למסירה מדריך להמרת קבצים לוורד

selo

משתמש פעיל
מקוה שאני לא גונב לאף אחד הפרנסה...

מדריך להמרת קבצים לוורד

א. ניתן להעלות את הקובץ PDF או תמונה (המכיל טקסט) לגוגל דרייב ואז> פתח באמצעות>google docs . יש להמתין קצת ואז יפתח מסמך גוגל דוקס עם הטקסט. תמונות שאינם מכילות טקסט שנמצאות בתוך המסמך יושמטו במסמך שתקבלו.

ב. באמצעות תוכנת ABBYY FineReader ככל הנראה זה התוכנה המדויקת והחזקה ביותר ממכלול התוכנות שנמכרות בעולם והיא עולה בערך 900 ש"ח. בתוכנה זו התמונות כן יוצגו ואף ישמרו בקובץ וורד שהוא ייצא.

ג. אם המסמך נסגר כ PDF דרך תוכנת וורד בדרך כלל דרך אתר זה תקבלו אותו כמסמך וורד מדויק כי בסה"כ האתר מחלץ את הטקסט שמוטבע במסמך.

ד. כמו"כ קבצים שנסגרו בתוכנת אופיס ניתן לפתוח באופיס 2013 או יותר מאוחר ע"י לחיצה ימינית על המסמך PDF > פתח באמצעות> וורד WORD .

מסמכים שנסגרו (יוצרו) בתג או בעוד תוכנות עימוד לא תמיד מוטבע במסמך תווים רגילים בעברית אלא סימונים כאלה ואחרים ולכן דרך אתר הנ"ל תקבלו רק מסמך מלא סימונים.

ה. ישנם שתי גמחי"ם המציעים שירות כזה בחינם והם משתמשים בתוכנה המוזכרת באות ב. כתובתם <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> או <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> שולחים את הקובץ PDF או תמונות והם מחזירים קובץ וורד הניתן לעריכה. אך לא בכל מסמך הם מסכימים לטפל אם אינו מתאים ל"רוחם".
 
נערך לאחרונה ב:

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
ואגב, אני נעזר רבות ב foxitreder
גם בגרסתה החינמית ניתן לרשום הערות ולסמן חיצים ואלמנטים ע״ג המסמך בקלי קלות של ממש.
 

5050

משתמש פעיל
לא כתבת מבין כל האפשרויות מה מפוענח הכי טוב. וכן מה הדין של כתב רש"י. וכן מה קורה אם יש ניקוד במילים שבגמ"ח המוצע אומרים שהם לא יכולים לטפל בזה אם יש ניקוד
 

selo

משתמש פעיל
לא כתבת מבין כל האפשרויות מה מפוענח הכי טוב. וכן מה הדין של כתב רש"י. וכן מה קורה אם יש ניקוד במילים שבגמ"ח המוצע אומרים שהם לא יכולים לטפל בזה אם יש ניקוד

על ראשון ראשון וכו',
הפענוח המדויק ביותר שראיתי היה ללא ספק גוגל. יש להם אחוזי טעויות קטנים ביחס לאחרים. אך כשיש תמונות או טבלאות או כל דבר נוסף מעבר לטקסט הפשוט שורה אחר שורה, ואפי' שתי טורים, הוא לא יודע להבדיל והוא ימיר הכל כשורה אחת ארוכה וכן טבלאות הוא אינו יודע להתמודד עמם. ב ABBYY יש לו שימת לב לכל הדברים האלו ויכול להבדיל ולהמיר לפי סדר קריאה שכל היה קורא.
כתב רש"י - גוגל עוד לא מכיר (כנראה לא זכה לשבת בישיבה) אבל ABBYY כן מכיר בו אך לא לגמרי ואחוזי הטעיות רבים יותר מאשר כתב רגיל.
אם יש ניקוד, ABBYY משתבש לגמרי וכמעט ולא מצליח לפענח כלום, אך גוגל מפענח אותו יפה מאד עם מעט טעויות. וכל זה כמובן רק בתנאי שהכתב ברור והסריקה איכותית וכו'.
 

selo

משתמש פעיל
זה תמונת הסבר על אות א בפתיחת האשכול



2018-12-08_202850.png
 

הכותל

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
ג. אם המסמך נסגר כ PDF דרך תוכנת וורד בדרך כלל דרך אתר זה תקבלו אותו כמסמך וורד מדויק כי בסה"כ האתר מחלץ את הטקסט שמוטבע במסמך
תודה רבה עזר לי מאד (אני מחפשת כבר הרבה זמן משהו שימיר לי במהירות.
האם זה ממיר רק מPDF לוורד?
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
מישהו יכול להמיר את לי את זה לוורד בחינם?תודה רבה
 

קבצים מצורפים

  • java1.pdf
    1.4 MB · צפיות: 32

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
ואת זה?תודה רבה
(האתרי המרה באינטרנט עושים לי בעיות-אם יש לך אתר חינמי להמליץ אשמח)
 

קבצים מצורפים

  • חינוך.pdf
    29.7 MB · צפיות: 91

טקסטור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
למה בדרך א' הנ"ל זה עושה את הכיתוב הפוך, משמאל לימין?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה