הפעם אתחיל מהסוף -
הנה המודעה לפניכם
כבר פורסמה השבוע בעיתון,
וב"ה קיבלה המון משוב, המון.
תהליך עבודה
#1 עיבוד תמונה
צריבת תמונה מדויקת - באופן ידני
לוקח זמן, אבל אין ספק שזה משמעותי.
הצללה עדינה בעזרת מברשות...
#2 שילוב של רקע טרנדי מאחור
אני אוהבת לקבל השראה, אבל לא לאכול אותה עם כפית בפינטרסט
משוטטת הרבה בבלוגים לאומנות / עיצוב הבית וכו'
מיד כשנתקלתי בפוסט המשותף של שתי האלופות @שושי סירקיס ו @מעופפת ברחוב האומן / ספלים עם מסר חם
התאהבתי בצבעוניות העזה של הכתום-ורוד של הרקע בצילומים, ורק חיכיתי להזדמנות מתאימה...
כשהלקוחה ביקשה מודעת פרסום היא שלחה לי את הכרטיס ביקור עם לוגו הקיים שלה
זיהיתי שיש כאן פוטנציאל!
לקחתי את הצבעוניות הקיימת ושדרגתי אותה עם טוויסט טרנדי
ב"ה שגם צבעי העיצוב של הפירות, פטיפורים ושייקים, היו בהשגחה פרטית נפלאה - מתאימים בול!
#3 קופי
בשיחה עם הלקוחה זיקקנו את ערכי העסק
וניתחנו מאפיינים של מגוון לקוחות פוטנציאלים
הכותרת: פתרון - איך לשדרג את האירוע בקלות
מתחת, חלוקה לשלוש:
יש שורה של קטגוריה - לדוג' עיצובי יוקרה
השורה הבאה היא קהל היעד- למי זה מתאים - לדוג' תורמים / מנהלים / מחותנים
והכי חשוב - הדגשה בצבע שונה של התועלת ללקוח - לדו' לכבד עם גילוף ועיצוב מרשים
#4 פינישים:
להוריד מהלוגו הקיים כל מה שמיותר,
ולהדגיש את הטלפון להזמנות
עוד קצת פינישים ועוד קצת ליטושים וחוזר חלילה
הלקוחה מאשרת מיד בהתלהבות, והמודעה נשלחת להדפסה!
ויש גם סיפור פיקנטי:
בשיחה הקבועה שאני עושה עם כל לקוח/ה אחרי פרסום / מיתוג שיוצא לאור
כדי "לממש את הדופק" ולראות איך אנחנו ממשיכים הלאה
היה לי ב"ה סיפוק גדול לשמוע שהמודעה הייתה אפקטיבית ובולטת!
הלקוחה סיפרה בחיוך שאחת מתוך ההזמנות הרבות שהיא קיבלה דרך המודעה
הייתה הזמנה של מגשי פירות מעוצבים לאירוע שיתקיים בע"ה
תחזיקו חזק - - -
באלול תש"פ!
כן, עוד עשרה חודשים
בעלת השמחה התנצלה שמכיוון שחלק מהאולמות כבר תפוסים, היא נכנסה ללחץ...
והזמינה כעת מגשי פירות כדי להיות רגועה כבר מעכשיו שהאירוע יהיה מושלם!
הנה המודעה לפניכם
כבר פורסמה השבוע בעיתון,
וב"ה קיבלה המון משוב, המון.
תהליך עבודה
#1 עיבוד תמונה
צריבת תמונה מדויקת - באופן ידני
לוקח זמן, אבל אין ספק שזה משמעותי.
הצללה עדינה בעזרת מברשות...
#2 שילוב של רקע טרנדי מאחור
אני אוהבת לקבל השראה, אבל לא לאכול אותה עם כפית בפינטרסט
משוטטת הרבה בבלוגים לאומנות / עיצוב הבית וכו'
מיד כשנתקלתי בפוסט המשותף של שתי האלופות @שושי סירקיס ו @מעופפת ברחוב האומן / ספלים עם מסר חם
התאהבתי בצבעוניות העזה של הכתום-ורוד של הרקע בצילומים, ורק חיכיתי להזדמנות מתאימה...
כשהלקוחה ביקשה מודעת פרסום היא שלחה לי את הכרטיס ביקור עם לוגו הקיים שלה
זיהיתי שיש כאן פוטנציאל!
לקחתי את הצבעוניות הקיימת ושדרגתי אותה עם טוויסט טרנדי
ב"ה שגם צבעי העיצוב של הפירות, פטיפורים ושייקים, היו בהשגחה פרטית נפלאה - מתאימים בול!
#3 קופי
בשיחה עם הלקוחה זיקקנו את ערכי העסק
וניתחנו מאפיינים של מגוון לקוחות פוטנציאלים
הכותרת: פתרון - איך לשדרג את האירוע בקלות
מתחת, חלוקה לשלוש:
יש שורה של קטגוריה - לדוג' עיצובי יוקרה
השורה הבאה היא קהל היעד- למי זה מתאים - לדוג' תורמים / מנהלים / מחותנים
והכי חשוב - הדגשה בצבע שונה של התועלת ללקוח - לדו' לכבד עם גילוף ועיצוב מרשים
#4 פינישים:
להוריד מהלוגו הקיים כל מה שמיותר,
ולהדגיש את הטלפון להזמנות
עוד קצת פינישים ועוד קצת ליטושים וחוזר חלילה
הלקוחה מאשרת מיד בהתלהבות, והמודעה נשלחת להדפסה!
ויש גם סיפור פיקנטי:
בשיחה הקבועה שאני עושה עם כל לקוח/ה אחרי פרסום / מיתוג שיוצא לאור
כדי "לממש את הדופק" ולראות איך אנחנו ממשיכים הלאה
היה לי ב"ה סיפוק גדול לשמוע שהמודעה הייתה אפקטיבית ובולטת!
הלקוחה סיפרה בחיוך שאחת מתוך ההזמנות הרבות שהיא קיבלה דרך המודעה
הייתה הזמנה של מגשי פירות מעוצבים לאירוע שיתקיים בע"ה
תחזיקו חזק - - -
באלול תש"פ!
כן, עוד עשרה חודשים
בעלת השמחה התנצלה שמכיוון שחלק מהאולמות כבר תפוסים, היא נכנסה ללחץ...
והזמינה כעת מגשי פירות כדי להיות רגועה כבר מעכשיו שהאירוע יהיה מושלם!