדת על לוח גב 2 קומות לנטן ופינוי לבית החולים*

*אין לי מושג מה הסיבה מה בדיוק ומבקש שתעבירו לכל מחלימי הקורונה לא לשתות ולא להשתכר לא יודע אם זה הסיבה או משהוא אחר.*
*אבל לבצע החייאה ב2 בבוקר על אדם בן 23 שלידו אישתו ממש לא מחזה קל."* סוף ציטוט.
 

אמא ועוד..

משתמש מקצוען
מתפלל. רבותי . האסונות הבלתי נגמרים הללו אינם שייכים לחיסונים או לקורונה ,הם זעקה מאלוקים שנתחזק ונתפלל . וודאי יחוס וירחם עלינו!!!
התזכורות האלו מאד חשובות,
אך יש לזכור כי הקב"ה הוא זה ששלח לנו שליח מיוחד בשם קורונה. לא סתם הצטברות אקראית של מקרים מחרידים אלא יש לזה שם וכותרת ואמצעי זהירות.
כך שיחד עם ההתחזקות הרוחנית יש להתחזק גם בשמירה על הנפש, וכל אחד יעשה כפי הוראות רבו- אם זה מסכות, ריחוק, חיסון, ובעיקר שמירה על בידודים (לא רלוונטי דווקא לאשכול זה אלא בכללי).
וכפי שאמרו חז"ל שצינים ופחים הם ביד האדם, גם כאן יש חובת השתדלות.
 

rk 1234

משתמש פעיל
מתפלל. רבותי . האסונות הבלתי נגמרים הללו אינם שייכים לחיסונים או לקורונה ,הם זעקה מאלוקים שנתחזק ונתפלל . וודאי יחוס וירחם עלינו!!!
פעם נפל מישהו מגג כולל חזו"א באו לסטיפעלר שצריך לעשות עצרת חיזוק אמר להם מעקה עשיתם אפילו שיש פטור לבתי כנסיות קודם כל המצוה שלנו היא להזהר וכמובן שצריך להתפלל ולהתחזק זה לא סותר במאומה הכל זה לקיים את מצות ה'
 
נערך לאחרונה ב:
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה