מחפשת תוכנית משפחתית

פאר הפרי

מהמשתמשים המובילים!
 

ימימהתמימה

משתמש רשום
ראיתי רעיון חמוד פעם
להכין משחק רביעיות משפחתי
כל משתתף/ת מקבל 4 כרטיסים קשיחים. בוחר נושא ורושם 4 דברים בנושא. כמובן שהכל קשור לבע/ת החגיגה. לדוגמה - 4 העוגות המנצחות של אמא 1 - שוקולד 2 תפוחים 3 גבינה 4 פירורים
ואז פשוט לשחק רביעיות ;)
יש לך דוגמאות של קטגורויות או דוגמא למשחק כזה?
 

אילה-עריכה לכל מטרה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
לשבת משפחתית, הכנו כמה פעמים תוכנית שהיתה תחרות בין המשפחות עצמם - מאד כיף ומשעשע!
אפשר להכין רמי עם סטים של כל השמות במשפחה כפול מס' המשתתפים במשחק (למשל כל משפחה) ואז הסטים על השולחן יוצאים 3 מאותו משפחה או 3 באותו גיל או 3 בכורים וכד' (אם לא מרמים;) - המשחק כיף)
ביום הולדת של סבא שלי (70) הכנו "המרוץ אל הראש" כל משפחה קבלה חידה שהובילה למקום מסוים במתחם, שם חכתה לה משימה (שקשורה לסבא) מי שהצליח, קיבל את החידה הבאה עד לסוף. היה למשל משחק זיכרון עם תמונות שלו שאז כל משפחה התחרתה עם מי שבא אחריה, מי שניצח המשיך, ומי שלא התחרה עם הבא תור וכו', היה אתגר פת במלח...ומים במשורה שם היו צריכים לגמור בקבוק מים או לסיים כמות קרקרים ועוד -היה מוצלח מאד מאד!
עוד תוכנית היתה כעין חדר בריחה, חלקנו ל4 קבוצות ותחמנו אותם בתוך שולחנות קשורים בחוט כל חידה/משימה גזרו חוט אחד ויכלו לצאת, במשימה האחרונה קבלו קוד לחבילה באמצע(קשורה במנעול) עם פרס לכל הקבוצה (סוכריות על מקל...;))
 

מחסה לשפנים

משתמש פעיל
כרטיסים קטנים ועליו כל תפקידי הממשלה למשל שר האוצר בריאות ואח''כ נותנים לכולם דף ושואלים איזה תפקיד אתם נותנים לאבא וכל אחד כותב מה שהוא חושב וככה על האמא וכל הילדים ומי שכתבו עליו הכי הרבה שהוא מתאים לתפקיד הוא מקבל את התפקיד בדרך כלל יוצא שהאבא הוא ראש הממשלה והאמא ראש הממשלה החלופי זה משחק מאוד חוויתי ומאד מאחד את המשפחה תנסו את זה
 

הילה מאמן

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
יש לי משהו חמוד לסוף ארוע/שבת כל אחת מקבלת ערכה של פרח דף יפה צלופן ושם של משתתפת(לכולם שם של הסבתא ולסבתא מישהו אחר...)
וצריך לכתוב מה נהנו איתה במשך הארוע/שבת ולעצב
סופרים עד שלוש וצריך לרוץ להביא למי שרשום לך בפתק...
יוצא מוצלח הסבתא התרגשה(כולם רצו אליה...)
הייי, עשינו את זה עם המו' שלי מסוף שנה
כולן רצו למורה.... היא ממש בכתה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה