מה עושה המודעה הזו ? מושך לקוחות

nati480

צוות הנהלה
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
אני עשיתי את החשבון עם מידת הנעליים עם מחשבון, ולא יצא לי תוצאה נכונה.
תכוון את המחשבון שלך.. לי יצא נכון בהחלט.

וכמו שנאמר פה, בעולם שבו אנשים נותנים 3-4 שניות לכל מודעה, כל מספר שניות נוספות של הצרכן מול הלוגו שלך שווים הרבה.
האמת שזה יעבוד הכי טוב לעסקים שיש להם קו עיצובי קבוע כך שהצבעים לבד יספיקו לצרכן לזכור את העסק ולא משנה מה הוא פרסם, להם כל שניה של עיסוק מול המודעה היא קריטית ומשנה בהחלט.
 

269

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
אין לכם מושג כמה אנשים משועעמים יושבים ובוקר בוקר מעלים את העיתון ומנסים למרוח את המודעות בעיניים
אני חושבת שהרעיון של לגרום לצופה להסתכל לנסות, להנות, להעביר הלאה.
עושה מה שנקרא שימור לקוחות, אנשים זוכרים, רואים, אולי יגזרו בשביל לשמור וכוכ
 

269

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
אבל... הייתי מוסיפה משפט, לדוג' בהקצנה
הנעלים שגדלות איתך...
 

מאירוב

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
זה עובד פשוט.
מידת הנעליים
X5
X20
(זה כמו מידת הנעליים X100)
וזה מביא את מידת הנעליים ל2 ספרות הראשונות של המאות.

בד בבד:
50X20 = 1000
+ 1018
{זה תכל'ס פשוט להוסיף 2018}
ולהחסיר את שנת הלידה
(וזה מביא את הגיל שלכם בשתי ספרות אחרונות..)
חסרון: לא עובד החל מגיל 100..
 

ספציפי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עכשיו בואו נחשוב יותר למייעשה , אם הייתי מוכר נעליים איזו פרסום הייתם מציעים לי? (מבין 2 אלו) תפציצו בתגובות!!!
%E2%80%8F%E2%80%8F%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%93%D7%94-png.374904
2018-07-25.jpg
 

יוסי גולדשטיין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
זה נראה פרסום 'מבריק' לפרסומאים!!!
בעולם הרחב זה נראה מאוד פשוט. בלי צבעים שמשדרים את המותג
ונבלע בין כל הררי הפרסומות...
ת'אמת זה כבר נראה אותו מעצב עיצב את שני המודעות (שימו לב לרקע...).
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
2 המודעות לא היו עוברים אצל יאיר וייס,
מה הבידול ?
מה המסר ?
סתם לספר לנו שיש לך חנות נעליים, במכתב הארוך יש כמה יתרונות אבל מי שם לב אליהם בכזה מכתב ארוך.
ולעשות מודעה שלימה רק בשביל שיזכרו אותך, ולא שיזכרו אותך לטובה, מה עשית ?
 

הגיג

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
הבקשה לעזרה בפרסום נראית לי נוראית. תמיד. למרות שלאחרונה היו כמה כאלה. זה כאילו לקחת את המקצוע ולשחוט אותו.
לגבי המודעה עם החידה - כמו שאמרו, לא ככה. אם זה מצליח לסייע במיתוג נהדר. אבל בצורה הזאת... תקוע. כדאי ללכת על הכיוון שהציעה @שרמט וכמובן לשפץ עד מאוד את העיצוב (קשה לעקוב אחרי החידה בפיזור הזה של האותיות לדוגמה)
 

SDR

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
היי
עכשיו בדקתי את כל התגובות
וראיתי את כל התגובות ומאוד יפה כל המסקנות
---
עכשיו לסיפור האמיתי
לפני שנה וחצי בערך בתחילת דרכי עבדתי במיין שיך כשירות לקוחות באחת הסניפים
כמו כל מעצב ובפרט בתחילת הדרך עצבתי כל דבר שפגע בדרכי כדאי לעשות שיעורי בית וכדו'
החידה הגיע אלי דרך המיילים אז במקום להעביר את זה הלאה רק כיתוב אז עצבתי את זה באופן יפה וכמובן שהכנסתי ושילבתי את מיין שיך מקום שבה עבדתי
---
לא פרסום כן נעליים :p:p
 

אסתררר

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
היי
עכשיו בדקתי את כל התגובות
וראיתי את כל התגובות ומאוד יפה כל המסקנות
---
עכשיו לסיפור האמיתי
לפני שנה וחצי בערך בתחילת דרכי עבדתי במיין שיך כשירות לקוחות באחת הסניפים
כמו כל מעצב ובפרט בתחילת הדרך עצבתי כל דבר שפגע בדרכי כדאי לעשות שיעורי בית וכדו'
החידה הגיע אלי דרך המיילים אז במקום להעביר את זה הלאה רק כיתוב אז עצבתי את זה באופן יפה וכמובן שהכנסתי ושילבתי את מיין שיך מקום שבה עבדתי
---
לא פרסום כן נעליים :p:p
נחמד לסגור מעגל אחרי שנה++
 
  • תודה
Reactions: SDR

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה