האם קיים הסבר לתופעה שחברות המזון מייצרות מוצרים שונים כשעל האריזה יש ציון של: "מהדורה מוגבלת"
ואחרי תקופה המוצר נעלם מהמדפים?
איך כדאי לחברה לייצר מוצר, לעצב אריזה וכל הכרוך במוצר חדש ולהוריד אותו מהמדף אחרי תקופה? מה הקטע שבענין?
או מוצרים שפתאום נעלמים מהאופק? למה? מה קרה?
ועוד תופעה מעניינת בענף - כיתוב: "מתכון משופר" (כשבד"כ צפו לטעם חדש וגרוע בהרבה מהטעם הישן, האהוב והמוכר)
כשהמהדרין מוסיפים: כמות מופחתת...
אלו שיקולים גורמים לכל התופעות הנ"ל?
ואחרי תקופה המוצר נעלם מהמדפים?
איך כדאי לחברה לייצר מוצר, לעצב אריזה וכל הכרוך במוצר חדש ולהוריד אותו מהמדף אחרי תקופה? מה הקטע שבענין?
או מוצרים שפתאום נעלמים מהאופק? למה? מה קרה?
ועוד תופעה מעניינת בענף - כיתוב: "מתכון משופר" (כשבד"כ צפו לטעם חדש וגרוע בהרבה מהטעם הישן, האהוב והמוכר)
כשהמהדרין מוסיפים: כמות מופחתת...
אלו שיקולים גורמים לכל התופעות הנ"ל?