יש לך טעות בסיסית ביותר...
אני מחלקת ועוד איך, ומשקיעה רבות בתפוצת מגזין איכותית ומשתלמת למפרסמים.
את המגזין מקבלות אמהות כשי בבת החולים וההחלמה, במרכזי הכנה ללידה, בכינוסים יוקרתיים ועוד.
זה מלבד ההפצה בחנויות ולמנויות, שממלאת פונקציה צרה מאד בבסיס הכלכלי של המגזין.
ובכלל, כל ההתייחסות למדדים כלכליים, מזכירה את האשכול בו הגרפיקאית מקנאה בעושרן של הצלמות וכן הלאה, כל אחד בטוח שהעסק של השני עושה מליונים, כי הוא שילם לו כך וכך, ולפי החשבון הוא אמור להרוויח כך וכך וכו' - בלי כל קשר למציאות.
הטעות השניה - שחוזרת כאן שוב ושוב, זו הייתה הפניה לצלמות (ועדיין - לכל ה"נלחמות" על זכותן - יש רבות וטובות המבינות בערך הפעילות ושותפות לה). לא ביקשתי סט צילומים, בס"ה, הכוונה היתה לבסיס הקיים במאגר, ממנו אתן מעלות כאן שוב ושוב תמונות, ויכולות לזכות דרכו לחשיפה לקהל יעד מדויק ומושקע, שלא מסתובב בקהילת הצלמים.
בשורה התחתונה, יש מגזין מושקע ואיכותי, המופץ בפעילות מאומצת ורבת ערך, שמאפשר לבעלות מקצוע נבחרות, לנצל את הבמה, תוך שיתוף פעולה המועיל לשתי הצדדים.
מי שמכירה במשמעות השיווקית של גישה זו - תהנה בלי מאמץ מחשיפה השווה הרבה כסף (פרסום רבע עמוד במגזין, שווה 2,000 ש"ח, ובחבילה פרסומית, לא פחות מ1,500. כך שקרדיט מודגש וכפול, שווה בוודאי את הערך של ההשקעה הנדרשת מהצלמת).
ומי שלא - שתנסה להמשיך ולחשב את המיליונים שכולם עושים (חוץ ממנה), ולקרוא "ניצול", לפעילות הוגנת ומקובלת עד מאד, שמביאה את התשתית המקצועית של כל צד, לקידום הצד השני ותשלם על פרסום בדרך הרגילה והמזומנית, כמו שאמרה כאן אחת: שירות=כסף.