מחיר למשתכן מחיר למשתכן רמת בית שמש ד

כבש

משתמש רשום
האם מישהו יודע על הקבלנים בד'
שאיחרו את מסירת הדירה האם הצליחו להוציא מהם שכירות ?
(האם הטענות של קורונה וכו' וכו' קביל בבית משפט?)
 

אני1000

משתמש מקצוען
שאלה לגביה אחריות של הקבלן לדירה
קיבלנו את הדירה וחתמנו על טופס שאומר שכל שינוי בדירה עלול לבטל את האחריות של הקבלן על הדירה
האם יש אפשרות לשבור את הקיר שבין המטבח לחדר שירות?
ולהוסיף קיר לסגירה חלקית של הסלון?
???
 

די

משתמש סופר מקצוען
ההיגיון אומר שאם תתרחש תקלה בדירה והקבלן יוכל לטעון שקרתה בגלל שינויי הבניה-הוא לא יהיה מחויב לאחריות. ואם אין שום קשר בין התקלה לבין שינויי הבניה-הוא יהיה מחויב באחריות.
 

שלומי מרום

משתמש פעיל
בשורות טובות בעניין התחבורה.
1. בתאריך 6/6/2022 תפעל קו חדש מרמה ד'2 לרמה ג', דרך רב המנונא - במקום ריש לקיש, וימשיך לאביי - האמוראים, כך תהיה עוד אפשרות יציאה מהשכונה, גם אם לא לרמה ב'.
2. בין התאריכים 15/6 ל- 20/6 תצומצם קו 4, ובמקום זה יפעל קו 4א' בתיגבור משמעותי של בין -10 ל -15 דקות , למשך רוב שעות היום.
3. במשרד התחבורה מעוניינים להמשיך את כל הקווים העוצרים בתחילת רמה ד' שד' אמוראים - רבינא, אל תוככי כל שד' האמוראים, ובגלל שהנת"צ עדיין לא מאושר, יתקנו תחנות זמניות לאורך שד' האמוראים, לזה אין עדיין יעד ותאריך, אבל זה יהיה בע"ה, לפי טענתם, בתוך חודש חודשיים.
מהיכן המידע?
האם זה מוסמך?
מה הכונה דרך המנונא ולא ריש לקיש ? שם תיהיה תחנת היציאה שלו?
תודה רבה !!!
 

dudi e

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
1654073272673.png
 

כתום צהוב לבן

משתמש מקצוען
מהיכן המידע?
האם זה מוסמך?
מה הכונה דרך המנונא ולא ריש לקיש ? שם תיהיה תחנת היציאה שלו?
תודה רבה !!!
ההקלות בדרך...

בע"ה ב- 6.6 קו 21 עובר מ-ד'3 אליכם (ד'1 ו- ד'2) ויהיה לכם קו תדיר נוסף שיחבר אותכם לג'.

גם בהמשך החודש בסביבות ה-15 (אבל זה לא סופי) ייכנסו תיגבורים משמעותיים לקו 4.

יום מקסים!

בני לוונשטיין ראש מדור תח"צ בבית שמש.
1654079767677.png

זמני יציאה מרב חנן 05:45
כל עשרים דקות עד 23:35
 
נערך לאחרונה ב:

ישראל סגל

משתמש פעיל

הכנסת אישרה אמש בקריאה ראשונה את הצעת שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, לתיקון 9 לחוק המכר​

החלת החוק תחול רטרואקטיבית והתיקון צפוי לחסוך לרוכשי הדירות עד מאות אלפי שקלים.​

שתפו:


המטרה לעלות את הצעת השר לקריאה שנייה ושלישית כבר בשבועות הקרובים בכנסת. בשלב הבא ההצעה תועבר לדיון בוועדת הכספים.
זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון: "האישור בקריאה ראשונה של תיקון לחוק המכר אמש, בא לתקן עוול של שנים רבות. חקיקה זו עתידה להביא ליציבות לכלל העוסקים בענף, ואני נחוש לקדם ולהעביר כבר בכנס הקרוב את החוק לקריאה שנייה ושלישית. כמו כן, איפשרתי לכנסת לקבל החלטה שהחלת החוק תחול רטרואקטיבית, וכצעד מקדים, הנחיתי את גורמי המקצוע במשרד הבינוי והשיכון וברמ"י לפעול להכנסה באופן מיידי את התיקון לחוק מכרזי מחיר מטרה שייצאו במכרזים הקרובים".
תיקון החוק אושר לאחר עבודת עומק שבוצעה במשרד הבינוי והשיכון בחצי השנה האחרונה. חוקי המכר עוסקים בפער הכוחות הגדול שבין מוכרי דירות לרוכשים – דבר שאינו מאפשר שוק חופשי משוכלל. עדכון החוק נעשה על מנת לצמצם את פערי הכוחות תוך קביעת כללי משחק הוגנים לכל הצדדים. ההצמדה של מחיר הדירה תיעשה לחלק הרלוונטי בלבד ועד לתאריך החוזי, הפיצוי בגין איחורים יגיע לרוכשים בזמן ובלי תירוצים ושכר הטרחה של עורך הדין של היזם – ישולם על ידו בלבד.
במקביל לדיונים בכנסת בשבוע הבא יעלה לאישור במועצת רמ"י הגבלת ההצמדה במכרזי המדינה למחיר מטרה באופן מיידי. ולמעשה, כל יזם/קבלן שייגש למכרזים לאחר אישור מועצת רמי יחוייב לעמוד בתנאי זה.
בנוסף, כחלק מתהליך שלם במשרד הבינוי והשיכון, הוקם לאחרונה במשרד האגף להגנה על רוכשי הדירות, האגף הוקם במטרה לתת מענה לפניות רבות שמגיעות למשרד מרוכשי דירות לפני, תו"כ ואחרי ביצוע רכישת הדירה לקבלת מידע על זכויותיהם ושאלות לגבי מה מגדיר החוק. האגף זמין לפניות באפליקציית וואטספ, דואר אלקטרוני וטופס פנייה באתר.
עיקרי הנושאים שאושרו היום בתיקון 9 לחוק המכר
הגבלת הצמדת מחירי הדירות
- נכון להיום, מוכרים רבים נוהגים להצמיד את מחיר הדירה, ממועד כריתת ההסכם לרכישתה ועד מועד השלמת התשלומים למדד תשומות הבנייה, וזאת על אף שחלק מהותי ממחיר הדירה מורכב מקרקע ורכיבים נוספים שאינם מושפעים בפועל מעליית מדד תשומות הבנייה.
מדד תשומות הבנייה נתון לתנודות גדולות הרבה יותר ממדדים אחרים מקובלים בשוק. הדבר יוצר אי ודאות לרוכשי הדירות אשר מקבלים החלטות תוך לקיחת סיכון משמעותי כי המדד יעלה בצורה אגרסיבית. הדבר גם מאיין את היכולת של רוכשים להיערך ללקיחת משכנתאות והלוואות לצורך רכישת הדירה, שכן בפועל מחיר הדירה במועד לקיחת המשכנתא עשוי להיות נמוך משמעותית מהמחיר שישולם בפועל.
בנוסף, בעולם של עלייה במדד תשומות הבנייה, נוצר ליזמים תמריץ שלישי לספק את הדירה במועד. מוצע להגביל את ההצמדה למדד תשומות הבנייה לרכיב הבנייה בלבד. כמו כן, מוצע לקבוע כי הצמדת התשלומים תהא רק עד למועד התשלום, בהתאם למצוין בחוזה.
פיצוי בגין איחור במסירת דירה - החוק מטיל את האחריות לתשלום פיצוי בגין איחור במסירה באופן בלעדי על המוכר אך אם האיחור נובע מנסיבות שאינן בשליטת המוכר הוא אינו נדרש לשלם את הפיצוי. מנגנון זה יוצר מאזן כוחות לא מאוזן שכן לרוכש יכולת התנגדות מוגבלת וגם היא באה לידי ביטוי רק באפשרות של הליכים משפטיים ממושכים. הפרקטיקה היא כזו בה מוכרי הדירות עושים שימוש נרחב בסעיף ה"פטור" וזאת למרות שטענות הנוגעות לנסיבות שאינן בשליטת המוכר נפסלת לרוב בבתי המשפט. על כן, סעיף הפיצויים אינו ממומש בצורה מיטבית בישראל.
הצעת חוק זו משנה את סעיף ה"פטור" כך שהמוכר לא יידרש לשאת בפיצוי בגין איחור במסירה רק במקרה של איחור אשר נגרם כתוצאה ממעשה או מחדל של הרוכש בלבד.
איסור גביית הוצאות משפטיות - כיום, ניתן לגבות מרוכש דירה, בנפרד ממחיר הדירה, תשלום בגין הוצאות משפטיות המשולמות ישירות לעורך דין מטעם המוכר. הסכום מוגבל לסך של 5,114 ₪. בהתאם לתיקון המוצע, מוכר לא יהיה רשאי לגבות מרוכש הדירה שכר טרחה לעורך דין מעבר לעלות הדירה עצמה.
אביעד פרידמן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון: "תיקון 9 לחוק המכר, ואישורו בכנסת אמש מהווה בשורה של ממש לציבור רוכשי הדירות החדשות, שבקרוב מאד ישלמו פחות הצמדה ויחסכו כספים נוספים. מדובר בתיקון עוול שנעשה שנים ואני שמח שהמשרד מוביל את השינוי המהותי הזה לטובת הרוכשים".


דף זה עודכן לאחרונה בתאריך 31.05.2022
 

חכמלוג

משתמש פעיל
ההקלות בדרך...

בע"ה ב- 6.6 קו 21 עובר מ-ד'3 אליכם (ד'1 ו- ד'2) ויהיה לכם קו תדיר נוסף שיחבר אותכם לג'.

גם בהמשך החודש בסביבות ה-15 (אבל זה לא סופי) ייכנסו תיגבורים משמעותיים לקו 4.

יום מקסים!

בני לוונשטיין ראש מדור תח"צ בבית שמש.
צפה בקובץ המצורף 1130451
זמני יציאה מרב חנן 05:45
כל עשרים דקות עד 23:35
לא מבין מה ההגיון לקחת קו שמשרת תושבי שכונה מסוימת והעבירו לשכונה אחרת,
היו צריכים לתת להם קו אחר.

כמו כן אם יש מי שיכול להעלות מפה מעודכנת עם התחנות של 23 החדש.
 

בהרן

משתמש חדש
שלום לכולם
שאלה
האם במסירה ראשונית חייבים לחתום על הפרטוקול של הלקויים או שאפשר להביא את הבודק החיצוני גם אח''כ?
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
אני שואל בשביל חבר שלי
מישהו יודע על קבוצה בווצאפ
לזוכי ורוכשי קניג בד2?
 

פרשן

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
מה דעתכם על בית החלמה בבית שמש?
כנסו הצביעו והפיצו הלאה!
 

AKI

משתמש חדש
רכשתם דירה בפרויקט קראט מבית האחים אום ברמה ד3?

זכיתם בהגרלת מחיר למשתכן 1510?

כנסו עכשיו לקבוצה לכל העדכונים הקשורים לפרוייקט.


אני רוצה להצטרף K0504164943 גימייל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה