מה דעתכם?

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
נכתב ע"י אמא פלוס;1805893:
תודה למי שהפנתה את תשומת ליבי לאשכול הכי חם בפרוג...

אני מעריכה מאד את כל התגובות, ומגבה את כל "המתמסכנות" למינהן.
כמי שפועלת רבות בתחומי השיווק ומקדמת הרבה מאד לקוחות בייעוץ אסטרטגי, הרבה מעבר למגזין, אני אמונה על המושג הכי רווח כיום בעולם השיווקי "WIN-WIN".
כל יועץ עיסקי מתחיל, יספר לכם על נפלאות שיתופי הפעולה והמשמעות האסטרטגית שלכן בעבודה נכונה איתם.
תוכלו להוסיף לאשכול זה עוד תריסר עמודי תגובות מכל הסוגים והמינים, אך את האמת השיווקית הפשוטה לא תוכלו לשנות:
בתהליך של שיתוף פעולה שלא דורש מכן מאומה, מלבד תמונה שכבר קיימת במערכת (וצלמות גדולות מאד מהפורום - שאולי נמנעו להגיב בבמה קנטרנית זו, נענו לפניה זו בשמחה), את נחשפת לפחות ל - 15,000 אמהות, שהן קהל היעד שלך (לתינוקות ולילדים בגילאים השונים). חשיפה כזו, עולה בערכה הכלכלי לאין ערוך מאשר כל פעילות אחרת.
קל מאד לאמץ "ראש קטן" שמסתכל על הכל דרך החור שבגרוש, אך בעלי הראש הגדול, יודעים להעריך את ההזדמנויות האמיתיות שנקרות לפניהם.
ובלי קשר לכל הנושא הפרטי, יש הערה כללית חשובה מאד: צמצום חשיבתי והתנהגותי, עומד לרועץ בחיים הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. אנשים שרגילים לפרגן, להועיל, לצאת מהריבוע האישי ולהשפיע בלי למדוד אחד על אחד, הם אלו שמגיעים רחוק.
(הפורומים כאן יכולים ללמד אותנו רבות בעניין, עיין ערך "אפרסמון").

התגובה הזו לא מכבדת את המגזין שלך.
 

C H A N Y

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
וזה מתוך החוק:

לצד הזכות החומרית של בעלי הזכויות ביצירה, קיימת להם זכות אישית הנקראת זכות מוסרית הנובעת מהקשר המיוחד בין היוצר ליצירתו. שמה מטעה מעט, שכן אף על פי שהיא מכונה "מוסרית" מדובר בזכות משפטית לכל דבר ועניין. הזכות המוסרית כוללת שתי זכויות: אזכור שם ושלמות היצירה.

גם קודם לחקיקת החוק נקבע כי יש לאזכר את מקור החומר: "מחבר זכאי ששמו ייקרא על יצירתו בהיקף ובמידה המקובלים" (סעיף א(1) לפקודת זכות יוצרים, 1924), וכיום - בפרק ז' לחוק משנת 2007 הוגדרה הזכות המוסרית של היוצר:

45. (א) ליוצר של יצירה אמנותית, יצירה דרמטית, יצירה מוזיקלית או יצירה ספרותית, למעט תוכנת מחשב, שיש בה זכות יוצרים, תהיה ביחס ליצירתו זכות מוסרית, למשך תקופת זכות היוצרים באותה יצירה.
(ב) הזכות המוסרית היא אישית ואינה ניתנת להעברה, והיא תעמוד ליוצר אף אם אין לו ביצירה זכות יוצרים או אם העביר את זכות היוצרים ביצירה, כולה או חלקה, לאחר.
46. זכות מוסרית ביחס ליצירה היא זכות היוצר –
(1) כי שמו ייקרא על יצירתו בהיקף ובמידה הראויים בנסיבות העניין;
(2) כי לא יוטל פגם ביצירתו ולא ייעשה בה סילוף או שינוי צורה אחר, וכן כי לא תיעשה פעולה פוגענית ביחס לאותה יצירה, והכל אם יש באילו מהם כדי לפגוע בכבודו או בשמו של היוצר.
הזכות המוסרית קיימת לגבי מרבית סוגי היצירות, אך קיימת קביעה מפורשת כי אין זכות מוסרית כלל ביצירות מסוג "תוכנת מחשב", ומההשמטה של "תקליט" עולה שגם אין זכות מוסרית בהקלטות (סעיף 45 (א), יחד עם סעיף 4 שמפרט מהן היצירות המוגנות).
 

