שיתוף מחירון

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
היה בעבר בקהילת הגרפיקאים (או פורום אחר) אשכול מחירון עלויות לכל סוגי המודעות. פרוספקטים. וכדו' כמה גרפיקאי יכול לבקש מהלקוח..
אשמח לקישור או לכל עדכון


נ.ב.
אין לי אישור כתיבה בקהילת הגרפיקאים אז אולי מישהו מכאן יעזור לי למצוא את זה..

תודה
ויום טוב
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
היה בעבר בקהילת הגרפיקאים (או פורום אחר) אשכול מחירון עלויות לכל סוגי המודעות. פרוספקטים. וכדו' כמה גרפיקאי יכול לבקש מהלקוח..
אשמח לקישור או לכל עדכון


נ.ב.
אין לי אישור כתיבה בקהילת הגרפיקאים אז אולי מישהו מכאן יעזור לי למצוא את זה..

תודה
ויום טוב
אתם עושים גרפיקה? מה עם מחירון לקופי?
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

פופקורן- עיצוב מקפיץ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
כמה גרפיקאי יכול לבקש מהלקוח..
אשמח לקישור או לכל עדכון


נ.ב.
אין לי אישור כתיבה בקהילת הגרפיקאים אז אולי מישהו מכאן יעזור לי למצוא את זה..

תודה
ויום טוב

גרפיקאי יכול לבקש כמה שהוא רוצה..
המחירים במחירון הם המלצה.
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מחירון קופירייטינג שלי ליחידת עבודה סטנדרטית:
מודעה וכדו',
עבודת סיוע והדרכה דרך המייל והטלפון 80 ש"ח
פגישה 200 ש"ח
ליווי אסטרטגי עד לאחר קבלת המשוב מהפרסום, תוספת של 500 ש"ח.
 

פרסום-פלאש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לא חושבת בכלל שתמחור קופי אמור להיות מקובע למשבצת.
אתה נותן כאן מוצר. זכותך להחליט כפי ראות עיניך כמה המוצר שלך שווה.
אין פה בכלל מקום להשוואה. כל אחד כמה הוא משקיע- וגם, כמה הוא מאמין כי מוצריו אכן מוכיחים את עצמם וכדאיים ללקוח.
 

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי

כנפיים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
אבל זה לא מדוייק כי המחירון נותן מקום עד לאיפה לרדת ומאיפה לעלות
לא חושבת.
אפילו בכתיבה, שהתחרות גדולה ויש המון היצע, תמחרתי עבודות שאחרים לוקחים עליהם 200-300 ש"ח, ב800-1000. כי הערכתי את מה שנתתי פי כמה ממה שהאחרים נתנו.
ואמרתי בכנות ללקוחות, שיש לי שמות לתת להם אם לא מתאים להם המחיר.
היו כאלה שסגרו איתי מיד.
הי כאלה שביקשו את השמות ונעלמו.
והיו כאלה שביקשו את השמות, שילמו שם, חזרו אלי, ושילמו גם אצלי.

נראה לי שבנושא תמחור תוצרים שהם הרבה עניין של "יש לך את זה או לא", מאד מאד משחקת ההערכה של היוצרת את העבודה שלו.
זה לא חומרים שאתה קונה והעלויות שלהם וכו'.
זה הכשרון שקיבלת משמים, ההשקעה שלך, והעבודה עצמה עם הגימורים.

ותמיד השתלם לי. כי גם אם ברחו לי כמה, האחד שלקח כיסה בתשלום שלו, שלושה ארבעה שהיו לוקחים ב200-300, ואני עבדת רק פעם אחת על ה1000 שלי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  34  פעמים

לוח מודעות

למעלה