בוקר טוב וגשום לכולכם!
אשמח לחוות דעתכם.
אני מעצבת מודעה לקורס איור של @שירי כהן האלופה
בניגוד לדף הנחיתה שקיים עבור הקורס הזה, שמכיל את כל הפרטים בשפע בלי להתקמצן,
המודעה הזו הולכת להתפרסם בפרינט - מה שאומר שחייבים לבחור רק מה שממש הכרחי.
השתדלתי לעשות זאת - אבל עדיין נדמה לי שיש המון טקסט שמכביד על העין.
מצד שני, קהל היעד ברובו לא יהיה נגיש לדף הנחיתה
וכן חשוב שיקבל את הפרטים ההכרחיים כבר במודעה.
מה דעתכם? זה אכן עמוס?
על מה אפשר לוותר, אם כן?
והארות באופן כללי יתקבלו בשמחה
אשמח לחוות דעתכם.
אני מעצבת מודעה לקורס איור של @שירי כהן האלופה
בניגוד לדף הנחיתה שקיים עבור הקורס הזה, שמכיל את כל הפרטים בשפע בלי להתקמצן,
המודעה הזו הולכת להתפרסם בפרינט - מה שאומר שחייבים לבחור רק מה שממש הכרחי.
השתדלתי לעשות זאת - אבל עדיין נדמה לי שיש המון טקסט שמכביד על העין.
מצד שני, קהל היעד ברובו לא יהיה נגיש לדף הנחיתה
וכן חשוב שיקבל את הפרטים ההכרחיים כבר במודעה.
מה דעתכם? זה אכן עמוס?
על מה אפשר לוותר, אם כן?
והארות באופן כללי יתקבלו בשמחה