חיננית :)

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
הרעיון הוא עקרוני וברור:
גם את כעוסקת בעיתון "גדול ועל - לא מחלקת חינם את המגזין שלך!
למה???????????
העבודה שלך שווה הרבה מאד כסף!!!!
ההוצאות הם אין סופיות.... ‏{אלא אם כן. אתן עושות את הדרך הזו בכל מישורי ומדורי המגזין}
גם העבודה שלי = אם שווה לכם לקחת אותי (או כל צלמת אחרת) תשלמו לה!
ואפשר להבין לבד שצלמת היא לא "שאטרסטוק" - שיש לה לכל נושא שבא לך - והיא צריכה להקדיש לזה זמן צילום.
העבודה שלה שווה את זה בדיוק כמו מנוי החדש שקיבלת החודש.
הרבה הצלחות.
 

C H A N Y

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י אמא פלוס;1805893:
(וצלמות גדולות מאד מהפורום - שאולי נמנעו להגיב בבמה קנטרנית זו, נענו לפניה זו בשמחה),
.

לצלמות​ ​המתחילות ​ והוותיק​ות​, שעדיין חושב​ות​ שהקרדיט ​יעיל.
​כמה מילים: הקרדיט חייב לבוא על כל תמונה שלנו שמפורסמת. זה החוק. זה הכלל. זו לא טובה שמישהו עושה לכן. אבל אם אתן חושבות שמישהו מחפש את קרדיט הצלם, יש לכם טעות,אמא ש​לה​ ואולי אחות​ה​ יהיו גאות ב​ה​, את שאר העולם זה לא מעניין.
זו העבודה שלנו ואנחנו אמורים למכור אותה או לתת אותה במתנה, אבל לא לעבוד תמורת טפיחה על השכם. גם לא כשהטפיחה היא קרדיט ו/או "חשיפה". מעבר לעובדה שהלקוחות שלנו מנסים להוזיל אותנו השכם והערב, הרי שכל ​מתחילה ​שר​צה​ אחרי הקרדיט גור​מת ​ לנו ול​ה​ נזק עצום ומעודד​ת​ את אלה שמעדיפים לא לשלם.
אז אנא ​ממכן​ קח​ו ​את עצמכ​ן​ בידיים, ועם שאריות הכבוד העצמי שלכן, תלמדו לומר "לא". כל מה שמבטיחים לכן זה מובן מאליו כך או כך: גם הקרדיט וגם הזכויות הבלעדיות. אבל העבודה שלכן מצדיקה תשלום, ואם אתם מאמינ​ות​ ששורת הקרדיט תגרום למישהו להכיר בכ​ן​, דברו עם בעל המכולת שלכ​ן​. הוא ישמח לצחוק קצת יחד אתכן. אבל הוא לא יתן לכם פרוסת לחם יבש תמורת הקרדיט שתקבלו.
 

יצירתית

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י פוטוגרפי;1806036:
וזה מתוך החוק:

לצד הזכות החומרית של בעלי הזכויות ביצירה, קיימת להם זכות אישית הנקראת זכות מוסרית הנובעת מהקשר המיוחד בין היוצר ליצירתו. שמה מטעה מעט, שכן אף על פי שהיא מכונה "מוסרית" מדובר בזכות משפטית לכל דבר ועניין. הזכות המוסרית כוללת שתי זכויות: אזכור שם ושלמות היצירה.

גם קודם לחקיקת החוק נקבע כי יש לאזכר את מקור החומר: "מחבר זכאי ששמו ייקרא על יצירתו בהיקף ובמידה המקובלים" (סעיף א(1) לפקודת זכות יוצרים, 1924), וכיום - בפרק ז' לחוק משנת 2007 הוגדרה הזכות המוסרית של היוצר:

45. (א) ליוצר של יצירה אמנותית, יצירה דרמטית, יצירה מוזיקלית או יצירה ספרותית, למעט תוכנת מחשב, שיש בה זכות יוצרים, תהיה ביחס ליצירתו זכות מוסרית, למשך תקופת זכות היוצרים באותה יצירה.
(ב) הזכות המוסרית היא אישית ואינה ניתנת להעברה, והיא תעמוד ליוצר אף אם אין לו ביצירה זכות יוצרים או אם העביר את זכות היוצרים ביצירה, כולה או חלקה, לאחר.
46. זכות מוסרית ביחס ליצירה היא זכות היוצר –
(1) כי שמו ייקרא על יצירתו בהיקף ובמידה הראויים בנסיבות העניין;
(2) כי לא יוטל פגם ביצירתו ולא ייעשה בה סילוף או שינוי צורה אחר, וכן כי לא תיעשה פעולה פוגענית ביחס לאותה יצירה, והכל אם יש באילו מהם כדי לפגוע בכבודו או בשמו של היוצר.
הזכות המוסרית קיימת לגבי מרבית סוגי היצירות, אך קיימת קביעה מפורשת כי אין זכות מוסרית כלל ביצירות מסוג "תוכנת מחשב", ומההשמטה של "תקליט" עולה שגם אין זכות מוסרית בהקלטות (סעיף 45 (א), יחד עם סעיף 4 שמפרט מהן היצירות המוגנות).

כתבתי כבר קודם
תכלס, בשטח זה שונה!
תפתחי מגזינים ותראי לי איפה כתוב קרדיט- בחברות גדולות ומשרדי פרסום שמשלים- לא תראי קרדיט
אין לי מושג למה זה ככה ולא חקרתי את זה אבל זו מציאות
 

יעל אייזיקוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הרגע סיימתי צילומים ומגלה מה נהיה מהאשכול.

למה אתן רבות, בנות?
זו רק אני שנותנת ואתן לא. חוץ ממני יש תמימות דעים בין כל הצלמות.
 

C H A N Y

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י יצירתית;1806098:
כתבתי כבר קודם
תכלס, בשטח זה שונה!
תפתחי מגזינים ותראי לי איפה כתוב קרדיט
אין לי מושג למה זה ככה ולא חקרתי את זה אבל זו מציאות

על איזה מגזינים את מדברת?
אני ראיתי בחיי הרבה קרדיטים כאלו.
 

יעל אייזיקוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
מילכי צילמה לסימילאק ולעוד חברה גדולה ולא היה קרדיט
 

C H A N Y

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י יעל א;1806123:
מילכי צילמה לסימילאק ולעוד חברה גדולה ולא היה קרדיט


אני בכלל לא מבינה מה זה משנה מה המציאות [שהיא חלקית כי אכן יש מקומות שזה עובד נכון]
המציאות היא אם כבר שאמנים לא מודעים לזכויותיהם וחבל.
 

שושי סירקיס

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
לא קראתי את כל האשכול. רק את ההודעה הראשונה
והתגובה של מגזין אמא פלוס.
ויש לי רק משהו אחד לומר, בציבור החרדי לצערי מתעסקים
יותר מידי בשיטת ה-win win ושוכחים בעצם שיש גם שיטה של סחר רגיל-
תשלום עבור בעל מקצוע, בפרט כשמחפשים את המקצוענים ולא את הסטודנטים,
שהצעה כזו בהחלט יכולה להיות להם מעולה. כך גם תקדמו אותם והם גם ירוויחו פרסום.
אך לפנות למקצועי בתחום שעובד בזה כבר שנים עם כזו הצעה זה כבר ניצול שמתחבא
מאחורי שיטות שיווקיות ועסקיות. יש בעלי מקצוע שיסכימו לתנאים אך זכותם של אחרים
להתמרמר על תופעה שהולכת וגוברת בציבור. הגיע הזמן שנפרנס אחד את השני כיאה וכנאה.

וקרדיט מציינים גם כשמקבלים תשלום מלא על העבודה.
כך מקובל בכל יצירה.
 

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
נכתב ע"י הגלים;1804396:
לפחות התחילו בחנפנות- "צלמות על".

לקחת תמונה ממאגר קיים תמורת קרדיט זה עוד חצי צרה. ובמידה מסוימת זה יכול להיות WINWIN.
לשלוח מישהי לצלם סט לכתבה מרכזית תמורת קרדיט???????

מהתגובה של אמא פלוס ניתן ללמוד שזו היתה כוונתה ולא סט צילומים במיוחד
 

אמא פלוס

משתמש מקצוען
נכתב ע"י רוחי ארלנגר;1806042:
הרעיון הוא עקרוני וברור:
גם את כעוסקת בעיתון "גדול ועל - לא מחלקת חינם את המגזין שלך!
למה???????????
העבודה שלך שווה הרבה מאד כסף!!!!
ההוצאות הם אין סופיות.... ‏{אלא אם כן. אתן עושות את הדרך הזו בכל מישורי ומדורי המגזין}
גם העבודה שלי = אם שווה לכם לקחת אותי (או כל צלמת אחרת) תשלמו לה!
ואפשר להבין לבד שצלמת היא לא "שאטרסטוק" - שיש לה לכל נושא שבא לך - והיא צריכה להקדיש לזה זמן צילום.
העבודה שלה שווה את זה בדיוק כמו מנוי החדש שקיבלת החודש.
הרבה הצלחות.

יש לך טעות בסיסית ביותר...
אני מחלקת ועוד איך, ומשקיעה רבות בתפוצת מגזין איכותית ומשתלמת למפרסמים.
את המגזין מקבלות אמהות כשי בבת החולים וההחלמה, במרכזי הכנה ללידה, בכינוסים יוקרתיים ועוד.
זה מלבד ההפצה בחנויות ולמנויות, שממלאת פונקציה צרה מאד בבסיס הכלכלי של המגזין.
ובכלל, כל ההתייחסות למדדים כלכליים, מזכירה את האשכול בו הגרפיקאית מקנאה בעושרן של הצלמות וכן הלאה, כל אחד בטוח שהעסק של השני עושה מליונים, כי הוא שילם לו כך וכך, ולפי החשבון הוא אמור להרוויח כך וכך וכו' - בלי כל קשר למציאות.

הטעות השניה - שחוזרת כאן שוב ושוב, זו הייתה הפניה לצלמות (ועדיין - לכל ה"נלחמות" על זכותן - יש רבות וטובות המבינות בערך הפעילות ושותפות לה). לא ביקשתי סט צילומים, בס"ה, הכוונה היתה לבסיס הקיים במאגר, ממנו אתן מעלות כאן שוב ושוב תמונות, ויכולות לזכות דרכו לחשיפה לקהל יעד מדויק ומושקע, שלא מסתובב בקהילת הצלמים.

בשורה התחתונה, יש מגזין מושקע ואיכותי, המופץ בפעילות מאומצת ורבת ערך, שמאפשר לבעלות מקצוע נבחרות, לנצל את הבמה, תוך שיתוף פעולה המועיל לשתי הצדדים.
מי שמכירה במשמעות השיווקית של גישה זו - תהנה בלי מאמץ מחשיפה השווה הרבה כסף (פרסום רבע עמוד במגזין, שווה 2,000 ש"ח, ובחבילה פרסומית, לא פחות מ1,500. כך שקרדיט מודגש וכפול, שווה בוודאי את הערך של ההשקעה הנדרשת מהצלמת).
ומי שלא - שתנסה להמשיך ולחשב את המיליונים שכולם עושים (חוץ ממנה), ולקרוא "ניצול", לפעילות הוגנת ומקובלת עד מאד, שמביאה את התשתית המקצועית של כל צד, לקידום הצד השני ותשלם על פרסום בדרך הרגילה והמזומנית, כמו שאמרה כאן אחת: שירות=כסף.
 

sarigold5

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י צילומנציה;1806233:
מהתגובה של אמא פלוס ניתן ללמוד שזו היתה כוונתה ולא סט צילומים במיוחד
זה לא מה שהיא כתבה פה
נכתב ע"י RacheliM;1804179:
2. צילום לצורך כתבה מרכזית - במסגרת פעילות הפקת המגזין, אנו מוציאים כתבות ענק מצולמות - עם צילומים ייחודיים לכתבה ולתוכנה. צלמת שמעונינת לשתף פעולה, מצלמת את הילדים (בדר"כ בסטודיו שלה), ומקבלת על כך קרדיט מלא כנ"ל.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י אמא פלוס;1806401:
יש לך טעות בסיסית ביותר...
אני מחלקת ועוד איך, ומשקיעה רבות בתפוצת מגזין איכותית ומשתלמת למפרסמים.
את המגזין מקבלות אמהות כשי בבת החולים וההחלמה, במרכזי הכנה ללידה, בכינוסים יוקרתיים ועוד.
זה מלבד ההפצה בחנויות ולמנויות, שממלאת פונקציה צרה מאד בבסיס הכלכלי של המגזין.
ובכלל, כל ההתייחסות למדדים כלכליים, מזכירה את האשכול בו הגרפיקאית מקנאה בעושרן של הצלמות וכן הלאה, כל אחד בטוח שהעסק של השני עושה מליונים, כי הוא שילם לו כך וכך, ולפי החשבון הוא אמור להרוויח כך וכך וכו' - בלי כל קשר למציאות.

הטעות השניה - שחוזרת כאן שוב ושוב, זו הייתה הפניה לצלמות (ועדיין - לכל ה"נלחמות" על זכותן - יש רבות וטובות המבינות בערך הפעילות ושותפות לה). לא ביקשתי סט צילומים, בס"ה, הכוונה היתה לבסיס הקיים במאגר, ממנו אתן מעלות כאן שוב ושוב תמונות, ויכולות לזכות דרכו לחשיפה לקהל יעד מדויק ומושקע, שלא מסתובב בקהילת הצלמים.

בשורה התחתונה, יש מגזין מושקע ואיכותי, המופץ בפעילות מאומצת ורבת ערך, שמאפשר לבעלות מקצוע נבחרות, לנצל את הבמה, תוך שיתוף פעולה המועיל לשתי הצדדים.
מי שמכירה במשמעות השיווקית של גישה זו - תהנה בלי מאמץ מחשיפה השווה הרבה כסף (פרסום רבע עמוד במגזין, שווה 2,000 ש"ח, ובחבילה פרסומית, לא פחות מ1,500. כך שקרדיט מודגש וכפול, שווה בוודאי את הערך של ההשקעה הנדרשת מהצלמת).
ומי שלא - שתנסה להמשיך ולחשב את המיליונים שכולם עושים (חוץ ממנה), ולקרוא "ניצול", לפעילות הוגנת ומקובלת עד מאד, שמביאה את התשתית המקצועית של כל צד, לקידום הצד השני ותשלם על פרסום בדרך הרגילה והמזומנית, כמו שאמרה כאן אחת: שירות=כסף.

לך יש את שיקולי הרווח וההפסד שלך,
ולהן את שלהן.

כאן זו הבמה שלהן, תביני שדעתן היא השולטת.

אגב, להגיד לך שאני זוכרת את השם של הצלמת שהופיע במגזין שקיבלתי בבית החלמה? אין סיכוי, למרות שהיו תמונות נחמדות מאד.
 

C H A N Y

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י אמא פלוס;1806401:
לבעלות מקצוע נבחרות, לנצל את הבמה, תוך שיתוף פעולה המועיל לשתי הצדדים.
מי שמכירה במשמעות השיווקית של גישה זו - תהנה בלי מאמץ מחשיפה השווה הרבה כסף (פרסום רבע עמוד במגזין, שווה 2,000 ש"ח, ובחבילה פרסומית, לא פחות מ1,500. כך שקרדיט מודגש וכפול, שווה בוודאי את הערך של ההשקעה הנדרשת מהצלמת).
ומי שלא - שתנסה להמשיך ולחשב את המיליונים שכולם עושים (חוץ ממנה), ולקרוא "ניצול", לפעילות הוגנת ומקובלת עד מאד, שמביאה את התשתית המקצועית של כל צד, לקידום הצד השני ותשלם על פרסום בדרך הרגילה והמזומנית, כמו שאמרה כאן אחת: שירות=כסף.

את חוזרת על המנטרה שלך שוב ושוב בלי להתייחס לתגובות המנומקות שכותבים לך.בהצלחה
 

רבקי פרידמן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
נכתב ע"י אמא פלוס;1806401:
יש לך טעות בסיסית ביותר...
אני מחלקת ועוד איך, ומשקיעה רבות בתפוצת מגזין איכותית ומשתלמת למפרסמים.
את המגזין מקבלות אמהות כשי בבת החולים וההחלמה, במרכזי הכנה ללידה, בכינוסים יוקרתיים ועוד.
זה מלבד ההפצה בחנויות ולמנויות, שממלאת פונקציה צרה מאד בבסיס הכלכלי של המגזין.
ובכלל, כל ההתייחסות למדדים כלכליים, מזכירה את האשכול בו הגרפיקאית מקנאה בעושרן של הצלמות וכן הלאה, כל אחד בטוח שהעסק של השני עושה מליונים, כי הוא שילם לו כך וכך, ולפי החשבון הוא אמור להרוויח כך וכך וכו' - בלי כל קשר למציאות.

הטעות השניה - שחוזרת כאן שוב ושוב, זו הייתה הפניה לצלמות (ועדיין - לכל ה"נלחמות" על זכותן - יש רבות וטובות המבינות בערך הפעילות ושותפות לה). לא ביקשתי סט צילומים, בס"ה, הכוונה היתה לבסיס הקיים במאגר, ממנו אתן מעלות כאן שוב ושוב תמונות, ויכולות לזכות דרכו לחשיפה לקהל יעד מדויק ומושקע, שלא מסתובב בקהילת הצלמים.

בשורה התחתונה, יש מגזין מושקע ואיכותי, המופץ בפעילות מאומצת ורבת ערך, שמאפשר לבעלות מקצוע נבחרות, לנצל את הבמה, תוך שיתוף פעולה המועיל לשתי הצדדים.
מי שמכירה במשמעות השיווקית של גישה זו - תהנה בלי מאמץ מחשיפה השווה הרבה כסף (פרסום רבע עמוד במגזין, שווה 2,000 ש"ח, ובחבילה פרסומית, לא פחות מ1,500. כך שקרדיט מודגש וכפול, שווה בוודאי את הערך של ההשקעה הנדרשת מהצלמת).
ומי שלא - שתנסה להמשיך ולחשב את המיליונים שכולם עושים (חוץ ממנה), ולקרוא "ניצול", לפעילות הוגנת ומקובלת עד מאד, שמביאה את התשתית המקצועית של כל צד, לקידום הצד השני ותשלם על פרסום בדרך הרגילה והמזומנית, כמו שאמרה כאן אחת: שירות=כסף.

את מתעלמת מהטענה המרכזית שעולה כאן ע"כ שמתן קרדיט הוא לא שיתוף פעולה (כמו כתבה או שטח פרסום)
ולכן זה מתפרש כניצול...
 

C H A N Y

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י רבקי פרידמן;1806430:
את מתעלמת מהטענה המרכזית שעולה כאן ע"כ שמתן קרדיט הוא לא שיתוף פעולה (כמו כתבה או שטח פרסום)
ולכן זה מתפרש כניצול...

ושהיא חובה מוסרית משפטית וחוקית.
 

אמא פלוס

משתמש מקצוען
לסיכום:
12 עמודי אשכול תוססים, ומעל 100 תגובות ערניות,
לבקשה שנתנה לבעלות מקצוע את הבחירה החופשית לקדם שיתוף פעולה,
כשהיכולת שלהן לעשות זאת, נתונה לשיקולן השיווקי והמקצועי ובהתאם לרמת המאמץ הנדרש מאיתן, והן יכולות להרשות לעצמן לבחון את האופציות המתאימות להן, בהתאם לכל פניה - ולבחור אם לשתף פעולה או להתעלם.
ההתלהמות הרבה, בלשון המעטה, והחיצים השנונים - הזויים לנוכח הפניה הלגיטימית.
שאלו אותך משהו, הנותן לך ערך מוסף ואת יכולה לבחור אם הוא רלוונטי עבורך או לא (ואם יש לך איש שיווק להתייעץ, את גם עושה זאת) - מכאן ועד למה שהתחולל על גבי הפורום, הדרך רחוקה...
וגם אם יש שאלה ליעוץ בפורום, כמו הניסוח הלכאורה תמים בכותרת, לו היה מוגשת ברמת השאלה: האם שיתוף פעולה מסוג זה שווה\ כדאי \ רצוי, ניחא. רק שהגלישה כאן היתה הרבה מעבר לכל פרופורציה, מהרגע הראשון.
בכל מקרה, אני מעריכה מאד את הצלמות, שלמרות כל השיג והשיח, ממשיכות לשתף פעולה ומבינה לחלוטין את אלו שבחרו שלא לעשות כן.
אני מקווה שבזה נזכה לסיים את הסאגה הזו, ואולי, אם פעם תרצו באשכול נינוח ומקבל יותר, אוכל לשתף אתכן בכל הכרוך בהוצאת המגזין ברמה הגבוהה שלו, כדי שתבינו ששיתופי פעולה מסוג זה, הם הכרח מקצועי, שמבוסס על הכלל החז"לי העתיק: זה הנהנה וזה אינו חסר...
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אמא פלוס, איך את יכולה לצפות להבנה כשאת לא מבינה את הצד השני?
איך את מצפה שיקבלו את דעתך כשאת דוחה מכל וכל את הדעה השניה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה