מחיקת קבצים מMP3 של חברת סנסה

eshkolit

משתמש רשום
יש לי MP3 של חברת סנסה של 2 ג'יגה אפשר להוסיף לו עוד 2 ג'יגה בכרטיס מיני שמתי עליו המון חומר אבל עכשיו כשאני מחברת אותו למחשב שוב בכדי למחוק לא נמחק שום דבר דרך המחשב זה מזדהה במחשב כמו נגן ולא כמו כונן נייד אשמח מאד אם משהו יוכל לעזור לי כמובן איך ניתן למחוק ממנו שירים דרך המחשב
 

AR

משתמש רשום
בנגנים האלה בדרך כלל יש אופציה להגדיר בהגדרות של הUSB שני סוגי הגדרות שונות, אני לא זוכר בדיוק את השמות, אבל תנסי לשנות לסוג השני. זה אמור לפתור לך את הבעיה.
 

bris

משתמש סופר מקצוען
רק בחלק מהדגמים אפשר. בחלק מהדגמים המאחורים יותר אפשר ע"י עידכון תוכנה (FIRMWARE) להוסיף את האפשרות הזאת, תלכי לחנות שבה קנית ותבקשי שיעדכנו לך לגירסה הכי חדשה.
 

eshkolit

משתמש רשום
זאת אומרת שאפשר למחוק רק ע"י תוכנה ולא לעמוד על קובץ ולעשות לו מחק
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה