מה דעתכם?

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
ואני מכירה גם צד שלישי בפורום העצבני הזה- קהל דומם של צלמות או כמעט צלמות סטודנטיות או מתחילות- שכן שמחות לכאלו שיתופי פעולה- וכן נותנות הצעות מחיר "מגוחכות", צלמות שכבר התחילו לעבוד אבל לא מעלות לפה תמונות מחשש לסקילה או התעלמות.
נראה לי שהטעות היחידה של אמא פלוס זה בפניה ל"צלמות על" ששכחו כבר מזמן איך מרגישים בתחילת הדרך וכמה קשה להכנס לשוק כה רותח.
 

RacheliM

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י צילומנציה;1806647:
ואני מכירה גם צד שלישי בפורום העצבני הזה- קהל דומם של צלמות או כמעט צלמות סטודנטיות או מתחילות- שכן שמחות לכאלו שיתופי פעולה- וכן נותנות הצעות מחיר "מגוחכות", צלמות שכבר התחילו לעבוד אבל לא מעלות לפה תמונות מחשש לסקילה או התעלמות.
נראה לי שהטעות היחידה של אמא פלוס זה בפניה ל"צלמות על" ששכחו כבר מזמן איך מרגישים בתחילת הדרך וכמה קשה להכנס לשוק כה רותח.

איזה קטע,
גם אני מכירה אותן.
ומשכנעת על בסיס קבוע כן להעלות תמונות כי רק זו הדרך להתקדם.גם אם יחטפו מטח של אבנים .
ואם מישהי מהן תבוא ותשאל אותי האם להסכים לכזו עסקה - אגיד לה שלא.
זו לא הדרך ולא הצורה להתקדם. זו לא שיטת שיווק לאף אחת.
זו נטו דרך לנצל עסק קטן וחסר בטחון.
 

חיננית :)

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י אמא פלוס;1806401:
יש לך טעות בסיסית ביותר...
אני מחלקת ועוד איך, ומשקיעה רבות בתפוצת מגזין איכותית ומשתלמת למפרסמים.
את המגזין מקבלות אמהות כשי בבת החולים וההחלמה, במרכזי הכנה ללידה, בכינוסים יוקרתיים ועוד.
זה מלבד ההפצה בחנויות ולמנויות, שממלאת פונקציה צרה מאד בבסיס הכלכלי של המגזין.
ובכלל, כל ההתייחסות למדדים כלכליים, מזכירה את האשכול בו הגרפיקאית מקנאה בעושרן של הצלמות וכן הלאה, כל אחד בטוח שהעסק של השני עושה מליונים, כי הוא שילם לו כך וכך, ולפי החשבון הוא אמור להרוויח כך וכך וכו' - בלי כל קשר למציאות.

הטעות השניה - שחוזרת כאן שוב ושוב, זו הייתה הפניה לצלמות (ועדיין - לכל ה"נלחמות" על זכותן - יש רבות וטובות המבינות בערך הפעילות ושותפות לה). לא ביקשתי סט צילומים, בס"ה, הכוונה היתה לבסיס הקיים במאגר, ממנו אתן מעלות כאן שוב ושוב תמונות, ויכולות לזכות דרכו לחשיפה לקהל יעד מדויק ומושקע, שלא מסתובב בקהילת הצלמים.

בשורה התחתונה, יש מגזין מושקע ואיכותי, המופץ בפעילות מאומצת ורבת ערך, שמאפשר לבעלות מקצוע נבחרות, לנצל את הבמה, תוך שיתוף פעולה המועיל לשתי הצדדים.
מי שמכירה במשמעות השיווקית של גישה זו - תהנה בלי מאמץ מחשיפה השווה הרבה כסף (פרסום רבע עמוד במגזין, שווה 2,000 ש"ח, ובחבילה פרסומית, לא פחות מ1,500. כך שקרדיט מודגש וכפול, שווה בוודאי את הערך של ההשקעה הנדרשת מהצלמת).
ומי שלא - שתנסה להמשיך ולחשב את המיליונים שכולם עושים (חוץ ממנה), ולקרוא "ניצול", לפעילות הוגנת ומקובלת עד מאד, שמביאה את התשתית המקצועית של כל צד, לקידום הצד השני ותשלם על פרסום בדרך הרגילה והמזומנית, כמו שאמרה כאן אחת: שירות=כסף.

שיטת השיווק שלך- לחלק בחינם את המגזין ליולדות. בבית החלמה ועוד....---שיטה מצויינת כפרסום ומיתוג לעצמכם,
דרך להתחלה מצויינת!!!
אך האם את מחלקת שטחי פרסום חינם ללקוחותייך?.
לדוג' האם תוכלי להציע לי להעמיד בחנותך למכירה קטלוגים ובתמורה לכך תקבלי פרסום של עמוד בעיתון?
האם תסכימי לתת מוצר שלך ללא תשלום, תמורת מקום במדף העיתונים בחנות?
לדוג' - חנות לבגדי תינוקות מפרסמים אצלך בעיתון. האם הם לא משלמים על הפרסום בתמורה לכך שהם מעמידים את הגליונות למכירה אצלהם במחלקת תינוקות?


את הכסף שלך - את הרי מרויחה מהפרסומות.
כנ"ל.
 

imagine

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני דווקא, כאמא, בהחלט טרחתי לבדוק את שם הצלמת בכל גליונות "אמא פלוס" שקראתי. נקודה.
ואני בהחלט אלך להסתכל בתמונות לפני החלאקה של הבן שלי בעז"ה ואבדוק מי מהן מצאה חן בעיני. עוד נקודה.
ואם לא הייתי מכירה את הצלמות דרך פרוג זו היתה יתכן שזו היתה החשיפה הראשונה שלהן אלי, ואולי גם היחידה. נקודה שלישית.

וזה מבלי להתייחס לשאלת ניצול או לא.
אלא הארה מנקודת מבטה של אמא.

בהצלחה!
 

יונה יונה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אימא פלוס,
מה שאת לא מבינה זה שאת לא הזדמנות לפרסום אלא את לקוח פוטנציאלי.

כאשר מגיע אלי לקוח שמעונין בבארטר אני אחשב את הברטר לפי המחירון שלי.
כלומר, מישהי מעונינת ממני בעבודה בשווי 2000 ש"ח שתיתן לי בתמורה משהו ששוה 2000 ש"ח.

קרדיט לא שוה גם לא 20 ש"ח, הוא אמור להיות שם תמיד.
והוא מעלה לעיתון עצמו את הרמה שלו עצמו ומשרת אותו בכך שרואים עם איזה בעלי מיקצוע איכותיים הוא עובד.
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
דו שיח חרשים, כמו תמיד.
 

RacheliM

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י 3012;1806683:
אני דווקא, כאמא, בהחלט טרחתי לבדוק את שם הצלמת בכל גליונות "אמא פלוס" שקראתי. נקודה.
ואני בהחלט אלך להסתכל בתמונות לפני החלאקה של הבן שלי בעז"ה ואבדוק מי מהן מצאה חן בעיני. עוד נקודה.
ואם לא הייתי מכירה את הצלמות דרך פרוג זו היתה יתכן שזו היתה החשיפה הראשונה שלהן אלי, ואולי גם היחידה. נקודה שלישית.

וזה מבלי להתייחס לשאלת ניצול או לא.
אלא הארה מנקודת מבטה של אמא.

בהצלחה!

פה
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צלמות מתחילות לא סופגות אבנים ואפילו לא התעלמות אם:
הם באות בתחושה של יודעות את מקומן לחיוב ולשלילה ולא בטוחות שהן כבר תותחיות על.
מצד שני בטוחות בעצמן וביכולות שלהן, בכשורים הטבעיים וביכולת ללמוד ולהתקדם.
ממילא הן לא מפרשות בקורת כאבנים וכשהן לוקחות בקורת בצורה הנכונה אז לא מתקיפים אותן, כי מי שמפרשת בקורת כאבנים היא מרגישה נתקפת וממילא מתקיפה בחזרה ומה שהיא מקבלת אז זה באמת אבנים.
כמו"כ אם הן מתייחסות לעיקר ולא לתפל (כותרת: מותק לאכול אותה שרק מזמינה להחמיא על הילדה המטריפה המהממת ולא קשור לצילום כלל)
 

אסתי H

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
טוב...צלמת על אני לא, אבל אם מישהו רוצה תמונות מהממות של תינוק לא ניו בורן לעיתון אני מוכנה.:)
 

esti gefner

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י יונה יונה;1806708:
אימא פלוס,
מה שאת לא מבינה זה שאת לא הזדמנות לפרסום אלא את לקוח פוטנציאלי.

כאשר מגיע אלי לקוח שמעונין בבארטר אני אחשב את הברטר לפי המחירון שלי.
כלומר, מישהי מעונינת ממני בעבודה בשווי 2000 ש"ח שתיתן לי בתמורה משהו ששוה 2000 ש"ח.

קרדיט לא שוה גם לא 20 ש"ח, הוא אמור להיות שם תמיד.
והוא מעלה לעיתון עצמו את הרמה שלו עצמו ומשרת אותו בכך שרואים עם איזה בעלי מיקצוע איכותיים הוא עובד.


שונאת להכנס לויכוחים מיותרים(וגם ללא מיותרים)
אבל יונה יונה את צודקת בכל מה שאמרת ואני מוסיפה שהייה מאוד נכון לתת לצלמת בתמורה שטח פרסום במידה והיא מעונינת בכלל בברטר..

רק שלטענת אמא + התמונה שהצלמת צילמה או שלפה מהמאגר בתוספת קרדיט לא בתור מודעה אלה בתור קרדיט זה -WIN WIN..

ולמניעת אי הבנות והתווכחויות הנני מסבירה את שתי הצדדים:
מגזין אמא + מגזין מושקע מאוד!
היא מבינה בעסק שלה ויודעת לעריך כל רבע עמ' במגזין..

צלמת-לא משנה באיזה תמונה -גם תמונה ישנה ממאגר.. כן! היא התאמצה עליה
והיא יודעת לעריך כל תמונה..ולתמחר ולבקש עליה בהתאם.

אז כמו כל מי שאיננה צלמת ולא צילמה ערכה עיבדה זרעה וקצרה את מה שרקדה בשדות
חושבת שמה זה תמונה ? -'קליק במצלמה'

ככה צלמת חושבת מה הבעיה ברבע עמ'?
ג"כ היא מוציאה את העיתון!!

אז לכן בדיוק יש שתי אפשרויות האחת תשלום מלא-עבור כל תמונה למגזין וכן תשלום מלא עבור שטח פרסומי או ---

תמונות בשווי פרסום..

מקווה שהובנתי ולא חפרתי מידי..
בהצלחה לכולם בכל אשר תעשו ואי"ה-גם תצילחו!
 

זלפה

משתמש רשום
נקודת זכות על אמא פלוס-

היא רואה את הצלמות מעלות לכאן בחינם חדשות לבקרים תמונות מדהימות בעיקר לצורך פרסום.
לכן חשבה לעצמה, למה שלא "תעלינה" גם לעיתון שלה בחינם?

אני רק מקווה שהיא לא תעתיק את השיטה גם לגרפיקה...
(עיצוב גרפי תמורת קרדיט)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה