נכתב ע"י אמא פלוס;1805893:תודה למי שהפנתה את תשומת ליבי לאשכול הכי חם בפרוג...
אני מעריכה מאד את כל התגובות, ומגבה את כל "המתמסכנות" למינהן.
כמי שפועלת רבות בתחומי השיווק ומקדמת הרבה מאד לקוחות בייעוץ אסטרטגי, הרבה מעבר למגזין, אני אמונה על המושג הכי רווח כיום בעולם השיווקי "WIN-WIN".
כל יועץ עיסקי מתחיל, יספר לכם על נפלאות שיתופי הפעולה והמשמעות האסטרטגית שלכן בעבודה נכונה איתם.
תוכלו להוסיף לאשכול זה עוד תריסר עמודי תגובות מכל הסוגים והמינים, אך את האמת השיווקית הפשוטה לא תוכלו לשנות:
בתהליך של שיתוף פעולה שלא דורש מכן מאומה, מלבד תמונה שכבר קיימת במערכת (וצלמות גדולות מאד מהפורום - שאולי נמנעו להגיב בבמה קנטרנית זו, נענו לפניה זו בשמחה), את נחשפת לפחות ל - 15,000 אמהות, שהן קהל היעד שלך (לתינוקות ולילדים בגילאים השונים). חשיפה כזו, עולה בערכה הכלכלי לאין ערוך מאשר כל פעילות אחרת.
קל מאד לאמץ "ראש קטן" שמסתכל על הכל דרך החור שבגרוש, אך בעלי הראש הגדול, יודעים להעריך את ההזדמנויות האמיתיות שנקרות לפניהם.
ובלי קשר לכל הנושא הפרטי, יש הערה כללית חשובה מאד: צמצום חשיבתי והתנהגותי, עומד לרועץ בחיים הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. אנשים שרגילים לפרגן, להועיל, לצאת מהריבוע האישי ולהשפיע בלי למדוד אחד על אחד, הם אלו שמגיעים רחוק.
(הפורומים כאן יכולים ללמד אותנו רבות בעניין, עיין ערך "אפרסמון").
התגובה הזו לא מכבדת את המגזין שלך.