מה הם יודעים עלי??

עבדקן 2

משתמש חדש
חשבון הבנק שלי הפך למוגבל עקב חזרה של צ'קים.
שאלתי ובקשתי (ואשמח לתשובות מידיעה / מניסיון), האם אוכל לפתוח חשבון בבנק אחר? האם כדאי לספר לבנק האחר שאני מוגבל בבנק 'שלי'? או שהם ידעו את זה בכל מקרה?
תודה
 

מבינה עניין

משתמש מקצוען
יתכן ולא תמצא את עצמך ברשימת חשבונות מוגבלים אבל הבנק ידע על כך,
עד היום זה היה מאד פשוט לפתוח חשבונות בכמה בנקים אך מכיון שמה 12.4.19 נכנס חוק חדש ומצב חשבונך והאשראי גלו ילכל הבנקים והגיוני שכל בנק שתבוא לפתוח בו חשבון יבדוק ויראה את הנתונים הנ"ל.
מצד שני אתה לא מוגבל חמור אלא מוגבל רגיל וברגע שבבנק רואים את כל הנתונים מול העיניים ורואים כמה שיקים בדיוק חזרו לא מחייב שלא ירצו לפתוח חשבון
 

מבינה עניין

משתמש מקצוען
כן
ועד היום כולם יכלו להסתכל על ה bdi
ומ 12.4.19 הם שינו את ה bdi והדו"ח המפורט נגלה רק לעיני הבנקים וחברות האשראי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה