זהו שלא ממש,
כי כנראה גם אתם לא מפסיקים לפהק נוכח הפרסום המגזרי
שמעייף לא רק קוראים בעיתונים על אלא גם את הדגים העטופים בהם.
רפרוף קל בתכולת תיבת הדואר מעלה תחושה
שהקריאייטיב והיצירתיות שמלווים את הפרסומות נמצאים תדיר בתנועה מעגלית.
כמעט כולם משתמשים באותו מטבע לשון וממחזרים רעיונות שוב ושוב
'גשם של מבצעים', 'מחממים לכם את החורף', 'מגשימה לך חלום', 'כשסלט ופיתה נפגשים' וכו' וכו'.
מה שמעניין הוא, שדווקא בעולם הגדול שכולם מדברים על חידוש והתפתחות,
הם תולים זאת בנסיבות של הראש היהודי (אידישע קאפ)
ולפתע בכל הקשור לפרסום, הראש כאילו נטמן בחול,
או במילים של פרסומאיים מקוריים.
'כשהפרסום והראש היהודי לא נפגשים'
כבר שנו רבותינו בלשונם הזהב "יצירה היא אחוז אחד השארה ותשעים ותשע אחוז זעה"
(שם שם)- גם אתם רוצים לתפוס את אחוז החסימה החמקמק הזה
מהיום הוא אצלכם במייל
לקרוא עד הסוף לחצו כאן