כללי מודעה לעיתון - חוו"ד

עט להשקיע

עימוד ועיצוב מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
אנא חוו את דעתכם המקצועית על מודעה זו

1
Artboard 1.png


2
Artboard 1.png


תודה רבה מראש
 
נערך לאחרונה ב:

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
למה לא שמת סימן שאלה?

חוץ מזה: אפשרי לכתוב:
משה כהן
עריכה הגהה ועימוד

ואת המייל.

זה לכרטיס ביקור או מה?
כי זו לא מודעה משכנעת אלא רק מודיעה על השרות שלכם. השאלה איפה אתם שמים את הכרטיס הזה.
אם מביאים אותו לאנשים שכבר מכירים אתכם ורוצים להמליץ, ויהיה להם יותר נח לתת כרטיס עם הפרטים היבשים- זה מעולה.
אם אתם מעוניינים לשכנע שיבחרו דווקא בכם- פשוןט תתחילו לשכנע...
 

עט להשקיע

עימוד ועיצוב מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
זה אמור להיות שמינית בסוג של עלון פרסומות,

@מלפפון , מה צריך לכתוב בשביל שזה יהיה משכנע?
העלתי עוד דוגמא
 

עט להשקיע

עימוד ועיצוב מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
זה אמור להיות שמינית בסוג של עלון פרסומות,

מה צריך לכתוב בשביל שזה יהיה משכנע?
צריך לחשוב מה יגרום לאנשים לקחת הגהה,
למה הם מחפשים הגהה ועריכה, ומה רובץ עליהם שניה לפני שהם פונים.

אולי לכתוב בכותרת משהו כמו:
"ואבהרם זןק בא בימימ".
לא מפסיקים לגלות טעויות?
רוצים ספר מקצועי מעומד היטב ומאיר עיניים לקוראים?
תיקון טעות: פנו למשה כהן.
עריכה הגהה ועימוד.

משהו כזה..
תקנו אותי אם אני טועה:)
 

עט להשקיע

עימוד ועיצוב מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
עכשיו זה יותר טוב?

Artboard 1.png
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אני כן הייתי משאירה את ברמה גבוהה.
למרות שאין הנחתום מעיד, אבל זה מראה שיש הערכה כלפי רמה גבוהה.
המודעה האחרונה מבחינתי מעולה, רק הייתי מורידה את הצור קשר ומשאירה מייל.
וסתם כך, אישית מפריע לי שאין שם שעומד מאחור, גם בשביל מיתוג ושהלקוחות יזכרו.
כי ממודעה אחת אי אפשר לצפות להצפה. צריך קודם שלקוחות יכירו, שיתקלו בשם כמה פעמים, ויגיעו להתקשר מתוך הרגשה שיש פה מישהו אמין ומוכר.
וחבל לבזבז את המודעה בלי לנצל הזדמנות שיכירו את השם.
הרבה םעמים לקוחות קוראים מודעה, ולא צריכים כרגע, אבל השם נשמר להם בירכתי המח.
כשהם נפגשים בשם פעם שניה- הם מרגישים כבר שנתקלו בו ומדובר במישהו מוכר להם.
וכשיצטרכו -הם ידעו איפה לחפש, או לנסות לאתר את 'משה כהן' לבקש ממנו הצעת מחיר ודוגמאות.

אז שוב, זה לא קריטי, אבל מלכתחילה כדאי לשים שם, או לפחות לכתוב את המותג: עט להשקיע: מייל-
ואז אנשים יזכרו את המותג.
 

עט להשקיע

עימוד ועיצוב מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
Artboard 1.png

בלי נדר, פעם אחרונה...
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה