מה התוכנה הכי לתלת מימד?

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
מה התוכנה הכי?, אין תשובה לזה כל אחד והנוחות שלו...
לגבי הD3 מקס, היא מעל ומעבר למה שתוכלי ותרצי לעשות
 

yishay1

משתמש רשום
סאונד והפקות אולפן
כנ"ל
השלישיה הפותחת 3ds, maya, xsi
 

אדריכליסט

משתמש חדש
3d max ,maya אלו תוכנות מצויינות אבל יותר מתאימות לאנימציה תלת מימדית וללמוד תוכנות אלו באופן מקיף!!! תגידי שלום לשנה שנתיים מהחיים שלך לפחות.
תוכנה המקצועית ביותר לתלת מימד מכאני מדוייק היא סולידוורקס
אבל היא יקרה במיוחד וגם אותה לוקח המון זמן ללמוד יש תוכנה בשם טורבוקאד היא ידידודית נוחה וקל ללמוד אותה והיא מפיקה תלת מימד ברמה מדוייקת
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
אני שמעתי שבחים על הודיני, שהיא נחשבת הטופ שבטופ אבל אישית אין לי מושג.
 

Yahalom3D

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
שכחתם את סקצ'אפ ומודו ובלנדר וקריטאה, וסינמה פור די, ולייט ווב, כותבים 3D בגוגל ומוצאים. כולן טובות ,השאלה למה. בתלת מימד אפשר לעשות הכל (חוץ מלשמוע מוזיקה ולעבד תמלילים), השאלה מה אתה צריך לעשות.
 

BIG-TIMI

משתמש צעיר
אני אישית התחלתי ללמוד לא מזמן 3d max ובהחלט זה תוכנה מדהימה נוחה בתכלס רוב מי שמתעסק בתלת מימד משתמש בתוכנה הזאת,או במאיה אבל עם מאיה עדיין לא התעסקתי(לא נשמע ממש טוב)
מה שכן ל 3d max יש הכי הרבה מדריכים ברשת ככה שבהחלט הכי כדאי זה ללמוד אותה, ולמי שכתב מעלי שצריך לבזבז שנתיים ללימוד, זה ממש לא נכון ניתן ללמוד אותה ולהגיע לרמה מקצועית תוך זמן קצר כמובן שצריך סבלנות לעבוד עם זה
 

אדריכלית

משתמש רשום
3D MAX הכי עם אפשרויות

יש לציין שתלוי למה, ומה היקף העבודה- 3DMAX אכן לדעתי תוכנה מעולה אך מקצועית מאוד, סקטשאפ לכל אלו שהציעו היא לדעתי סתם תוכנה חובבנית, אבל לגמרי. אם היקף העבודה כולל את השרטוטים (פלנים,חזיתות וכו') הן מכניקה והן אדריכלות, אף היית יאומרת הנדסה- קונסטרוקציה ואפילו עיצוב פנים לדעתי אין כמו רויט (REVIT ברויט מתכננים ואז ממדלים, שוב תלוי למה, מה היקף הדרישות מהמזמין.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה