מזגן - מה ממליצים

סגול2

משתמש רשום
נכתב ע"י שושנה ריזל;n4969550:
אם את מתכוונת גם לחמם איתו בחורף, יש איזורים כמו ירושלים שצריכים מזגן עם טכנולוגית אינוונטר - אחרת המזגן לא מחמם כשבחוץ מתחת ל5 מעלות, ובירושלים זה קורה כמעט בכל ערב חורפי ממוצע, ודווקא אז הכי צריכים את החימום :(

לנו יש אלקטרה אינוונטר, מקרר מצויין, אבל כשהחדר סגור יש הרגשה של מחנק.
 

אניתי

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
ומה עם מיצובישי?
שווה את ההפרש בינו לבין התדיראן??
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י אניתי;n4970521:
ומה עם מיצובישי?
שווה את ההפרש בינו לבין התדיראן??

המחיר בערך פי 3
וכמעט לא נמצא בתים הסטנדרטיים..
 

מוח 466

משתמש רשום
ת-ד-י-ר-א-ן!!!

אג"ב אתם יכולים לפרק "מיציבושי לנסר" ולהוציא את המזגן...
חחחחח....
 

AtaraM

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני ממליצה על זה- לא יקר תרתי משמע
 

קבצים מצורפים

  • מזגן - עשה זאת בעצמך.MP4
    2.1 MB · צפיות: 34

סגול2

משתמש רשום
נכתב ע"י עידית פ;n4970470:
אלקטרה גם מרעיש

גם האלקטרה אינווטר שלנו הרעיש בהתחלה - רעש של התרחבות והתכווצות הפלסטיק, וטכנאי של החברה הגיע ומרח בצד הפנימי של הפלסטיק חומר מסויים והעניין הסתדר.
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י ליק;n4970464:
אגב מזגנים.
מה עושים עם הריח שיוצא מהם לפעמים???????

ריח מהמזגן נובע מאבק ולפעמים גם עובש בתוך היחידה הפנימית (מעבר למסננים) ומצריך ניקוי מסאיבי ואולי גם מקצועי.
דאודרנט יועיל לדקותיים גג..
 

רושם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
תדיראן טוסוט 110
המלצה של כמה מתקינים
ומבירורים שערכנו בחודשיים האחרונים
 

jacobs

משתמש פעיל
גם לי יש 2 מזגנים של טורנדו שלא שוים את המחיר הזול שעלו!
יש לי גם 3 מזגנים של תדיראן - מצוינים! עובדים בשקט ומקררים כמו שצריך.
ממליצה לכולם.
 

ציבי פרקל

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אני מרוצה מאד מתדיראן.
כמה כ"ס- זה תלוי כמה בגודל החדר.
והמלצה של מפונקים-
לקנות שלט שני.
ולשים מעל המיטה :)
(כמובן אם הוא לא שם מלכתחילה...)
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
קנינו 2 מזגנים חדשים של אלקטרה, איך אומרים? גאנץ פיין. ותו לא. לפי העדויות - של תדיראן איכותיים ועוצמתיים יותר. למרות שבחנות אמרו לנו שהם שווים באיכותם.
 

רבקהא

משתמש מקצוען
יש לנו 2 מזגנים של אלקטרה פלטיניום- מעולים וחסכוניים בחשמל,
והעיקר לא קופאים בחורף הירושלמי
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
מזגנים מהזוית של כלכלה.


קצת נתונים: שוק המזגנים בארץ מוערך בכ-2.9 מיליארד שקל בשנה. נכון לשנת 2016 החזיקה תדיראן בנתח שוק של כ-36% כאשר במהלך אותה שנה איבדה החברה כ-4% מהנתח לטובת המתחרה הגדולה - אלקטרה שמחזיקה בכ-45% מהשוק. על אף הבולטות בפרסומות, חברת 'טורנדו' ניצבת במקום השלישי עם נתח של נתח שוק של כ-10% בלבד. אגב, נציין כי מאז רכש ממרוד את השליטה בחברה ב-2009 הכפילה תדיראן את נתח השוק שלה והיקף המכירות הכספי קפץ פי 2.5.

בחברה מסרבים להתרגש מאיבוד נתח השוק במהלך השנה החולפת למתחרה הגדולה. לטענתו של ממרוד אותו נתח היה שייך לאלו שחיפשו את המחיר הזול ביותר. "הצענו מזגן סביב ה-1600 שקל בעוד אחרים הציעו ב-1300 שקלים. לכן החלטנו להוריד הילוך בשוק הזה וזה מה שגרם לאיבוד הנתח. עם זאת, בשנה הנוכחית קיבלתי מהחברה שמייצרת לנו את המזגנים פתרון לעניין זה מבלי להוריד את האיכות ולדעתי אנחנו מדביקים את הפער".

לדברי רביד קימיה, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי, "בחברה שבה המנכ"ל הוא גם הבעלים ההסתכלות היא ארוכת טווח (להבדיל ממנכ"ל שכיר שצריך להכות את הרבעון הקודם) וההסתכלות אצלנו היא על הרווחיות ולכן הייתה ירידה בנתח השוק שלא יכול היה לייצר לנו רווחיות מספקת".

כך או כך נראה כי שוק המזגנים המקומי ממשיך לצמוח בעקביות כאשר ולכך מספר סיבות עיקריות. ראשית, ההתחממות הגלובלית, שמורגשת היטב בעונות הקיץ בישראל מספקת לחברות בשוק לא מעט עבודה כאשר המזגן הפך למוצר הכרחי בכל בית. שנית, המשך הבניה בהיקפים גדולים משרתת את חברות המזגנים שזוכות לביקוש גובר למוצריהן. שלישית, התחזקות השקל מטיבה עם פעילותם של השחקניות בשוק שכן אלו מייבאות לא מעט מהחלקים (או את המזגן עצמו) מיצרניות בחו"ל במחירים הולכים ויורדים.

החששות - תלות ביצרן הסיני

תדיראן פועלת כבר כמעט עשור עם יצרן סיני גדול ('GREE'), ממנו רכשה החברה כ-85% מסך הרכש שלה במהלך השנה החולפת, כאשר החשש הגדול הוא מפני הידרדרות ביחסים שעשויה לפגוע בפעילות החברה. ממרוד מצידו מסביר כי ישנו הסכם עם היצרן הסיני לפחות עד 2018 והיחסים יציבים. "יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד. מעבר לכך, התלות שלו בנו היא גבוהה יותר מאשר להיפך. הפיתוח, התכנון, העיצוב נעשה בידי תדיראן עצמה והוא רק זה שמייצר ולא חסרים יצרנים ששואפים לספק לתדיראן מזגנים".

בעניין זה מוסיף סמנכ"ל הכספים בחברה כי "ישראל היא אמנם מדינה קטנה אבל תדיראן היא אחת מזרועות הייצוא הגדולות של היצרן הסיני. אנחנו עובדים עם הספק כבר כמעט עשור בזמן שהמתחרים שלנו מחליפים לא מעט".

http://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/550715
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה