אסטרטגיה מושלם, או שניתן לשפר שיהיה יותר אפקטיבי ?

המודעה משכנעת את קהל היעד להרים טלפון ?

  • מודעה מושלמת

    הצבעות: 8 26.7%
  • לשפר את העיצוב

    הצבעות: 9 30.0%
  • לשפר את הטקסט

    הצבעות: 20 66.7%
  • לשפר את המותג

    הצבעות: 6 20.0%
  • אחר

    הצבעות: 3 10.0%

  • סה"כ מצביעים
    30

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
המודעה פורסמה כבר, והלקוח מתעניין לדעת האם צריך לשפרה ? ובמה ?
תודה רבה על הצבעתך בסקר, ופירוט דעתך.
טוב לי סיוע רגשי.jpg
 

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מודעה יפה,
אם היא כבר פורסמה המטפל צריך בעצמו לדעת. - היא הייתה אפקטיבית? הביאה לקוחות?
הבעיה בה לדעתי שהמשפט הפותח אותה חדרה אופפת אותך כשאתה נזכר וכו' - זה ביטוי של חרדה נורמלית, ולא בעייתית, ולא כזו שמצריכה טיפול.
חרדה בעייתית זה משהו שמשתלט או לא נורמלי....
מקווה שהובנתי
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מודעה יפה,
אם היא כבר פורסמה המטפל צריך בעצמו לדעת. - היא הייתה אפקטיבית? הביאה לקוחות?
הבעיה בה לדעתי שהמשפט הפותח אותה חדרה אופפת אותך כשאתה נזכר וכו' - זה ביטוי של חרדה נורמלית, ולא בעייתית, ולא כזו שמצריכה טיפול.
חרדה בעייתית זה משהו שמשתלט או לא נורמלי....
מקווה שהובנתי
מי שסובל מזה, מרגיש שזה סיוט בלתי נסבל.
היו אצלו חתנים שפחדו מיום חתונתם, אדם מבוגר שיש לו סיוט מלומר קדיש על הוריו, ואפילו רב - שיש לו חרדות מכל פעם שצריך לדרוש.
 
נערך לאחרונה ב:

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אולי לכתוב
ברגע ההוא אופפת אותך
חרדה.


בלי לציין מה הוא הרגע ומהו הרקע לחרדה?
נכון שכך זה כולל יותר אפשרויות של חרדה ומרחיב את הסקאלה של השייכים לכותרת.
אבל זה פחות מתאר חוויה חרדתית ופחות חי, לכן היה חשוב לנו לפרט יותר.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
חרדה אמיתית היא לא משהו שאפף קלות כשנזכרים במשהו שיצטרכו לעשות, ככה זה תיאור של חרדת ביצוע קלה שמקסימום גורמת לדחיינות.
חרדה אמיתית משתקת, משביתה, גורמת חוסר אונים ובלבול, מערערת, וזה מה שצריך לתאר.
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אולי במקום הכוונה על טהרת הקודש מתאים יותר-
'הכוונה בחרדת קודש' :rolleyes:

בכלופן - יש כאן מודעה אינפורמטיבית ופחות קריאייטיבית, אולי זה הסיפור?
אבל מי אמר שטלפונים אמורים להגיע על הפרסום הראשון?
ובכלל, באיזה עמוד זה היה?
אם זה היה בעמוד 98 בצד ימין וזה חולק במוצ"ש אחר חצות זה לא מה שאמור לגרום לצלצולים,
צריך לראות את המכלול.
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
טלפונים אמורים להגיע אחרי מודעה שלישית.
אחרי מודעה ראשונה יהיה אולי זרזיף של אחד שניים.
אבל אני אומרת ללקוחות שאם הם רוצים לפרסם מודעה אחת, שלא יפרסמו בכלל.
חבל על הכסף.
אלא א"כ זו חודעה על חלוקת יין ברחוב רשב"י ביום שני הקרוב.
או הארד סייל חזק ורצחני.

אבל אם זו מכירה קבועה של משהו, זו חשיפה ראשונית של מיתוג, היא לא תביא לקוחות.
גם אם היא מכירתית מעודנת.
(כלומר: הביאו את הקופון וקבלו הנחה של 10%).
אלא א"כ כתוב: הביאו את הקופון וקבלו בובה (בשקל, אבל את זה לא כתוב) מתנה.
זה יביא מלא לקוחות לחנות.. אם הם יחזרו אחרי הבובה בשקל או יתעצבנו, תלוי לפי המוצרים בחנות. אם זו חנות של הכל בעשר- אוקי.
אבל אם מדובר בחנות ביגוד סטייל לנשים ולנערות ומקבלים בובה בשקל, אני לא בטוחה שיחזרו אחכ לחנות..
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
באופן כללי מודעה טובה שמדברת לקהל היעד בצורה ברורה. שני דברים שלדעתי טעונים שיפור 1 הכותרת לא ברור בפני מי הוא צריך להופיע 2 התמונה של הבחור בעקרון הוא יושב בפוזה שמתחברת לתוכן. אבל הלבוש המרושל והבירה בצד נותנת מעט תחושה של נער רחוב. וזה כמובן גורם להמון אנשים להרגיש שהמודעה לא פונה אליהם
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

אשר לב

סופר, עורך וקופירייטר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לעניות דעתי הבלתי-מלומדת,
המודעה נחמדה, אבל לא מספיק חדה ובועטת.

נקודות שאולי ניתן לשפר ולחדד:
א. לשים תמונה שמשדרת מצוקה קשה של חרדה, ולא מודעה אנמית שיכולה בקלות לשדר גם 'עצבות', 'בדידות', 'קשיים חברתיים', ולשמש בקלות לאלף ואחד נושאים אחרים.
ב. לא להסתפק במילה 'חרדה' כדי לעורר את האסוציאציה, אלא ללכת יותר על כיוון של ה"פועל יוצא" של החרדה. הזעקה הפנימית שפורצת מלבו של החרד. משהו כמו 'הקהל מחכה לשמוע את הדרשה שלי, אבל כולי רועד, מזיע ולא נושם... '
ג. גם העיצוב לדעתי צריך להיות יותר חי ו'בועט'. לטעמי, הצבעים כרגע די ישנוניים.

מקווה שהועלתי...
 

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
חרדה אמיתית היא לא משהו שאפף קלות כשנזכרים במשהו שיצטרכו לעשות, ככה זה תיאור של חרדת ביצוע קלה שמקסימום גורמת לדחיינות.
חרדה אמיתית משתקת, משביתה, גורמת חוסר אונים ובלבול, מערערת, וזה מה שצריך לתאר.
הוא אשר אמרתי
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
תודה רבה לכל העונים לסקר, ולכל הכותבים הודעות.
הלקוח עבר על הכל, וביחד שינינו את הכותרת, וגם נתן ביקש מהמעצבת לתקן את העיצוב.
טוב לי סיוע רגשי.PNG
 

איש גמזו

משתמש מקצוען
טלפונים אמורים להגיע אחרי מודעה שלישית.
אחרי מודעה ראשונה יהיה אולי זרזיף של אחד שניים.
אבל אני אומרת ללקוחות שאם הם רוצים לפרסם מודעה אחת, שלא יפרסמו בכלל.
חבל על הכסף.
אלא א"כ זו חודעה על חלוקת יין ברחוב רשב"י ביום שני הקרוב.
או הארד סייל חזק ורצחני.

אבל אם זו מכירה קבועה של משהו, זו חשיפה ראשונית של מיתוג, היא לא תביא לקוחות.
גם אם היא מכירתית מעודנת.
(כלומר: הביאו את הקופון וקבלו הנחה של 10%).
אלא א"כ כתוב: הביאו את הקופון וקבלו בובה (בשקל, אבל את זה לא כתוב) מתנה.
זה יביא מלא לקוחות לחנות.. אם הם יחזרו אחרי הבובה בשקל או יתעצבנו, תלוי לפי המוצרים בחנות. אם זו חנות של הכל בעשר- אוקי.
אבל אם מדובר בחנות ביגוד סטייל לנשים ולנערות ומקבלים בובה בשקל, אני לא בטוחה שיחזרו אחכ לחנות..
זה ממש לא כלל,
א''א להגיד שבמודעה השלישית יהיה טלפונים ולפני זה כמעט ולא יהיו...
זה פשוט תלוי בהרבה מאוד דברים.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
מעולה.
רק הייתי מורידה את המילה 'שלך' בסוף.
החרדות הם לא שלו.. (כביכול).
מהחרדות.


זה ממש לא כלל,
אם תפרסמו: מחלקים טיטולים בחינם, יהיו פניות כבר מהמודעה הראשונה.
אבל במציאות, מוצרים רגילים, אנשים צריכים להתרגל שהם אמינים, שהם רציניים,
לעכל את הרעיון, ורק לאחר מכן, יש פניות.

אגב, אשמח מאד מאד לקבל דוגמא למודעה של עסק לא מוכר (לא תנובה שכבר קיבלה אמינות, אבל אפשר עסק שכבר קיים איזו שנה וכעת יוצא לפרסום ראשוני), שפעם אחת של פרסום הביאה פניות וטלפונים.
 

איש גמזו

משתמש מקצוען
מעולה.
אם תפרסמו: מחלקים טיטולים בחינם, יהיו פניות כבר מהמודעה הראשונה.
אבל במציאות, מוצרים רגילים, אנשים צריכים להתרגל שהם אמינים, שהם רציניים,
לעכל את הרעיון, ורק לאחר מכן, יש פניות.

אגב, אשמח מאד מאד לקבל דוגמא למודעה של עסק לא מוכר (לא תנובה שכבר קיבלה אמינות, אבל אפשר עסק שכבר קיים איזו שנה וכעת יוצא לפרסום ראשוני), שפעם אחת של פרסום הביאה פניות וטלפונים.

אתם צודקים בנקודה שכתבתם,
ככל שיהיו יותר מודעות, יהיו יותר טלפונים.

עם זאת, לעשות מזה כלל: מודעה ראשונה ושנייה - קצת טלפונים, שלישית - הרבה
זה לא הוגן ונכון
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אתם צודקים בנקודה שכתבתם,
ככל שיהיו יותר מודעות, יהיו יותר טלפונים.

עם זאת, לעשות מזה כלל: מודעה ראשונה ושנייה - קצת טלפונים, שלישית - הרבה
זה לא הוגן ונכון
יותר הוגן להבטיח ללקוח תוצאות מהמודעה הראשונה, כאשר ב90 אחוז מהמקרים זה לא קורה?
תנו לי דוגמא למודעה שהביאה את התוצאות הרצויות כבר בפרסום ראשון.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  37  פעמים

לוח מודעות

למעלה