מזל טוב לחברינו היקר

פונטגרפר

משתמש צעיר
jework לרגל כניסתו למשרד פרסום גדול ביותר פה בארה"ב. בינתיים אני לא יודע אם הוא כבר נמצא פה בהפורום הסגור הזה, אבל כמו שאמרתי, לדעתי הוא באמת מקצועי ביותר בתחום הזה, חי עם פרסום ונושם בכל רגע פרסום. מצאתי אותו באמצע ההקפות ליל שמח"ת, ואני עדיין מלא התפעלות איך הבנאדם עלה והצליח עד רמה כזה.

מה שבאמת מעונין הוא שהשי"ת אינה לידו העסק הענקי הזה דוקא ע"י הערה קטנה שלו בהייד פארק!, ואכמ"ל. כולנו יכולים להצליח עם השתדלות והשי"ת עובד עם הדרכים שלו.

יש יותר הרבה פרטים מעוננים, אבל לא אמרתי לו כלום שאפרסם את זה, אז בינתיים אני רק מאחל לו ברכת "עלה והצלח", ובתקוה שעוד ימצא זמן להסתובב ביננו, ולהחליף מידע לטובת כולנו.
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
מזל טוב ובהצלחה בתפקיד החדש

נשמח לשמוע פרטים על התפקיד החדש
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
מזל טוב!

תסחוב אותו לפה!
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
שיהי' לו הצלחה רבה רבה!
הוא באמת מהגדולים בתחום הזה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה