מועדפים: נקודת הבידול שלכם

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אשר כותבת submitted a new Article:

מועדפים: נקודת הבידול שלכם

שלב חשוב נוסף בפרסום הוא נושא הבידול. במה העסק שלך מתמחה במיוחד? על מה אתם שמים את הדגש? הבידול צריך לבוא מתוך נקודת ייחודיות שמבדלת אתכם מעסקים אחרים באזורכם ונותנת לכם יתרון בתחום המבודל.

"אנחנו מחזיקים צימר" משתפת סנדרה אלקיים. "כשפרסמתי שאלו אותי מה מיוחד אצלי. מה הייחודיות של הצימר. אמרתי להם שאני טובה בהכל. כמו כל הצימרים באזור. גם לי יש ג'קוזי, הצימר מפנק, יש בו מקרר ועמדת בישול, מיזוג כמובן, צימר מושקע מעץ, נוף של ים ודשא, וגם אני כמו אחרים, דואגת לארוחת בוקר בריאה לטובת הנופשים....

Read more about this article here...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה