מי שסובל מזה, מרגיש שזה סיוט בלתי נסבל.מודעה יפה,
אם היא כבר פורסמה המטפל צריך בעצמו לדעת. - היא הייתה אפקטיבית? הביאה לקוחות?
הבעיה בה לדעתי שהמשפט הפותח אותה חדרה אופפת אותך כשאתה נזכר וכו' - זה ביטוי של חרדה נורמלית, ולא בעייתית, ולא כזו שמצריכה טיפול.
חרדה בעייתית זה משהו שמשתלט או לא נורמלי....
מקווה שהובנתי
נכון שכך זה כולל יותר אפשרויות של חרדה ומרחיב את הסקאלה של השייכים לכותרת.אולי לכתוב
ברגע ההוא אופפת אותך
חרדה.
בלי לציין מה הוא הרגע ומהו הרקע לחרדה?
גם לי הפריע ה"בפניהם"בפני מי?
כלומר זה טיפול רגשי לדרשן?
זו עוד נקודה חשובהאבל הלבוש המרושל והבירה בצד נותנת מעט תחושה של נער רחוב. וזה כמובן גורם להמון אנשים להרגיש שהמודעה לא פונה אליהם
הוא אשר אמרתיחרדה אמיתית היא לא משהו שאפף קלות כשנזכרים במשהו שיצטרכו לעשות, ככה זה תיאור של חרדת ביצוע קלה שמקסימום גורמת לדחיינות.
חרדה אמיתית משתקת, משביתה, גורמת חוסר אונים ובלבול, מערערת, וזה מה שצריך לתאר.
זה ממש לא כלל,טלפונים אמורים להגיע אחרי מודעה שלישית.
אחרי מודעה ראשונה יהיה אולי זרזיף של אחד שניים.
אבל אני אומרת ללקוחות שאם הם רוצים לפרסם מודעה אחת, שלא יפרסמו בכלל.
חבל על הכסף.
אלא א"כ זו חודעה על חלוקת יין ברחוב רשב"י ביום שני הקרוב.
או הארד סייל חזק ורצחני.
אבל אם זו מכירה קבועה של משהו, זו חשיפה ראשונית של מיתוג, היא לא תביא לקוחות.
גם אם היא מכירתית מעודנת.
(כלומר: הביאו את הקופון וקבלו הנחה של 10%).
אלא א"כ כתוב: הביאו את הקופון וקבלו בובה (בשקל, אבל את זה לא כתוב) מתנה.
זה יביא מלא לקוחות לחנות.. אם הם יחזרו אחרי הבובה בשקל או יתעצבנו, תלוי לפי המוצרים בחנות. אם זו חנות של הכל בעשר- אוקי.
אבל אם מדובר בחנות ביגוד סטייל לנשים ולנערות ומקבלים בובה בשקל, אני לא בטוחה שיחזרו אחכ לחנות..
אם תפרסמו: מחלקים טיטולים בחינם, יהיו פניות כבר מהמודעה הראשונה.זה ממש לא כלל,
מעולה.
אם תפרסמו: מחלקים טיטולים בחינם, יהיו פניות כבר מהמודעה הראשונה.
אבל במציאות, מוצרים רגילים, אנשים צריכים להתרגל שהם אמינים, שהם רציניים,
לעכל את הרעיון, ורק לאחר מכן, יש פניות.
אגב, אשמח מאד מאד לקבל דוגמא למודעה של עסק לא מוכר (לא תנובה שכבר קיבלה אמינות, אבל אפשר עסק שכבר קיים איזו שנה וכעת יוצא לפרסום ראשוני), שפעם אחת של פרסום הביאה פניות וטלפונים.
יותר הוגן להבטיח ללקוח תוצאות מהמודעה הראשונה, כאשר ב90 אחוז מהמקרים זה לא קורה?אתם צודקים בנקודה שכתבתם,
ככל שיהיו יותר מודעות, יהיו יותר טלפונים.
עם זאת, לעשות מזה כלל: מודעה ראשונה ושנייה - קצת טלפונים, שלישית - הרבה
זה לא הוגן ונכון
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט א'
א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד: