מהות הפורום בכמה מילים

מצב
הנושא נעול.

אבימי

מנהל קהילת איור
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
שלום לכולם.

בכל פורום כותבים. אז למה קוראים לפורום שלנו פורום כתיבה?

כי:

- אנחנו נותנים חשיבות לכל מילה שחברי הקהילה מעלים. כל קטע שתעלו - ישימו אליו עין בוחנת ולב פתוח. זו זכות גדולה אבל גם חובה.
פה מילים נשקלות.

- כאן כותבים. כפועל הווה ממושך. הזכות להיות חבר בקהילה מותנה להשתדל להשתתף באופן פעיל למדי. לא מנסים לסחוט ממכם מוזה - פשוט גם לכם יהיה יותר נעים כשיגיבו באופן פעיל על ההודעות שלכם. ראו בזה השקעה זעירה במשוב יקר.

- כתיבתכם תעבור ביקורת, לעתים נוקבת, לעולם לא פוגענית. אתם תעבירו ביקורת על אחרים, ואחרים יבקרו את ביקורתכם. כך נגדל. ניק שקשה לו לשמוע ביקורת, שלא יעלה. מי שמעלה - מסכים מראש לשמוע משוב רציני ומגוון. ואין טענה ולא בסיס להעלבות אם הביקורת עניינית, אפילו אם היא חריפה. חושב\ת אחרת? אדרבה - תגיב.

- אין כאן שום מקום ל: פוליטיקה, מחלוקת, אלימות, חוסר צינעה, לשון הרע לענפיו והשתלחות אישית מכל סוג שהוא.

- כתיבה על רבנים, קדושה ויהדות באופן כללי תיעשה באופן מכבד. כן, אנחנו מגוייסים לרבות קידוש השם. לעומת זאת, חוויות אישיות ומעניינות הנושאים האלה יתקבלו בשמחה רבה.

מנהלי הפורום הם @אבימי ו @ידידיה חבר .
ההשקעה של המנהלים בפורום באה לא מחיפוש רווח או טובה אישית, אלא מחזון של ריבוי והעשרת העולם שלנו באמצעות כתיבה. ונעשה המון למען זה - כולל להקשיב לבקשות שלכם מכל סוג. הצעות ורעיונות יתקבלו בהתלהבות.

יהי נעם ה' עלינו.
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה