מחיר למשתכן מחיר למשתכן רמת בית שמש ד

GVol

משתמש פעיל
זה משמעותי רק למי שכבר נקבע לו תאריך מדד, נכון?
אם עוד לא היה כנס רוכשים וחתימות אז עדיין אין לזה משמעות?
 

א שיינפלד

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
ככל שמשלמים יותר מוקדם, אז המדד לא משפיע כי הכסף שולם כבר, ולכן כדאי לשלם בבת אחת את כל הכסף לחברה (ע"י הוצאת כל סכום המשכנתא בבת אחת) ואז גם אם המדד יעלה הוא לא ישפיע יותר על התשלום.
אבל לא תמיד החברה מקבלת תשלומים, ובדרך כלל רק לאחר התר בניה או קרוב לזה, ניתן להעביר את הכסף לחברה, אחרת החברה לא תירצה לקבל תשלומים מחשש שהמדד יעלה והם יפסידו.
 

GVol

משתמש פעיל
אולי לא הייתי ברורה, אני מדברת על מחיר למשתכן,
יש שם מה שנקרא ״תאריך קביעת מדד״ וכל עוד אין אישורים/חתימת חוזים אז עדיין אין תאריך,
והבנתי שזה נקבע רק אחרי קבלת אישורים, ככה שלקבלן יהיה אינטרס לזרז את תהליך האישורים, כדי שיקבע תאריך כמה שיותר מוקדם.
השאלה שלי האם בעצם מה שישפיע על מחיר הדירה זה עליית המדד מאז התאריך שנקבע ועד התשלום האחרון ? ו זה אומר שכל עוד לא נקבע תאריך המדד אז זה לא משמעותי בשבילי?
 

חיקל

משתמש רשום
האם יש למישהו מושג אם בונים שמה אצל 'רייסדור ד' 3 ??
ובאיזה קומה הם עומדים ?
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
ירושלים, ‏כ"ב אדר תש"פ ‏18 מרץ 2020 סימוכין 2020031802002 הודעה לעיתונות משרד הבינוי והשיכון פועל להבטחת זכויותיהם של זוכי מחיר למשתכן ועל כן הנחה לעצור את הליכי בחירת הדירות עד פסח ימי בחירת הדירות במסלול מחיר למשתכן נדחים עד להודעה חדשה במשרד הבינוי והשיכון הוציאו הנחיות מעודכנות לשם שמירה על זכויות זוכי מחיר למשתכן לאחר שכנסי המידע לזוכים בוטלו, אמש הוחלט גם על הפסקת אירועי בחירת הדירות של זוכי מסלול 'מחיר למשתכן'. זאת, לאור ההתפתחויות האחרונות בעניין נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות, מדובר ביותר מ- 2,000 דירות אשר תהליך בחירתן ידחה. בנוסף יופסקו עד להודעה חדשה גם חתימת חוזים במסגרת תכנית מחיר למשתכן. במסגרת אירועי בחירת הדירות מממשים זוכי מחיר למשתכן את זכייתם בדירה ובוחרים את הדירות מבין מלאי הדירות הזמין של היזם, בהתאם לסדר הזכייה בהגרלות. מדובר ברגעים משמעותיים ומרגשים של הליך השיווק של הדירות. אולם, לאור ההתפתחויות והרצון לשמור על בריאות הציבור, הוחלט היום במשרד על דחיית בחירת הדירות עד לשינוי הוראות משרד הבריאות שיאפשרו הליך יעיל ומסודר של בחירת הדירות. הדחייה נעשית ע"מ שהמשרד יוכל להבטיח המשך תקין של הליך בחירת הדירות ושהזוכים יוכלו לממש את זכייתם באופן שאינו פוגע בזכויותיהם. יש לזכור כי ההליך מתקיים בהתאם לסדר הזכייה ולאור המצב כאשר זוכה אינו יכול להגיע לבחירת הדירה ההליך נפגע ונעצר. בשלב הזה איננו צופים כי הדחייה בבחירת הדירות תשפיע על קצב המשך בניית הדירות בשטח ואינה אמורה לדחות את תאריך מסירת הדירות הייעודי. שרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "לנוכח ההתפתחויות והרצון לשמור על בריאות הציבור מחד ושמירת זכויות הרוכשים בבחירת הדירה מאידך, החלטנו על הפסקת הליך בחירת הדירות עד שהמשק יחזור לפעילות סדירה יותר. במצב הנוכחי, חלק מהזוכים היו עלולים לוותר על זכותם ומבחינתנו חובה לשמור עליה. בד בבד, הגדרנו את ענף הבנייה כענף חיוני על מנת להמשיך בבניין הארץ, ככל הניתן". אריאל רוזנברג, מנהל אגף בכיר שיווק במשרד הבינוי והשיכון: "לא ניתן להתעלם מההנחיות החדשות כמו גם ממצב המשק ומציאות בה זוכים רבים מושבתים מעבודה, נמצאים עם הילדים ובחלקם גם בחוסר בהירות כלכלית. איננו רוצים לפגוע באפשרות שלהם לממש את הזכייה ולקבל משכנתאות. נחכה לימים רגועים יותר על מנת להמשיך ולשווק עוד עשרות אלפי יחידות דיור של מחיר למשתכן בהם האווירה תתאים יותר לשיווק ורכישת דירות חדשות". בנוסף, כל המידע הרלוונטי לכנסי הזוכים יעלה לאתר במטרה שיכולו להכין עצמם לקראת בחרת הדירה בהמשך.
 

השמנמן

משתמש מקצוען
קיבלתי מכתב מהקבלן שמסירת הדירה תידחה עקב המצב
עוד מישהו קיבל כזה עדכון???
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה