דרוש מידע מה עושים עם החום המזעזע בסוכה?

יצחק יוסף

משתמש פעיל
אנחנו שמנו על הדפנות מבחוץ לוחות קלקר לבידוד זה עדיין לא פתר את הבעיה אבל מאד מקל
 

manu

משתמש פעיל
אפשר למשוך שרשור ממזגן ביתי עד לסוכה החיבור למזגן נעשה באמצעות דמוי אדנית שמצמדים לפתח יציאת האויר במזגן
וזה עוזר גם בשביל סוכה הנמצאת ממש בשמש?
שרשור של כמה מטר מקסימום יקרר?

(נכון סוכות בעוד כמה חודשים...)
 

-LIGA

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
פשש.. זריזין מקדימין...
 

קפה קפה

משתמש מקצוען
חשבתי על כזה דבר. מה אומרים?
mcnn-niid-4-litr-kvll-wlt-75w-btknvlvgiit-luxor-67482-multi-air-cooler.png
 

יוסיK

משתמש פעיל
אם הסוכה במרפסת ויש אפשרות להתקין מזגן זה פנטסטי אבל לפני הכל צריך לבודד את הסוכה מחום, זה הפער הכי משמעותי בין הבית לסוכה וצריך לבודד גם מלמעלה בסכך וגם מהדפנות גם כדי שלא יכנס חום וגם אם יש לנו מזגן כדי שהקור לא יברח.
מאוד עוזר לשים 2 או 3 שכבות של סכך, כשהשמש קופחת זה נותן הפרש של כמה מעלות טובות, מועיל גם להגביה את הדפנות מעל גובה הסכך, כמה? תלוי בגודל הסוכה אצלי הרוחב 2.5 מטר והגבהתי מכיוון מזרח ב 60 ס"מ.
לגבי הדפנות, אפשר לקנות דיקט נוסף ולהדק אותו מהצד השני של הדופן אחרי ששמנו שכבת בידוד בפנים - צמר סלעים/קלקר. עוזר מאוד בפרט לשעות בהם יש שמש ישירה על הדפנות.
אפשר גם לעשות דפנות מפנלית, זה חומר זול יחסית ולא פחות עמיד מדפנות עץ ומגיע מבודד, רק שהוא פחות זמין לקניה, אין אותו בכל פינת רחוב בערב החג ולא במשנת יוסף, רק באזורי תעשיה ולא בכולם.
אחרי כל זה, מזגן ויש לנו "תשבו כעין תדורו"
אגב, מי שמתכנן הוספת מרפסת, או יציקה בחצר, כדאי לחשוב מראש באיזה צד למקם אותה [אם יש אפשרות בחירה] כדי שלא תהיה לוש מש בשעות שזה פחות רצוי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה