מדריך מדריך להכנת סוג פוסט מיוחד - נדל"ן חלק ב'

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
TEXONOMIES

טקסונומיות

עכשיו בואו ניצור לנכסים קטגוריות. למה צריך קטגוריות לנכסים? כי נכסים בד"כ מחולקים לפי כל מיני ערכים שונים כגון דירות למכירה, דירות להשכרה וגם כל אחת מהקטגוריות האלה יכולה להכיל הרבה תתי קטגוריות משל עצמה. יכול להיות שבמצבים מסויימים יהיו לנו קטגוריות שונות מאלה. אולי נעשה חלוקה לפי דירות, פנטהאוזים, בתים, וילות וכן הלאה.

כדי ליצור טקסונומיות [קטגוריות ותגיות] ניכנס ללשונית ללשונית ה Add/Edit Taxonomies – הוסף ערוך טקסונומיות.

גם פה יש הגדרות שנצטרך להגדיר. והתנאים של ההגדרות של השדה המיוחד חלים גם פה – לסלאג slug לא ניתן לעולם שם בעברית. פה נצטרך להיות זהירים בכפול, שלא לתת שם זהה לשם שנתנו לסוג הפוסט עצמו. לכן כדי לשנות נכתוב properties_type – השתמשנו בשם פרופרטיז אבל הוספנו סוג כדי שלא יהיה זהה לסוג הפוסט. תקלות קשות נגרמות כשנותנים שם סלאג זהה לסוג פוסט ולטקסונומיות.
1615446958441.png

נכתוב ביחיד ורבים בעברית – סוג נכסים ו- סוג נכס.

עכשיו נרצה לשייך את הטקסונומיות האלה לסוג פוסט של הנכסים. אז נסמן את נכסים. יש לנו אפשרות לשייך טקסונומיות ליותר מסוג פוסט אחד. לפעמים זה שימושי אבל לרוב נרצה לשייך את הטקסונומיות רק לסוג הפוסט הספציפי הזה.
1615446986028.png

נרד למטה וגם פה כמו בסוג פוסט, נמלא את ה Menu Name – שם התפריט, בעברית. נוכל לקרוא לזה "סוגי נכסים" למשל. ואז במקום המילה קטגוריות, יופיע לי בלשוניות המילה "סוגי נכסים".

עכשיו נרד למטה ללשונית של ה settings – הגדרות. ישנם דברים שפה כן חשוב לסמן. בתוית Hierarchical נוכל להחליט אם לתת לסוג הפוסט שלנו תגיות או קטגוריות. כמו שאני מניחה שלמדתן לתגיות אין היררכיה. הן תורמות לאפשרויות החיפוש בתוך התוכן לפי מילים וגם תורמות מאד לקידום אורגני כמילות מפתח בעוד שקטגוריות הן היררכיות – ניתן להכניס תתי קטגוריות בתוך קטגוריות אב וליצור כך היררכיה. תפקיד הקטגוריות זה בעצם לאפשר מיון של סוגי פוסטים לפי נושא. ממש כמו למיין ארון בגדים – יהיה לנו מדף לחולצות, מדף לחצאיות, מדף לסוודרים, מדף לגרבים. ואם נרצה להתאים בגדים שהכל יהיה אדום, נוכל לחפש בגדרים אדומים בתוך כל אחד מהמדפים. המדפים הם הקטגוריות והצבעים הם בהמשלה, התגיות.

אם נסמן היררכיה, נאפשר ליצור היררכיה של קטגוריות ואם לא נסמן, נאפשר יצירת תגיות. אז במקרה הזה כן רוצים היררכיה של קטגוריות ולכן נסמן כ TRUE.

לגבי ה Custom rewriting slug זה חשוב לשנות רק במצב שאנחנו רוצים שיופיע בשם אחר ב URL, בקישורים. מאחר ובטקסונומיות זה לא יופיע ב URL אין עניין פה לשנות.

במקום נוסף נהפוך FALSE ל- TRUE וזה בתוית Show in admin column. אם נשאיר ככה הקטגוריות לא יופיעו לנו במערכת הניהול. אם נראה שכן יופיעו, נשנה ל TRUE.
1615447015228.png

אם נשאיר על FALSE זה ייראה ככה.
1615447031788.png

אם נסמן ב TRUE שימו לב בתמונה, שנוסף לנו סוגי נכסים.
1615447054812.png

אם באיזה שהוא שלב נרצה לערוך את הסוג פוסט CPT או את הטקסונומיות, ניכנס להוסף/ערוך טקסונומיות ונבחר בעריכה ובשם של הטקסונומיה שאנחנו רוצים לערוך. אותו הדבר גם בעריכת סוג פוסט CPT.
1615447075819.png

עכשיו אחרי שיש לנו פוסט טייפ CPT ויש לנו טקסונומיות, אנחנו צריכים ליצור שדות מיוחדים ACF. כדי ליצור שדות מיוחדים ACF אנחנו צריכים להתבונן בצורך שלנו לראות איזה סוגי שדות אנחנו צריכים. בשביל זה אנחנו צריכות להיות מתוכננות מאד, לאפיין ולעצב ללקוח, לבנות את עמוד הסינגל של הנכס שלנו באלמנטור ואז נתכנן את השדות המיוחדים ובסוף נוכל לקשר את התכנים בצורה דינמית.

אז דבר ראשון יצרנו כותרת הדר למעלה, הכנסנו את כותרת הפוסט. אחר כך זה יהיה דינמי. בהמשך, ניצור איזור עם 2 עמודות. עמודה אחת לתמונת המוצר ועמודה שניה לפרטי הנכס עם וידג'טים של תיבת תמונה.

מתחת ניצור איזור נוסף ושם נגדיר לו בצד אחד וידג'ט של מפת גוגל, ובצד השני וידג'ט וידאו. אחרי שנסיים לבנות את העמוד, נתחיל להגדיר את הדינמיות.
1615447320427.png
 
נערך לאחרונה ב:

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
קישור לחלק ג'

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה